Víte, že první světelné lampy slaví přes sto let a pořád svítí v některých historických požárních zbrojnicích. Jdou lidé za světlem??
přidáno 29.01.2023
hodnoceno 0
čteno 206(8)
posláno 0
Slyšeli jste o bezpohonných motorech a agregátech? Potřebují jen trochu energie na nastartování a pak už energii vyrábějí bez fosilních paliv. Považoval bych to za blud, ale roztočíme li či rozkmitáme magnetické pole, začne se uvolňovat energie. Snadno nad rotujícími magnety uvaříme například vodu v kádince. O následující pohyb v nových technologiích se opět postarají magnety umístěné tak, aby svým vzájemným odporem + + nebo- - vyvolali akci. Každopádně jde o takřka trezorovou záležitost, samozřejmě. Pokud by jsme najednou nahradili a obešli světovou energetickou soustavu, tak svět ekonomicky zkolabuje. Byla by tak veliká nezaměstnanost v řadách odstavených oborů a profesí, že by se zhroutili sociální systémy jednotlivých států. Nicméně taková moderní auta už jezdí a i vrtulník už létá a to bez paliva. Samozřejmě že jsou realitou i soběstačné domy....Ale nesmí to Ven. Spousta vědců za svojí hlavu zaplatilo svojí hlavou. Slavný pan Tesla zemřel skoro jako žebrák a páni uhlobaroni se postarali, aby se uhlím topilo dalších 100 let napříč jeho vynálezům.
Pokud dnes něco zapříčiní válku, rozhodně to budou energetické zdroje a boj o ně. Vše se úhledně zabalí do hesel, jako boj za svobodu a demokracii a nebo za lidská práva. Ale skutečnosti mívají jinou povahu a válečné vřavy mívají ve svém pozadí ekonomické motivy a nejde o motivy nezištné, ale naopak velice zištné a bezohledné. A protože víme , že světem byznysu točí energetické zdroje, které v pudu sebezáchovy zamykáme do trezorů v podobě moderních technologií jenž ohrožují spotřebitelský formát nadnárodních společností a korporací.-Nezbývá Nám než si zvolit mezi jejich odtajněním a využitím nebo mezi vzájemným masakrem pod taktovkou OSN, AMERIKY či RUSKA.
Je velice zvláštní, že jsme schopni zničit svět v okamžiku, kdy máme v ruce technologická řešení mnohých problémů. A je naprosto nepochopitelné, že i za éry poměrně nadprůměrného globálního vzdělání dokážeme ignorovat možnosti, které by dokázali zabránit vzájemným masakrům a mezinárodnímu teroru.
Vždyť to máme přímo pod nosem, že magnetické pole hýbe celým světem, kdo ví zda měsíc není to druhé plus, které nás otáčí. Když to dokáže pohnout zeměkoulí, dokáže to pohnout vším. Časem to možná pohne i naším vnímáním reality a pocitem zodpovědnosti za zbytečné hrůzy a eskalace ve jménu přírodních zdrojů energií, které si prozatím krademe navzájem formou válečných konfliktů. Bůh nám žehnej nejen v poznání, ale také ve správném použití poznaného. Amen.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Války zdrojů, energií : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Propast chromých křídel
Předchozí dílo autora : Světové klamání a lži

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
mr Scraper řekl o rry :
moc a moc se mi líbí styl jakým píše :) hlavně do jejích povídek na literu jsem uplnej blázen. a navíc je moc super a sleduje anime ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku