

Vladan: Jasný, pojď, budem spolu křičet krev, já tomu rozumím bohužel až moc, ale není to nic fresh. Tančit kolem rakve? To jsou prostě mladí klucí skrytí uchylácí, a pak se divěj, že od nich holky utíkaj, pffffff


mám rád balony co padaj na ježky, takže jak by řekl oslov radek...líbí


ano,chápu tu nutnost vrazit nůž do něj,protože tak to potom dopadne "nejlíp",ale v prosté podstatě,mi to pořád vychází nerozhodně,co se týče důsledků a jejich vyváženosti k následkům....a nedá mi to,mám silný pocit spojitosti, minimálně myšlenek na podobné téma..........díky za koment :))


trefila jsi to úplně přesně....většinou nic moc neplánuju,ale tady to byla vyloženě schválnost,aby nedopadlo nic tak,jak všichni čekali.....snad se tedy povedlo,díky :)


hmmmm .... libi, delka tak akorat, styl salek me basne, zaver excelentni ...


Zajímavé přirovnání a v básni působí dobře. Líbí se mi. :))


A mně se ten závěr naopak líbí, je v něm právě ta pointa. Začátek je výbuch, gejzír prožitku a na konec přichází jakési zklidnění a zamyšlení. Hezké zamyšlení. Dodává to zbytku básně hloubku. I když je pravda, že by to také mohlo fungovat jako dva samostatné celky - jeden jako čistý prožitek při pozorování toho okolo nás, druhý jako obecné zamyšlení nad prožitky a jejich intenzitou. Každopádně se mi to líbí. :-)


Skvělá myšlenka i parádní zpracování. Nutí k zamyšlení. Vystihl jsi to perfektně. Ještě se k ní určitě vrátím.


Krása. Děkuji, že jsem mohla číst. I s komentáři (hlavně od kmotrova) mě dílo obohatilo. Krásné poselství.


Severak: Je to cervena, i kdyz ro ru rezavou malinko chyta :D


Na tvé básně.
Já obecně básním moc nerozumím a o tvých to platí dvojnásob.
Já obecně básním moc nerozumím a o tvých to platí dvojnásob.


Líbí se mi. Mám ráda čaj a atmosféru a náladu, kterou s ním s ním spojenou - o to víc mě bavilo číst o něm ve spojení s tvými pocity a myšlenkami. Báseň hezky graduje, od mírného nenápadného začátku, který pěkně navozuje vzpomínky a nostalgii, až k vypointování v závěru. Nejsilnější je pro mě třetí strofa, připadá mi nejpřirozenější a zároveň nejnápaditější. Pěkně plyne, je taková nenucená, ale přesto ne odfláklá.


Tak pokud je to test čitelnosti románové prózy, tak k tomu (na rozdíl od básní) můžu něco napsat.
K testu sis vybrala jen výběr dramatických okamžiků (+ pointu), scukla jsi vlastně román na pár řádků => těžko z toho můžeme cokoliv usuzovat o kvalitě románu obecně. Proč? Protože tyto dramatické okamžiky mají určitá specifická pravidla. Třeba krátké uzavřené myšlenky (věty). Rychlé střihy... To máš OK. (Není to podobné básni?) Ale mnohem těžší je napsat těch zbývajících 250 stran JINAK - "civilně". Tak, aby nenudily. Tj. napiš první kapitolu a já ti řeknu, jak to vypadá... :-)
Ještě - špatně používáš uvozovací věty:
"Co to dělám?". Ptala se sama sebe. - bez tečky a malé "p"
...zornicích: "Proč?". ...a všechno!". - u obou nepatří za uvozovku tečka
Trochu sporný je odstavec: ...Bílý strachy vztáhl ruce.
Otázka v rozšířených zornicích: "Proč?".
Ty dvě myšlenky spolu souvisí - vztáhl ruce a zároveň měl v otázku v očích = (dal bych i do jedné věty) patří do téhož odstavce.
Subjektivně se mi nelíbí zornice a zorničky, ale skousnu to.
K testu sis vybrala jen výběr dramatických okamžiků (+ pointu), scukla jsi vlastně román na pár řádků => těžko z toho můžeme cokoliv usuzovat o kvalitě románu obecně. Proč? Protože tyto dramatické okamžiky mají určitá specifická pravidla. Třeba krátké uzavřené myšlenky (věty). Rychlé střihy... To máš OK. (Není to podobné básni?) Ale mnohem těžší je napsat těch zbývajících 250 stran JINAK - "civilně". Tak, aby nenudily. Tj. napiš první kapitolu a já ti řeknu, jak to vypadá... :-)
Ještě - špatně používáš uvozovací věty:
"Co to dělám?". Ptala se sama sebe. - bez tečky a malé "p"
...zornicích: "Proč?". ...a všechno!". - u obou nepatří za uvozovku tečka
Trochu sporný je odstavec: ...Bílý strachy vztáhl ruce.
Otázka v rozšířených zornicích: "Proč?".
Ty dvě myšlenky spolu souvisí - vztáhl ruce a zároveň měl v otázku v očích = (dal bych i do jedné věty) patří do téhož odstavce.
Subjektivně se mi nelíbí zornice a zorničky, ale skousnu to.


ze života, uplně se v tom vidím. Jeden duševní krach za druhým. Hezké


BorůvkaB: Děkuji Ti, jsem rád, že někdo čte starého WESTA. :-) Ještě jednou moc děkuji.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
dangerkriss [18], mr Scraper [18], woodeman [15], MonikaUrban [14], gitulka [13], Jentak Napsal [13], Amdor [13], Teri [9]» řekli o sobě
Martin Patřičný řekl o (ne)známá_firma :Před pár lety literatura přežila i svůj šílený nadbytek, těch, kdo píší, začalo být víc, než těch kdo čtou…ale – došlo k něčemu jinému: Tak dlouho se čekalo, že knihu zlikviduje televize, že knihy a čtení změní čtečky a audioknihy, o internetu nemluvě. Ale njestalo se to. Co se stalo doopravdy? Proměna je v tom, že vyhrály ženy. A vůbec nejde a nešlo o nějaké zápolení či o vítězství. Prostě jen daleko víc žen než mužů kupuje knihy, daleko víc žen čte a dnes myslím že i víc žen píše. Ženy zkrátka převzaly žezlo i otěže literatury a muži se sami odsunuli na vedlejší kolej, mimo mísu. Co všechno se muselo stát a stalo se od těch časů, kdy muži psali skoro všechny knihy a stvořili i všechny ženské postavy, o tom mám pár poznámek pod článkem. Literatura, královna kniha, byla vždycky něčím a nějak „ohrožená“. Teď tedy odkládá brnění a obléká košilku a sukni. Proměna literatury začíná. Co přinese, bůh suď. Nebo spíš bohyně?