

ukrytá v máku: Lenča: Koala: Gora:
Mockrát všem děkuji
Mockrát všem děkuji


Dandy: Sasanka: vanovaso: Některým opožděně, některým záhy, moc děkuji za poslech, přečtení :)


Psavec: Lenča: Gora: Dandy: Díky moc všem, že jste vyslyšeli Bářina slova :)


shane: Já byla u Petry Rybáčkové ve Ždírci nad Sázavou :-)




Lenča: Lenčo, já už nemám ambice se někam tlačit. Nevím, kolik času mi zbývá, možná málo, možná se dožiju alespoň věku žblabuňky či psavce a jako oni nebudu ztrácet humor.
Nemám potřebu se komukoli zodpovídat nebo vnucovat. Vždy jsem se snažil být ten, kdo probouzí a šíří spíše úsměvnou pohodu. https://pisnicky-akordy.cz/wabi-ryvola/letokruhy :-)
Nemám potřebu se komukoli zodpovídat nebo vnucovat. Vždy jsem se snažil být ten, kdo probouzí a šíří spíše úsměvnou pohodu. https://pisnicky-akordy.cz/wabi-ryvola/letokruhy :-)


Začátek a konec se mi líbí,ten prostředek jsem moc nepobrala.


Gora: Irenko, je to taková parafráze, měl jsem to v deníčku léta, napřed jen rozepsané a zaheslované. Občas si broukám a třeba vkládám svá slova. Teď jsem to hodil do hlavních... :-D


#3: Začátek flashbacku kdy píšeš o jejím otci a potom o pubertě a jak se dostala do špatný party, to ještě docela jde. I když to není vyobrazeno přímo jako konflikt, jsou z toho ty konflikty cítit. Dozvěděl jsem se tím o postavě mnohem víc, než v těch dalších scénách flashbacku.
Taky není nutné, abychom o postavě věděli hned tolik. Dochází k zahlcení z informací a sdělení je kvůli chybějícím konfliktům schované hodně hluboko. Postavy by měli projevovat své vlastnosti díky konfliktům se kterými se vypořádávají. Detaily z minulosti více vyniknou až budou mít souvislost s probíhajícím dějem.
Předat informaci, že v minulosti zažila pět klidných let ("A tak skončila moje pětiletá dovolená.") se dá jednodušeji než s tak dlouhým flashbackem.
Protože s odchodem od muže ji začnou starosti postavit se na vlastní nohy, vytvoří to souvislost s minulostí. Musí si najít byt a práci, tak může i vzpomínat, jak to bývalo dříve jednoduší. Musí si vařit, tak si může vzpomenout na tu soutěž s vařením dortu. Ta rozdílnost v minulosti a přítomnosti vytváří skvělí protiklad a ideální příležitosti k vykreslování konfliktů. Díky protikladu mezi minulosti a přítomností může čtenář lépe pochopit motivaci postavy. Bude mít srovnání, a začne lépe chápat rozhodnutí postavy.
Taky není nutné, abychom o postavě věděli hned tolik. Dochází k zahlcení z informací a sdělení je kvůli chybějícím konfliktům schované hodně hluboko. Postavy by měli projevovat své vlastnosti díky konfliktům se kterými se vypořádávají. Detaily z minulosti více vyniknou až budou mít souvislost s probíhajícím dějem.
Předat informaci, že v minulosti zažila pět klidných let ("A tak skončila moje pětiletá dovolená.") se dá jednodušeji než s tak dlouhým flashbackem.
Protože s odchodem od muže ji začnou starosti postavit se na vlastní nohy, vytvoří to souvislost s minulostí. Musí si najít byt a práci, tak může i vzpomínat, jak to bývalo dříve jednoduší. Musí si vařit, tak si může vzpomenout na tu soutěž s vařením dortu. Ta rozdílnost v minulosti a přítomnosti vytváří skvělí protiklad a ideální příležitosti k vykreslování konfliktů. Díky protikladu mezi minulosti a přítomností může čtenář lépe pochopit motivaci postavy. Bude mít srovnání, a začne lépe chápat rozhodnutí postavy.


#2: Ten flashback několika let je moc dlouhý. Některé scény mají potenciál na celou kapitolu. Takže už ti pak nezbyde prostor na zápletky a je z toho jen takový nudnější výcus jejího života.
Když výš co postava chce, tak ji snadněji vymyslíš překážky, které ji v tom budou bránit. Chce upéct dort? Chce se postavit na vlastní nohy a být nezávislá? Chce se přestat nechat využívat? Super tak ji to komplikuj co se dá.
Když odejde vzniknou problémy. Musí se o sebe postarat. Najít si byt, práci, vařit si. Možná někoho potká. Bude ji litovat a pomáhat a ona se začne bát aby na něm nebyla závislá. Když k tomu co postava chce, vložíš překážky, které ji v tom brání, vznikne konflikt. Dvě síly co působí proti sobě konflikt = motivace + překážky.
Když výš co postava chce, tak ji snadněji vymyslíš překážky, které ji v tom budou bránit. Chce upéct dort? Chce se postavit na vlastní nohy a být nezávislá? Chce se přestat nechat využívat? Super tak ji to komplikuj co se dá.
Když odejde vzniknou problémy. Musí se o sebe postarat. Najít si byt, práci, vařit si. Možná někoho potká. Bude ji litovat a pomáhat a ona se začne bát aby na něm nebyla závislá. Když k tomu co postava chce, vložíš překážky, které ji v tom brání, vznikne konflikt. Dvě síly co působí proti sobě konflikt = motivace + překážky.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Diog [5]» řekli o sobě
casa.de.locos řekl o NoWiš :Herec, básník, pretentious twat, nezávislý intelektuál a bratr ve všem kromě krve.