V několika minulých úvahách jsem se zabýval velkým třeskem, temnou energií a podobnými šílenými teoriemi.
přidáno 27.01.2014
hodnoceno 2
čteno 1551(15)
posláno 0
Psal jsem, že nejsem příznivcem temné hmoty a temné energie a že čekám na nějakou „lepší“ hypotézu, která si poradí i bez těchto „berliček“.
Zrovna nedávno jsem narazil na jednu teorii… šílenou teorii, ale… tuším Nielsi Bohrovi je připisován výrok: „Vaše teorie je sice šílená, ale ne dostatečně na to, aby mohla být pravdivá.“ Podle tohoto kriteria by tato teorie mohla být i pravdivá.
Prý se náš vesmír nachází uprostřed obří šestirozměrné černé díry. Jo – a není v zásadě třírozměrný, ale je tvořen jakousi zkrabatělou plochou. My ovšem považujeme krabacení té plochy za projev třetího rozměru. Výpočty, které teorii doprovází, nepotřebují žádnou temnou hmotu a energii! Není to nádhera?
A teď, přímo tady na Psancích, nalézám další indícii pro platnost této hypotézy! Jakou? Černá díra je pro nás, fyziky, strašně zajímavý, přímo Boží útvar. A šestirozměrná černá díra je přímo SUPERBOŽÍ dílo – a jelikož je v zásadě kulatá, můžeme ji směle nazvat:
Superboží koulí!!!!!
Tímto děkuji Pavlovi Kastlovi za příspěvek, kterým podpořil pravdivost této fantastické hypotézy!
přidáno 28.01.2014 - 07:57
Já bych trochu nesouhlasil. Kvantová fyzika a pravděpodobnost (statistika) se snáší velice dobře. Zato obecná teorie relativity je individualista.
Poslední pokus o "sjednocení" kvantové fyziky a relativity je popsán tady:
http://www.osel.cz/index.php?clanek=7425
přidáno 27.01.2014 - 23:46
Ono tyhle teorie vařené z vody: V některých kruzích mají za zvyk vysvětlovat zázraky kvantovou fyzikou. Jenomže netuší, že v tom hraje velkou roli ještě pravděpodobnost, která se s velikostí předmětu obvykle snižuje.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Budiž SuperBůh! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Korupce je když… II.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku