.. když si hrajeme na frajery
přidáno 05.11.2014
hodnoceno 15
čteno 1211(23)
posláno 0
Byla bych pro průzkum chování lidí před TV a v TV. Zajímalo by mě, kolik z těch lidí, co kouká například na reality show (koukám občas taky), by uvařilo tak dobře, jak by se dalo podle jejich siláckých řečí před TV, na internetu, a tak podobně, soudit.

Zajímalo by mě, kolik lidí třeba v reálu opravdu ví, jak vzít do ruky správně pilu, jak a čím se krmí králíci, jak se drží kosa nebo sázejí brambory.. jak se vaří to a ono, jak mají doma uklizeno a jak se nenechají vytočit zdánlivou blbostí. Někdy mám pocit, že jsme národ luxusních kuchařů, farmářů atd.

Taky by mě zajímalo, kolik lidí by v reálu zastávalo stejně dravým způsobem svůj názor, přesně tak, jak to dělají pod rouškou anonymity. Jo, to by mě zajímalo asi tak nejvíc..
přidáno 08.02.2015 - 00:22
Amelie M.:
Pokud by to nebyla zrovna ženská a nejednalo se o ryze mužskou práci, proč ne? I když zažil jsem i kibicování mistra, který rychle vycouval, když to měl předvést v praxi...:-)
přidáno 07.02.2015 - 22:20
shane: když do tebe někdo šťourá, stačí mu předat pracovní nástroje, at se předvede :)
přidáno 07.02.2015 - 22:19
Lenča: moje dobrá kamarádka se asi před rokem přihlásila do reality show o vaření.. pravdou je, že z toho vyšla jako totální kráva.. a přitom je to fajn holka :) není to přirozené..
přidáno 07.02.2015 - 21:38
Amelie M.:
Telku nemám a když už něco dělám, tak raději s minimem kibiců. Líp se mi přemejšlí a jsem trpělivější, když mi něco hned nejde. Ono i střílet verše od boku je snadné tady, ale v reálu bych možná zapomněl i jak se jmenuju. Takže v reality show bych asi bejt nechtěl...:-)
No, dříví bych Ti pořezal i nasekal, králíci by taky nechcípli hlady ani nenafoukli, s kosou jsem to zkoušel jako kluk, no možná bych chvilku byl jak kníže Bruncvík s tím svým kouzelným mečem, tedy nepřátelům hlavy dolů, ale když by do mne nikdo nevandroval, i to by se snad zvládlo...:-)
přidáno 07.02.2015 - 21:02
Já bych v TV neuměla ani to, co normálně umím :D Takže spíš obdivuju tu odvahu některých lidí vůbec se tam ukázat. No, občas je to asi spíš, slušně řečeno, "nesoudnost"...
přidáno 23.11.2014 - 13:36
Deer: víš, s trochou nadsázky, to je o tom, že život není jen pohádka, kdy sedíš se svou láskou každý večer u sklenky vína a sděluješ si svoje pocity, stesky i radosti.. jsi dost mladý, takže jsi ještě neměl dostatek času, aby odezněly některé věci a otevřela se brána novým pocitům.. jednou si i ty sám třeba rád sedneš před tu telku, místo, aby jsi musel poslouchat tlachy svojí manželky, které tě za ta léta už začaly unavovat :))
přidáno 23.11.2014 - 13:28
Nejsme národ žvanilů a alkoholiků :D Jsme jen národ, který se tak jako zbytek světa (alespoň ta část, která je pokryta připojením k internetu nebo jinému médiu) chytil do pasti.
Média se nás přesně k tomuto snaží vyburcovat. Vždy, když se na nějakou takovou show náhodou dívám, jako bych slyšel: "Podívej, jak se ti idioti hádají. " Nebo: "Podívej jaký je to hňup, ožere se, sedne za volant a pak se ještě tupě vymlouvá".
Servírují nám lži a my jim to žereme a ještě se nám to líbí. Je přece o tolik jednodušší nadávat jiným a poukazovat na jejich chyby, než se podívat do zrcadla.

A přitom, kdybychom tu televizi ani nezapínali a raději si sedli s rodinou nebo někým blízkým u sklenky něčeho léčivého s ledem a popovídali si o tom dobrém co se nám v životě děje. Jak krásně by se nám najednou žilo. ;)
přidáno 09.11.2014 - 21:47
Zajímavé jak se zajímáš.:-)
přidáno 05.11.2014 - 19:33
Všechno je póza. Jen Přemek Podlaha je opravdovej ! :-D
přidáno 05.11.2014 - 15:59
taron: myslíš taron, že je to s námi až tak zlé? néé, to snad nééé :)) díky za zastavení
přidáno 05.11.2014 - 15:25
jo, taky jsem 95% ( devadesátipětiprocentní)
- jsme národ žvanilů a alkoholiků, to je vše, nemá smysl se rozčilovat.

Člověk, který za něco stojí, není arogantní a je skromný. Asi bude rychlejší spočítat ty skromnější :)))
přidáno 05.11.2014 - 11:42
Máta: tak to já tam sem tam něco najdu, ale je pravda, že z 95% je pro mě televize zbytečná investice :))
přidáno 05.11.2014 - 10:52
Amelie M.: Ne, člověče, vůbec, nechybí mi to, nějak ani nevím, na co bych tam měla koukat. Filmy, které chci vidět tam stejně nedávají, občas nějaký seriál, když už mě náhodou zaujme si stahuju a ještě v původním znění, ty české mě nějak neberou. Jinak mě to ani neláká. Mám jiný program :-)
A jo, to je naprostá pravda machrovat se dá úplně všude. Taková zkouška dovedností by občas nebyla od věci.
přidáno 05.11.2014 - 10:22
Máta: já tv taky moc nedám.. nekoukneš ani na netu? tak nakonec, na machrování se dá narazit všude.. nejenom v tv :)
přidáno 05.11.2014 - 10:16
Jop průzkum by to byl více než zajímavý, ač televizi nevlastním a vůbec nevím, co se tam vlastně odehrává a vlastmě mě to více méně ani moc nezajímá. Ale takový průzkum je docela zajímavá myšlenka :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zajímalo by mě.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Šťastně vdaná..
Předchozí dílo autora : Oni

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku