Týden stará. Teď už to zaplaťpámbů je tak, jak má být. Snad...
přidáno 28.12.2014
hodnoceno 15
čteno 1187(29)
posláno 0
  
Když do tmy prší
někdy zní to jako slova

Možná je čas
chvíli zastavit a poslouchat

Je zimní slunovrat
a včera
vykvetla mi
na zahradě růže

...

Tak vlastně nevím
jestli mám být rád...
  
přidáno 31.03.2015 - 11:10
Jestli něco dokážeme, tak přemýšlet nad tím určitě... ale dokážeme to opravdu rozpoznat, vycítit, kde je pravda? To už je tvrdší oříšek. Já se o to každopádně snažím (více i méně úspěšně), ale myslím si, že lidstvo obecně ještě čeká hodně tvrdých zkoušek, než se opravdu probere(me). Takže uniká, rozhodně si myslím, že uniká, a zrovna to, co je ve skutečnosti nejdůležitější... Pevně ale věřím tomu, že to má všechno svůj čas... a smysl.
přidáno 31.03.2015 - 10:59
Leslie: S tou růží máš pravdu, asi vážně nejde nebýt rád. Ale - dokážeme ještě vůbec přemýšlet nad tím, co to všechno znamená? Nebo už jsme tak otupělí a do sebe zahledění a zaslepení, že už nevnímáme, jestli nám třeba něco daleko nás přesahujícího neuniká?
přidáno 31.03.2015 - 10:47
Krásná. Příjemné zamyšlení. Taky někdy hledám v dešti slova. K tomu, jestli být nebo nebýt rád... no, na to, co se teď pořád děje, mám svojí teorii, ale asi už to úplně nepatří na literární server a do komentáře k básni. Ta růže je ale něco tak krásného, že za ni snad člověk nemůže nebýt rád, ani když vykvete v prosinci. Já rozhodně ráda jsem. Víc mě spíš trápí sníh v dubnu...
přidáno 06.01.2015 - 19:36
pěkné :-)
přidáno 02.01.2015 - 19:38
Ailin: Myslím, že určitě ví, co dělá. Kéž bychom tomu dokázali rozumět :-)
přidáno 01.01.2015 - 10:57
"Ó Velký Duchu, jehož hlas slyším ve větru,
jehož dech oživuje svět..." (indiánská modlitba). Ta slova v dešti budou podobná... taky jim ráda naslouchám. A růže na zimní Slunovrat? Mám pocit, že je teď tak zvláštní čas, že nejen růže se chovají jinak, než jsme zvyklí. Snad Velký Duch ví, co dělá.
přidáno 30.12.2014 - 16:27
Amelie M.: Taky mi to tak připadá... dík za tvůj čas :-)
přidáno 30.12.2014 - 16:26
Lenča: taron: Psavec: Díky za vaše slova :-)
přidáno 30.12.2014 - 11:20
Hezká, líbí se mi.
přidáno 28.12.2014 - 22:04
první dvě sloky mě velmi oslovily.. ale báseň, jako celek, je stejně úžasná.. a k obsahu.. no, nejsem ráda.. já ne.. protože věci nejsou, jak mají být..
přidáno 28.12.2014 - 20:25
velmi milá...,prosincově jarní :-)
přidáno 28.12.2014 - 18:34
Krásná :)
Buďme rádi za všechno krásné - kdykoli .)
přidáno 28.12.2014 - 15:58
Zamila: vanovaso: Díky za zastavení :-) Myslel jsem to trochu jinak. Ten déšť může znít jako vzkaz. Nevím, jestli je úplně dobrý, že v prosinci kvetou růže. Jakkoli je to hezký. Ale možná ano, třeba to tak vlastně má být. Já nevím.
přidáno 28.12.2014 - 15:43
hezká, já myslím, ano zastavit, a býti rádi , že jsme...
přidáno 28.12.2014 - 15:15
Jééé, to je pěkný :-) Taky mam čerstvou báseň o růžích :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Prosincová : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zmatená
Předchozí dílo autora : Šejdíř

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
katitek řekla o Delivery :
Tahle holčina má strašně velkej talent. umí napsat to, co jiní ne. a její styl psaní.. dost mě dostává ta upřímnost a ten kus jí samotné v těch dílech, ty zpovědi. Teress, jsi skvělá, piš dál.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku