|
Ve škole se učí, že kyslík, který na Zemi v současnosti máme, vznikl díky fotosyntéze zelených rostlin.
Říká se, že deštné pralesy jsou „plíce Země“.
|
|
Tahle úvaha může být jak v kategorii přírodních věd, tak v kategorii náboženství. Sice se v ní o Bohu vůbec, ale vůbec nemluví, nicméně taron bude jistě velmi spokojená.
|
|
Dnes (kupodivu) nebudu srovnávat vědu a náboženskou víru, ale chtěl bych se věnovat jen vědě a pavědě = víře vědecké, nebo také demagogii. V této části trocha „teorie“, v další se zaměřím na konkrétní příklady.
|
|
Ve škole se učí, že uhlí, ropa a zemní plyn vznikly přeměnou organické hmoty (odumřelých zbytků těl rostlin a živočichů).
|
|
Globální oteplování je od počátku připravená a účelová lež.
|
|
Aneb dědičný hřích II.
|
|
O virech víme, že patří mezi původce nemocí, že napadají bakterie, rostliny i živočichy včetně lidí. Ovšem to sloveso „napadají“ není tak úplně správné, protože evokuje aktivní činnost virů. A tady je potíž. Jsou viry živé organismy?
|
|
Přelom 20. a 21. století je ve znamení fantastických objevů v medicíně, genetice, fyzice mikročástic, astronomii, nanotechnice a mnohých dalších. Dnes si jen těžko můžeme představit, co vlastně tyto objevy přinesou za deset let, natož za padesát.
|
|
V několika minulých úvahách jsem se zabýval velkým třeskem, temnou energií a podobnými šílenými teoriemi.
|
|
|
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0+1 skrytých» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Orientera [17], James Libustka [15], Elis-Němečková [13], jsph [9], Alma Neradostná [4]» řekli o sobě
veronika řekla o TualKraplak :tual, jsi tak zajimava a roztomila holka..ctu vsechno, co napises a i kdyz se to nezda, stopuju te..oslovujes

