přidáno 07.11.2014
hodnoceno 30
čteno 1760(31)
posláno 0
Včera večer.. "přijedeš pro děti? nejdýl ve 13h čekej, prozvoním tě a budou čekat u školy.." "jj" "a taky objednej ten štěrk.." "jasně, domluveno".

Dnes ráno.. "přijedeš pro děti? nejdýl ve 13h čekej, prozvoním tě, dneska nestíhám.. budou čekat u školy..a ten štěrk.. " "jasně, domluveno, nejsem blbej neee?!!! (rozhořčení)"

Dnes 10h dopo.. píšu SMS.. "nezapomen na ty deti, prozvonim te zhruba v jednu.. a objednej ten sterk, at muzeme pokrocit.." "jj, nebooooj furt!!"

Dnes.. 12:58 .. prozváním.. děti čekají.. pět minut, deset.. nic.. 13:12 prozváním veeeeelmi dlouze.. čekáme dalších pět min., deset.. telefon se škvaří, vyzvání.. NIC.. 13:30 stále nic.. nemám čas, ale nezbývá mi, než sednout do našeho veterána, otočit klíčkem a odvézt děti sama.. hmm.. ještě tak mít benzín.. DOŠEL!!! Upozorňovala jsem na to šampiona asi jen 150x!!!!!!!!!!!!!!!! Nezbývá, než zavolat sousedce, ať dojde zjistit, jestli šampion žije, dříve, než ho zabiju já sama.. ŽIJE.. aaaaaaaaach.. už jede.. (mám sto chutí ho praštit přes ten jeho nevinný úsměv.. ) Děti v čudu, já v práci, NESTÍHÁM..

Dnešní podvečer.. div se nezabiju o JEHO troje boty přede dveřmi.. jedna mikina na chodbě na botníku, druhá mikina na židli v kuchyni, jedny kalhoty na druhé židli, na další kraťasy, na čtvrté JEHO batoh do práce.. bunda se pro jistotu válí na zemi, v ložnici na posteli další dvoje kalhoty, plus jedny 3/4 a kraťasy.. Dnes mám štěstí, na posteli neleží žádné smradlavé fusekle.. Škoda, že máme v kuchyni jen šest židlí, mít jich více, určitě by se každá z nich pyšnila nějakou JEHO ozdobou.

Upozorňuji svou "lásku", ať si jde dát do tašky vypraný košile a kalhoty, ať mu to v práci nechybí.. a ptám se.. MÁŠ NĚCO TMAVÝHO NA PRANÍ, NEŽ ZAPNU PRAČKU???!!! Pro jistotu otázku zopakuji ještě 3x.. odpovědí mi je „NE“!

Zapínám tedy pračku.. a moje "láska" právě hází do koše na prádlo tmavý triko.. BOŽEEEEE!!!!!!!.. ještě, že už mizí do práce!!!!!!!!!!!!!!!

...

Odjel..

na kuchyňském stole se válí připravené kalhoty a košile do práce............







Kašlu na chlapy, příště se zamiluju do baby!

přidáno 08.02.2015 - 00:16
Amelie M.:
No, reagoval jsem na Tvou odpověď na puerúv komentík a na to, že jsem se asi trochu lišil od toho, co máš Ty a holky doma. Že když je důvod, chlap se překonává a snaží se mít pořádek jak na vojně. :-)
přidáno 07.02.2015 - 22:17
shane: nechápu o čem mluvíš..
přidáno 07.02.2015 - 22:16
Lenča: někdy, někdy!!! :)))
přidáno 07.02.2015 - 21:13
Amelie M.: Sakra! Netušil jsem, že jsem bejval vlastně trapnej klaďas z toho Tvýho americkýho slaďáku. Zamilovanej chlap se holt chová i proti svý mužský přirozenosti...:-)))
Ale když už motivace chybí, nastává vláda chaosu...:-(
přidáno 07.02.2015 - 20:57
Prostě máš doma úplně normálního chlapa. Taky "vlastním" jeden exponát :D
Ale co mě zarazilo - vážně Ti donese špinavé prádlo na vyprání? Hmmm, tak daleko my ještě nejsme...
přidáno 19.11.2014 - 19:54
Sucháč: nikde netvrdím, že to má lehký :) a myslím, že i na sebe se dokážu podívat s ironií.. díky za zastavení :))
přidáno 19.11.2014 - 19:52
Nemáš to lehký holka a teď na férovku...on má? ;-) Jinak psát o tom, že psát umíš je psát o ničem...to už jsi dokázala dřív...
přidáno 11.11.2014 - 11:11
loner: to mě těší.. pobavit to má.. takže díky ;)
přidáno 10.11.2014 - 23:24
Amelie M.: ty me bavis :) ... asi nejen me :) ... jo, ma to styl
přidáno 10.11.2014 - 10:02
Týýýjo, próza v neslavnějších dílech ! Gratuluju a nesu kytku ! ;-)
přidáno 09.11.2014 - 21:55
Charlie: ne, to je fejeton
přidáno 09.11.2014 - 21:51
Štastně vdaná...to je láska pravá?:-)
přidáno 09.11.2014 - 14:05
kmotrov: že manželku zdravím a děkuji za solidaritu :))
přidáno 09.11.2014 - 13:42
To je jak u nás! U nás je to úplně to samý!
(toliko má manželka)
A já bych ti chtěl poděkovat, protože díky tobě mě hřeje pocit, že je šťastně vdaná...
přidáno 09.11.2014 - 10:30
Amelie M.: Nebo ti naši mužští jestli nejsou dvojčata :-D
přidáno 09.11.2014 - 10:16
Máta: tvůj koment je dokonalej.. nejsi ty moje dvojče? :)) díky
přidáno 08.11.2014 - 19:15
Aaaano, co mi to jen připomíná... Taky se tomu směju, jinak by mi z toho šiblo.
A jak říká moje skvělá kamarádka, chlapů jsou dva druhy, s jedním se žít dá a s druhým ne, jinak jsou všichni stejní. Vždyť bychom jinak ani nevěděly že je máme. Hlavně že nás mají rádi, to ostatní se nějak ustojí... občas... ztěží... kdo tu sakra zase nechal na stole to prkýnko, špinavej talíř, hrnek, nůž a hromadu drobků?! :-D
přidáno 07.11.2014 - 21:48
puero: čéče, to bych snad ani nevnímala, jako horor, ale spíš jako nějakej trapně sladkej americkej film :)) a máš pravdu.. s tou otázkou nakonec.. takhle nám zbývá jen otázka.. "proč ho ta baba zabila??" :)) díky
přidáno 07.11.2014 - 21:47
Olivka: to byl fakt extrémní den, samozřejmě to tak není denně.. pěkně si to rozkládá do více dnů :D
přidáno 07.11.2014 - 21:46
taron: hmm, to by bylo asi jiný tóčo :)) ale tak, pokud by se mu zachtělo, je naštěstí dostatečně inteligentní, aby po sobě nezanechával stopy.. aspoň doufám, tedy :D díky :))
přidáno 07.11.2014 - 21:45
Zamila: nikdy neříkej nikdy :)
přidáno 07.11.2014 - 19:56
Pobavilo ale zároveň mi průběžně vstávaly vlasy hrůzou. Já už bych byla v blázinci. :-D
přidáno 07.11.2014 - 18:32
puero: :-))) tak to je fantas magorie ...:)))
přidáno 07.11.2014 - 18:30
Je to zábava co? Představ si, že bys měla doma dokonalého muže. Boty v botníku oblečení poskládané do komínku, nádobí pomyté a vytáhnuté z myčky, koření nasypané v kořence, hodiny natažené, dobraný toaleťák vyměněný.... no úplný horor! Až z toho mrazí a člověk se ptá, koho ten chlap zabil?
přidáno 07.11.2014 - 18:20
a to buď ráda, že jsi doma - v kuchyni, nebo v ložnici nenašla ještě něčí podprsenku a kalhotky :-)

taky se snažím brát každodenní život se třema dětma ( syn, dcera a manžel) s humorem, takže dá se najít ještě černější humor, viz : podprsenka :))))
přidáno 07.11.2014 - 10:27
Je to na zabití, ale stejně se máš :-) Takový úžasný příhody už mi budou navždy odepřeny, fňuk ... :-P :-)
přidáno 07.11.2014 - 10:00
PrimaDen: ne, je to k pláči.. ale rozhodla jsem se z toho nepos.. :))) víš jak ;) snažím se vidět sklenici z půli plnou, než poloprázdnou, díky za zastavení :-)
přidáno 07.11.2014 - 09:59
Orionka: nečil se, to je lidově :D díky :))))
přidáno 07.11.2014 - 09:40
Bych řekla, že má zbytečně moc oblečení :)))
Hezky napsáno, pobavila jsem se.
(Ale za "nejdýl ve 13 hodin" bych vraždila, uáá!)
přidáno 07.11.2014 - 09:38
Hezký dobře napsaný. Jen se mi hlavou honí ...zda je to vůbec k smíchu......:))
Noo každá s tím máme asi více nebo méně zkušenosti:))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Šťastně vdaná.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Orientační ne.smysl
Předchozí dílo autora : Zajímalo by mě..

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku