

Líbí se mi,jak jemně to působí,roztomile,něžně.Očekávání a naděje.Dobré.


V jedné z posledních studií o škodlivosti všech drog,vyšel alkohol jako ta nejhorší.Dobré téma a určitě je dobré o něm psát.O marasmu a neštěstí,o šílencích s jasným vědomím všeho co pitím způsobujou a dalším a dalším pití,aby vše zahnali.Své démony,svědomí.......moc dobrý.


opět jsi mě přesvědčil o svém, citu, schopnosti se vcítit do ostatních, tady do ročního dítěte, lásce k přírodě, k zvířatům, k životu, jak jednoduché a jak složité, nádhera, z které vnímám strašně moc tvoji duši, čistou, možná malinko posmutnělou, ale nádhernou


Severak: no byla to fakt kočka, bohužel na fb nemá žádné fotky, že bych odkazoval... :-D, ale vůně starých knih je nej!


Pěkná a povedená. Ale žít stále ve strachu, to není zrovna ideální...


Povedená, nejvíce se mi líbí ten závěr. Pěkná báseň :-).


Zajímala by mě Markétina motivace - opravdu byla jediná její motivace ke zkoumání diktafonu to, že nemůže usnout? Vždyť to jde řešit spoustou jiných způsobů. Jaký měla Markéta vztah k detektivkám? Řešila ráda záhady?
To, že povídka střídá žánry, mi nevadí. Má celkem překvapivý závěr a její prostřední část je docela napínavá, takže jsem si ji docela užil.
To, že povídka střídá žánry, mi nevadí. Má celkem překvapivý závěr a její prostřední část je docela napínavá, takže jsem si ji docela užil.


vážně nechci moc,
jen tě chci mít vedle sebe.
vážně nechci víc,
než držet tě za ruku
a koukat se na hvězdné nebe.....
moc hezky jsi to napsal, ostatně ...jako všechny verše od tebe:.))
jen tě chci mít vedle sebe.
vážně nechci víc,
než držet tě za ruku
a koukat se na hvězdné nebe.....
moc hezky jsi to napsal, ostatně ...jako všechny verše od tebe:.))


Yana: Kvalitní námět je dar a je hřích ho promrhat. Taky mám v šuplíku náměty na povídky, něco mám i rozepsané. říkám si, že snad na to bude někdy čas. Otázka je jestli znovu objevím tu počáteční invenci.


Já taky, ale fotím digitálně a hudbu většinou poslouchám z PC :-)?
Nakonec? Otázka je, co předtím a co potom? Kolik markét by nechalo spát detektivy v kuchyni (proč? Neměl na hotel? Okradli ho?) aniž by k nim něco cítily?
Nakonec? Otázka je, co předtím a co potom? Kolik markét by nechalo spát detektivy v kuchyni (proč? Neměl na hotel? Okradli ho?) aniž by k nim něco cítily?


Vladan: Já jsem fanoušek starých technologií :D
,,vyspal se ten detektiv s Markétou nebo ne?" - Dobrá otázka :D Nakonec spal na gauči v kuchyni... :D
,,vyspal se ten detektiv s Markétou nebo ne?" - Dobrá otázka :D Nakonec spal na gauči v kuchyni... :D


Nic si nepůjčuj! Filmy dnes už vyvolávají jen "úchylové", dnes se fotí digitálně.
Jo, z kontextu vytržená je. Chtělo by to pěkně zaobalit a oplácat...
Mimochodem - vyspal se ten detektiv s Markétou nebo ne?
Jo, z kontextu vytržená je. Chtělo by to pěkně zaobalit a oplácat...
Mimochodem - vyspal se ten detektiv s Markétou nebo ne?


ewon: Jejda, jak hluboko v čase jsi zavítal! O živém a neživém viru píšu tady: http://www.psanci.cz/dilo.php?dilo_id=18511-viry-viry-viry-same-
viry
Podle mne je vir neživý. Ta hranice "živého" je opravdu trochu neostrá. Například umřou viry? Jak se to pozná? Nijak se neprojevovaly "za živa" - jak se projeví smrt? Rozpadem? Rozpadá se i kámen.
život, se dokáže udržet při životě samovolně - hmmm živí tvorové přijímají z okolí energii ve formě potravy. Nebude-li potrava (energie) - zemřou. Není to dost podobné počítačovému viru?
jakou má virus idividualitu? Existují miliony naprosto stejných virů. Možná by bylo lepší říkat, že vir se klonuje.
1) jaká je nejmenší velikost organismu? - na to ti odpovím, až zadefinuješ význam pojemu "organismus".
2) co všechno z živého umíme stvořit uměle? DNA bakterie?
3) máme si život představovat jako... - co je to život? Jak chceš hovořit o vztahu uhlíku a života, když zatím nevíme, co je to "život"?
4) když jsme u rozměrů života: čas- je smrt evolučně výhodná? - zcela jistě. Bez ní by nebyla evoluce.
viry
Podle mne je vir neživý. Ta hranice "živého" je opravdu trochu neostrá. Například umřou viry? Jak se to pozná? Nijak se neprojevovaly "za živa" - jak se projeví smrt? Rozpadem? Rozpadá se i kámen.
život, se dokáže udržet při životě samovolně - hmmm živí tvorové přijímají z okolí energii ve formě potravy. Nebude-li potrava (energie) - zemřou. Není to dost podobné počítačovému viru?
jakou má virus idividualitu? Existují miliony naprosto stejných virů. Možná by bylo lepší říkat, že vir se klonuje.
1) jaká je nejmenší velikost organismu? - na to ti odpovím, až zadefinuješ význam pojemu "organismus".
2) co všechno z živého umíme stvořit uměle? DNA bakterie?
3) máme si život představovat jako... - co je to život? Jak chceš hovořit o vztahu uhlíku a života, když zatím nevíme, co je to "život"?
4) když jsme u rozměrů života: čas- je smrt evolučně výhodná? - zcela jistě. Bez ní by nebyla evoluce.


Vladan: Sakryš! Musím si půjčit nějakou knihu o fotografii, ať ta moje fiktivní fotografka nepohoršuje fotografy skutečné.
Jinak tahle povídka je vlastně trochu ,,vytržená z kontextu", takový náhlý víkendový závan inspirace.
Jinak tahle povídka je vlastně trochu ,,vytržená z kontextu", takový náhlý víkendový závan inspirace.


Mě ani tak nevadí, že to nemá konec, jako spíš, že to nemá začátek (příběhu). A nechceš doufám říct, že když u detektivky nevyslovím řešení, tak se povídka stane automaticky "tajemnou"!
Expozicí se obvykle rozumí nastavení kombinace dvou veličin. Délky expozice (času) a clony (množství světla). Správných expozic může být tedy více (různé kombinace clony a času).
Pokud bys v povídce ty přeexponované filmy vyloženě vyžadoval (otázka zní proč? Jsou snad dějotvorné? jde o vypíchnutý podstatný detail!!!), tak Markéta buď musí uvažovat nad clonou a časem expozice, nebo může zvážit expozici jako celek a délku (či teplotu) vyvolání. Pokud nechá film ve vývojce déle (nebo je vývojka teplejší), lehce je "přepálí" taky. Ovšem bylo by divné, kdyby se podívala blbě na hodinky u všech filmů... A mimochodem, po vývojce a ustalovači (za naprosté tmy) následuje praní a poté sušení. Ale ihned po vyndání z ustalovače může film na běžné světlo. To červené světlo v koupelně jsem bral jako "náladovku" - při vyvolávání filmů se vůbec nepoužívá!
Expozicí se obvykle rozumí nastavení kombinace dvou veličin. Délky expozice (času) a clony (množství světla). Správných expozic může být tedy více (různé kombinace clony a času).
Pokud bys v povídce ty přeexponované filmy vyloženě vyžadoval (otázka zní proč? Jsou snad dějotvorné? jde o vypíchnutý podstatný detail!!!), tak Markéta buď musí uvažovat nad clonou a časem expozice, nebo může zvážit expozici jako celek a délku (či teplotu) vyvolání. Pokud nechá film ve vývojce déle (nebo je vývojka teplejší), lehce je "přepálí" taky. Ovšem bylo by divné, kdyby se podívala blbě na hodinky u všech filmů... A mimochodem, po vývojce a ustalovači (za naprosté tmy) následuje praní a poté sušení. Ale ihned po vyndání z ustalovače může film na běžné světlo. To červené světlo v koupelně jsem bral jako "náladovku" - při vyvolávání filmů se vůbec nepoužívá!
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
dangerkriss [18], mr Scraper [18], woodeman [15], MonikaUrban [14], gitulka [13], Jentak Napsal [13], Amdor [13], Teri [9]» řekli o sobě
Boleslava řekla o Sokolička :Moc fajn holka, krásný básničky i povídky - to je ideální kombinace! A nemáme společné jenom ty sportovce...přihlásily jsme se přece na Psance ve stejný den (to bude znamení...)