když kousek od vás šumí řeka a vaše oči pozorují hvězdné nebe...
přidáno 19.08.2013
hodnoceno 13
čteno 1242(22)
posláno 0
Celé to bylo trochu klišé. Leželi ve spacácích na karimatkách a hleděli na hvězdnou oblohu nad nimi. Utábořili se kousek dál od kempu a ostatních. Lenka si plně uvědomovala, že jejich těla odděluje jen poměrně tenká izolační vrstva spacích pytlů. Kdyby bylo jen trochu tepleji, tak by mohla i tuhle překážku eliminovat.
„Miluju hvězdy.“ Adam se na Lenku usmál. Lenka cítila, jak jí stoupá červeň do tváří a doufala, že to v matném svitu hvězd není vidět. Muž, který miluje hvězdy, určitě porozumí její romantické duši. Takového hledala a teď ho konečně našla.
„Já také.“ Vydechla na konec. Na sofistikovanější reakci se v dané chvíli nezmohla. Cítila, že se chystá něco přelomového, něco, co otřese s jejím dosavadním chápáním skutečnosti. Uvědomovala si téměř hmatatelné napětí, které mezi nimi vibrovalo jako tajemná magnetická síla. To musí být ono… Tohle určitě musí být ono. Hlavně se do ničeho nevrhat po hlavě. Už dva dny spolu na kanoi s partou přátel sjížděli řeku. Na vodě člověka poznáte. Vidíte ho neupraveného a unaveného. Můžete se všimnout reakce na nepříjemnou situaci, kdy se s lodí převrátí. Zasměje se tomu? Bude mrzutý? Dokáže situaci efektivně řešit?
Tak mohla Lenka pozorovat Adama, který jí byl přidělen jako přebývající zadák a byla nadšená. Adam byl na ní hodný, ani na vodě nebyl neupravený a neměl nějaké hloupé poznámky, když se „cvakli“ a ona se svlékla jen do bikin, aby rychleji uschla.
V tu úžasnou noc spolu hleděli na hvězdnou oblohu a ona čekala, že přijde nějaký návrh, narážka, či cokoli jiného, co jejich vztah kvalitativně změní, aby mohli přejít z přátelského k milostnému. Nejraději by začala sama, ale opakovala si v duchu, že muži jsou lovci a tohle tak slibně začalo, že by to byla škoda uspěchat.
„Potřeboval bych se tě na něco zeptat…“, odhodlal se konečně Adam a v jeho hlase byla cítit roztřesená nejistota, kterou Lenka shledávala vskutku sympatickou.
„Ano?“ Povzbudila ho co nejsvůdnějším hlasem a přinutila své oči, aby se podívaly do jeho. Tak a teď by mě mohl políbit, napadlo ji. Na to se přece jako správný chlap nemusí ptát. Jednou rukou jí hrábne do vlasů a přitáhne si ji do polohy ideálně uzpůsobené k ústnímu kontaktu.
Adam se naklonil ještě trochu blíž. Lenka se nadechla a přivřela oči.
Teď to přijde, napadlo ji a Adam se konečně odhodlal:
„Hele, je Karel zadanej?“
přidáno 07.09.2020 - 21:09
Upssssss...... (-:
přidáno 01.01.2016 - 10:38
Perfektni
přidáno 04.10.2013 - 23:46
Souhlas s Raphael, za mě doporučuji Karla nechat jen na konci. :D
přidáno 26.09.2013 - 22:05
Kdyby to bylo delší, souhlasil bych s těmi, co tvrdí, že by se tam Karel měl objevit už dříve. Na takhle malým prostoru by to ale de facto prozradilo celou pointu už dopředu
přidáno 23.08.2013 - 12:23
Moc děkuji za konstruktivní komentáře. Teď už to měnit nebudu, protože bych asi nedokázala zhodnotit, zda je to správným směrem. Je to však poučení pro příště! Trochu jako bych spáchala hřích pátera Knoxe (milovníci detektivek vědí a ostatní mají google) a přivedla vraha, o kterém dosud nebyla v textu zmínka, takže jsem nedala čtenáři šanci předpokládat. Tolik mě netrápí možnost nedorozumění, neboť koho text pobavil, tak pravděpodobně záhadným, ale dost bezpečným způsobem došel k obdobnému smyslu role Karla. Nevyřčené má kouzlo překvapení :)
přidáno 20.08.2013 - 23:49
Totálně epickej závěr :DDD Musím se smát :D chudák Lenka, čekala jsem, že se na Karla ptá ona a pak jsem to přečetla od začátku a úplně mě to dostalo :DD Fakt skvělý :D Ještě taková romantická atmosféra... :D

Ale napůl musím taky souhlasit s Vladanem a Davidsoftem, chtělo by to nějakou zmínku o Karlovi na začátku, třeba že je s nima na vodě taky, nebo tak.
Ale myslím, že by si o něm nikdo vážně nemyslel, že je to maňásek nebo třeba Lenčin pes. Adamův záměr je poměrně jasnej, takže mi to vůbec nevadí, že se Karel objevil až na konci, ale nějaká ta zmínka by skutečně neuškodila:) Ale to je jenom na tobě, takhle je to taky dost dobrý :D Ještě teď se tomu směju :D
přidáno 20.08.2013 - 17:16
Zajímavé téma, ale podle mě tomu chybí závěr. Když dospěji k poslednímu odstavci, vrtá mi hlavou otázka, kdo je Karel. A v hlavě mi vyvstává spousta spekulací - může to být Lenčin ovdovělý otec, může to být jejich kolega vodák, nebo to ani nemusí být člověk; může to být její panenka, maňásek (něco jako Hurvínek), nebo může jít o úlohu v programovacím jazyce Karel (chodí spolu do školy a Adam se ptá, zda úloha v jazyce Karel už byla zadaná). Pokaždé to dává jiný smysl. Jediný společný znak je, že ta otázka neodpovídala Lenčině očekávání.

Ale pokud šlo jen o pobavení, musím uznat, že mě to pobavilo.
přidáno 20.08.2013 - 08:57
mannaz, Borůvko a micromys: Jsem ráda, že pobavilo a stálo za komentář! Mějte se krásně. ;)
přidáno 20.08.2013 - 08:56
Vladane, děkuju! To ještě promyslím. Neomezí se tím ten šok, co to má způsobit čtenáři?
přidáno 19.08.2013 - 23:12
Dobrý, jen by se mi líbilo, kdyby byla o Karlovi nějaká zmínka někde na začátku, aby to nebyl úplně nová postava.
přidáno 19.08.2013 - 21:15
Celou dobu jsem se bála, že na něco podobného dojde. :-D a došlo. Ou, chudák holka.
přidáno 19.08.2013 - 19:31
Tak tohle mi vyrazilo dech :D Ale je to suprově napsaný :) Palec nahoru a smekám před tebou, tak jako vždy :)
přidáno 19.08.2013 - 18:17
Tak to je pekelně zazděná naděje.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Water story : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Z nešťastné lásky
Předchozí dílo autora : Kvítí

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Mlčeti Zlato
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
Le Jerrr řekl o Adrianne Nesser :
Anet... " upe nejvíc v pohodě holčina"--- takoýhle komentář by byl asi v dnešní době populární a zcela normální, ale myslím, že bude prostě stačit když napíšu: " Anet, seš super holka a moc si tě vážím, tak ať ti to zůstane....Už teď, i když mám ještě opici jak hovado, se moc těším na tu oslavu v Díře!!!: )
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku