Stokrát opakovaná lež vždy stává se pravdou.
přidáno 28.01.2023
hodnoceno 9
čteno 291(13)
posláno 0
Málo kdo si uvědomuje a ví, že vnímáme svět kolem sebe podle naší výchovy, podle jakých si dohod a pravidel, která si lidé mezi sebou domluvili. Tyto pravidla nejsou skutečné, jde o postoje děděné a pozvolna pozměňované po mnohé generace. Je velice zvláštní a napínavé mezi těmito dogmaty hledat skutečný svět. Nejde to bez omylů, vyjedete z kolejí a ocitnete se v zemi nikoho, kde není popsáno to co vidíte kolem sebe a co si máte o všem myslet.. Najednou se ocitnete mimo stádo a vymaníte se z davové manipulace. Z té svobody jde strach. Na první pohled je zapotřebí být včleněn do celku, který Nás obklopuje a vtahuje do proudu. Ten proud nejde přeprat. Vaše okolí je neustále připraveno vyčlenit a vytěsnit odchylky v chování a smýšlení bytostí, které se vymykají normálu. Samozřejmě ne vše je špatné a mnohé temné věci se jeví dokonce jako nezbytné. Soudit školství, politiku, zdravotnictví,(farmacii), ekologii nebo náboženství je jako podřezávat si větev na který sedíte vysoko na stromě nedobrovolných skutečností světa. Na prořezávání těchto větví nemáme nikdo kvalifikaci a nebo si máme myslet, že jí mít nesmíme. Vzdělání je úžasná věc, pokud prospívá člověku, nicméně je školství zároveň nástroj manipulace a selekce lidí do společenských kategorií. Do dětí se vsazuje semínko vzájemné rivality a soupeření a svět se pak musí toho programu držet. Zdravotnictví degradovalo lidskou bytost na průmyslovou surovinu , polotovar k zpracování za účelem získání přidané hodnoty ve formě zisku. Etika a péče je reklamním štítem s.r.o kolbenek, fabrik, servisů bez reklamací. Jinak polovina by Nás umřela do cca jednoho měsíce?? Politika je zastřešení Národů a Států. Možná je to kontraproduktivní aparát, ale zároveň asi prozatím nezbytný. Politik by mněl být vychováván od malička k tomu, aby se z něho stal klenot duchovního světa a morálních hodnot. Nikdo by neměl být volen pochybnými volbami, plnými lživého soupeření. Kvalita zástupců lidstva by měla být průkazná a schopna vnitřní reprodukce na principu prokazování efektivity na způsob selektivního jednání u včel, kdy efektivita je automatizována vnitřními procesy úlu. Nefunkční je nahrazeno samovolně, zákonitě.
K ekologii je složité se vyjadřovat, když víme, že všechny věci se dají vyrobit tak, aby se nemusely zítra kupovat znova a znova. Tam bych byl nekompromisní v trvale udržitelném přístupu k planetě, kterou ničíme naprosto zbytečně a všichni to víme. Respekt k přírodě by měl být základní učební osnovou všech věkových skupin. Nemůžeme střílet jadernými zbraněmi a zároveň se zachraňovat solárními panely před emisemi CO2. Tady má svět vybudovat trestní tribunál s právem veta. Jenž by byl podřízen nejvyšším zájmům planety.
Náboženství- Co víra to vlas v copu. Cop jako univerzum lidských duchovních přístupů a hodnot. Respektování COPU z kultur a folklóru světového dědictví jednotlivých národů by se mělo stát základním výchovným pilířem planety, jenž by zastřešil vzájemné souznění všech vývojových podstat.

Prozatím jde samozřejmě o utopii a já jsem blázen jen, ale není v každém z Vás někde v koutku duše zašlapán podobný snílek. Nejsme náhodou všichni blázni, co nesouhlasí s halucinací dnešních přístupů.
Pokud Ano a jste taky společensky nepřijatelní pak jsem moc rád s vámi. Snad jednou odložíme svoje masky za kterými splýváme s davem a zjistíme, že máme stejné oči, nos i pusu a jsme jen lidé, co chtějí ŽÍT.
přidáno 16.04.2023 - 04:21
Myšlenkově dobré
přidáno 05.03.2023 - 21:44
"Zajímavý program", já ho měla taky. Potraviny přepisují DNA. Člověk na živočišné stravě je více náchylný na programy strachu. Jídlo je závislost. Programy nesnáší rostlinou stravu. Pak má duše méně práce se domluvit s biostrojem. Otvírá se komunikační kanál. Bytosti na živočišné stravě se drží více 3D sféry.
Maso jsme dříve nejedli.
Kdo chce hledá způsoby.
Kdo nechce hledá důvody.
Rozdělujeme se. Je to v pořádku. Každá duše si stanovila svou cestu. Je to má cesta.
přidáno 02.03.2023 - 22:34
Nine: Vegetariánství je téma pro úvahu. Ne každá krevní skupina to dokáže ustát. Ale jídlo vlastně vůbec není probádaný jako třeba Presbyteriáni že???
přidáno 02.03.2023 - 21:54
Jestli sis to nastavil v hlavě jako utopii, tak to se nedočkáš. Ty si tvoříš realitu. Respekt k přírodě zahrnuje také nepojídat jiné bytosti. Tam bych byla nekompromisní já. Každý sám za sebe a společně toho dosáhneme.
přidáno 31.01.2023 - 14:23
Dandy: Tahle doba změří
každému v co věří.
Mlčeti se naučíme
ledacos však pochopíme.
Z koho rozum čouhat bude
možná že se projít půjde...
Nastuduji Švejka radši
Sláva, sláva, sláva!!
Za císaře pána!!
přidáno 28.01.2023 - 23:45
človiček: Ohledně empatie, by hodně pomohlo, kdyby se učitel, aspoň ten co má první hodinu, zeptal na to jak se máme, jak jsme prožili víkend. Nebo tak něco. Zájem potěší. :)))
přidáno 28.01.2023 - 22:52
LudvíkRoiSoleil: Ve školách se učíme systémovým chybám, které například vyřazují empatické bytosti pokud nemají logické, technické myšlení. Nedbá se na rozdílné predispozice mezi pravou a levou mozkovou hemisférou. Známkami se utlouká potenciál, který by mohl být světu stejně prospěšný jako je biflovaná inteligence, které naopak někdy schází morální kodex. Už ve školách si zvykáme na to, že není nemorální, aby si zubař za dvě hodiny vyúčtoval od vás cenu několikaměsíčního příjmu a to dosažených v velice fyzicky náročných profesích. Učitelé neučí pravdu a ani nesmí o světě který Nás obklopuje.
přidáno 28.01.2023 - 20:29
Lide jsme to nikdo nevyvrací.
Pod ťíhou hodnot se však každý jinak straci.
Jak lehka žena za menu i narod proda
Ve školkách ta co vnima stona,tomu co roste
nesmi život ukazovat.
Jen oddanost,má komu prokazovat.
Tak roste mladí jako dříví v lese
přidáno 28.01.2023 - 20:21
Co je třeba udělat, aby nebylo "školství nástrojem manipulace a selekce lidí do společenských kategorií?" jak píšeš.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Světové klamání a lži : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Války zdrojů, energií
Předchozí dílo autora : Jak jsem odpustil Ježíšovi fakturu.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku