kratinká, noční
přidáno 02.01.2015
hodnoceno 34
čteno 1547(40)
posláno 0
  
  
Ne, slova nerodí se v mracích
a přece na nás
sypou se jak sníh

Můj Bože
tak řekni jak jim věřit
když tolik jich je prázdných
a tolik zbytečných...
  
  
přidáno 08.01.2015 - 17:18
DDD: Díky! Jsem rád, že Tě neodradila délka komentu!:-)
Nj, nemohl jsem spát, tak jsem projížděl dílka dle upoutávek na hlavní stránce...
Kluky určitě k tomu potoku vezmi!:-)
Nějak nechápu, proč bys měl bejt protivnej...:-)
P.S. Nepsal jsem, že píšeš jen kvůli ovacím paní a dívek! Ale když se těšíš jejich přízni a zájmu, měl bys zauvažovat o vydání knihy.:-)
přidáno 08.01.2015 - 09:49
shane: To s tou rýžovací pánví jsi napsal moc hezky. Krásně jsi doplnil to, co jsem chtěl říct. Mimochodem - měl bych se po ní podívat (po té skutečné). Mám ji někde zahrabanou na půdě a už asi přišel čas vzít kluky k potoku :-)
Co se týče komentářů - upřímně mě těší, když moje výtvory někoho osloví a stojí mu za pár slov. Ale věř, že si vážím všech stejně, ať už jsou od kohokoli. Víš, kvůli počtu komentářů od paní a dívek, jak říkáš, básně rozhodně nepíšu. A to jakkoli mě samozřejmě těší :-)

...promiň, doufám, že nejsem moc protivnej...
přidáno 08.01.2015 - 02:50
DDD: Ano, slova jsou jako zrnka písku, s nimi se na nás sype spousta (pro nás!) zbytečných informací a pocitů, bez kterých bychom se klidně obešli. Ale slova jsou taky elementy komunikace, bez níž by náš život byl chudší! A tak se naše mysl podobá rýžovací pánvi trpělivého zlatokopa: Kolik jenom těch zrnek písku je třeba odplavit, než objevíme jedno zlaté? *Ale ty máš štěstí, že se tu na Tebe z komentů paní a dívek sypou samá zlatá zrnka přízně! Tak si to vychutnej, dokud paní Fortuna neodvrací tvář!:-)
přidáno 07.01.2015 - 13:02
Yasmin: To já děkuju :-) Škoda, že se tu teď moc neobjevuješ...
přidáno 07.01.2015 - 13:01
puero: No, máš pravdu, taky jsem si říkal, že je na mě až moc přemoudřelá. Ale pobavilo mě, jak vznikla. Uprostřed noci jsem byl vyštván z postele marodným mladším synkem a skončil v děcáku na zemi. Ráno jsem se probudil a tohle leželo vedle mě naškrábané pastelkou na kusu papíru...
Není to skuhrání. Je to spíš takové drobné postěžování na kecy a sliby, kterých je všude plno. Samozřejmě, že si z toho dovedu vybrat to důležité.
přidáno 06.01.2015 - 19:48
PS: Měl bys tu sbírku vydat.
přidáno 06.01.2015 - 19:45
No.... úžasné.
Je z tebe skvělý autor. Za takové básně díky!
přidáno 06.01.2015 - 16:53
Nějakou chvíli jsem tam musel hledat tu pro tebe tolik typickou antigravitační (odlehčující) složku, než jsem si uvědomil, že je hned v prvním řádku, v těch mracích. Ale ani po druhém přečtení jsem se od země neodlepil. Nějak je v ní na tebe moc moralizování. Je v tom cítit nesvoboda neposlouchat. Ale já přece mohu neposlouchat, mohu si věřit čemu já sám chci a jsem vlastně vděčný za pestrou nabídku pravd a lží co se sypou jako sníh, protože si z nich mohu snadněji vytvářet vlastní názor a vlastní názor je odrazem mého charisma, tak proč tady trojtý Dé skuhrá nad zbytečnými řečmi, kterým neví, jestli může nebo nemůže věřit? Dyk je jen na něm, aby si sám označil co je a co není důvěryhodné, co je a co není podstatné. Jen ať se sype!
přidáno 06.01.2015 - 12:30
DDD: žíšku.. vážně se těším! :)
přidáno 06.01.2015 - 12:23
Amelie M.: Neboj, jeden ti určitě dám :-)
přidáno 06.01.2015 - 10:57
DDD: paráda.. budu tě hlídat na každém kroku, aby na mě zbyl výtisk! :) držím pěsti, at to vyjde.. moc!
přidáno 06.01.2015 - 09:02
Sari: Díky moc :-)
přidáno 06.01.2015 - 09:02
moonell: To mě moc těší. Já děkuju :-)
přidáno 06.01.2015 - 09:00
Amelie M.: slnečnica: No, já už se teda začínám rozhoupávat :-) Letos bych to mohl i zvládnout. ...a díky :-)
přidáno 05.01.2015 - 22:41
Krátce, přesně. Sedla do nálady. Děkuju.
přidáno 05.01.2015 - 13:33
slnečnica: :)) já už se o sbírku hlásila dávno.. a co vím, tak leslie taky.. ted ty.. casa.de.locos a další, u kterých si nejsem jista nickem, tak jim ho tu nebudu prznit :)) (a cd k tomu.. aspon pro ty hodný, jako jsem já! :D )

asi budeme muset DDD - DostDobrýDílka rozhoupat! :))
přidáno 05.01.2015 - 13:07
:O Úžasná! Více slov netřeba.
přidáno 05.01.2015 - 13:07
DDD: Tebe chýba odvaha na zbierku???? Takých, čo by kúpili práve Tvoju zbierku je iste veľa. Sama sa k nim rozhodne pridám hneď , ako sa dozviem, že vyšla. A tomu teda rozhodne veriť môžeš. ;)
přidáno 05.01.2015 - 12:44
Mayfair: kmotrov: Yana: Dozor: Lenča: Megynka: Zamila: Amelie M.: Ailin: korálek: Doufám, že vám nebude vadit, když vám poděkuju takhle hromadně. Moc mě těší, že vám těch pár slov stálo za přečtení a za zanechání komentářů. Vážím si toho.

casa.de.locos: Nejsem si jistý, jestli na sbírku seberu odvahu... Ale zařadil jsem si to mezi předsevzetí :-) Dík...
přidáno 05.01.2015 - 12:30
A pravdivá...
přidáno 04.01.2015 - 14:32
Já jsem si nedávno po hodně dlouhé době pustil Pavlicou zhudebněného Skácela.
Za žádnou pravdu na světě, za žádnou pravdu na světě...
Byly svátky, jídla hojnost, žijeme si jak se našim předkům ani nezdálo i za všedního dne. Co je potom svátek?
Ano, slova se na nás sypou...
malý kousek ticha, to je pro mne svátek.
přidáno 04.01.2015 - 10:38
snílky, romantiky a básníky asi slova dovedou ranit více než tvrdé realisty, nebuď zmaten, i když o pocitech čtu ráda a ty se umíš vyjadřovat moc dobře
přidáno 03.01.2015 - 20:28
Výstižně a krásně napsané.
Slova dokážou pěkně ranit nebo naopak taky moc potěšit.
Vyslovíš je a už to nejde vzít zpátky, sypou se jako sníh..
A někdy je opravdu mlčeti zlato..:)
Tak v novém roce hodně milých a plnohodnotných slov!
přidáno 03.01.2015 - 11:56
Nádherná, stručná, hluboká... :)
Slova jsou magický nástroj.
přidáno 03.01.2015 - 11:11
Nechceš vydat sbírku? Koupila bych ji...
přidáno 03.01.2015 - 07:13
Moc pěkná ...
přidáno 02.01.2015 - 23:52
Krásná, skvěle zní ... :-)
přidáno 02.01.2015 - 20:01
milý DDD, někdy je lepší, že se na nás hrnou jen slova.. a ne blbé činy :) ale jo, já vím, co chceš říct.. a máš pravdu.. moc se mi to (smutně) líbí..:)
přidáno 02.01.2015 - 19:54
Krásná... A já věřím spíš tomu, co je za slovy. Tam jsou celé vesmíry - a nic tam není ani prázdné, ani zbytečné. Ale Tvoje slova jsou krásná - a ty vesmíry za nimi taky :-)
přidáno 02.01.2015 - 19:44
moc hezká :-)
přidáno 02.01.2015 - 19:41
vanovaso: Děkuju :-)
přidáno 02.01.2015 - 19:41
Orionka: No jo, ale jak je poznat? Víš, jsem starej naivka :-)
přidáno 02.01.2015 - 19:35
zbytečná slova, ano,... taky mám jednu podobnou... moc pěkná...
přidáno 02.01.2015 - 19:34
:)) Rozhodně nevěřit!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zmatená : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jabloně
Předchozí dílo autora : Prosincová

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
wojta
» nováčci
Ellisabeth
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Ed.HaNy řekla o FallenAngel :
Derrie)) Sympaťák se sexy chraplákem :D Úžasnej poet a skvělá osobnost v padlém anděli . Naše ranní volání [once] a wish moments . Snad se budem nadále vídat a kontaktovat i v budoucnu . Mám tě ráda a vážím si tě opravdu hodně . x HaNy * {ps. wish moment}
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku