přidáno 09.12.2008
hodnoceno 13
čteno 1431(24)
posláno 0
Miláčku, mám tady stále náruč prázdnou.
Rty by chtěly mluvit a slova na nich váznou.
Moje tělo touží, těší se až budem spolu,nazí ...
Potřebuji Tebe a dálka nám to kazí.
Potřebuji Tvoje slova, Tvoji lásku, Tvoje vyznání.
Potřebuji Tě jak drogu, abych vydržela další čekání...
Věřím, že to bude dřív, než sníh sleze ze strání ....
přidáno 30.05.2012 - 14:44
:(...
nechápu, proč je to tak na světě.Proč se do sebe zamilovávají lidé, kteří jsou od sebe daleko!
přidáno 06.02.2009 - 13:58
Četl jsem tady ty komentáře a taky pár básní... Jak se říká - obsah jeforma. Kašli na řádky, volbu slov atd. Píšeš moc dobře, hodně to na mě působí.
přidáno 19.12.2008 - 12:51
nu, jen do mě, možná přijdu časem na lepší rýmy, ale pochybuji, že už budu takhle moc zamilovaná ... a básník opravdu nejsem... což znamená, že sem nepatřím?Když tohle je literární server.
přidáno 19.12.2008 - 09:47
A taky kdosi řekl: "Láska má jen jeden originál, ale na milion způsobů"... Ale hlavně, tohle je literární server. Slovem klišé jsem označil tu báseň, ne lásku jako takovou. A ano, jak tu padlo, je opravdu těžké psát o lásce a vyhnout se tomu, co už je ohrané jak staré housle, ale občas se i taková báseň najde, ale je to tak jedna z deseti a tahle to není... A jinak věř, že při svých kritikách svá slova vážím a používám k tomu jen svých dostálých zkušeností. Dříve jsem podobných básní měl dost a dost, a když mi psali, že je to klišé, tak jsem to moc nechápal, ale s postupem času jsem zkusil psát tak, aby to klišé nebylo a musím říct, že díla samotná jsou pak o mnoho lepší a světe div se, i emotivnější... Já tady nikomu neříkám jak má psát, nebo co má cítit. Jen hodnotím, co je napsáno a nerozteču se nad rýmy nazí-kazí, prázdnou-váznou, vyznání-čekání...
A propó... nejsem Spartakus...
přidáno 18.12.2008 - 15:28
Spartakus: V 11. verši má být Na křídlech "Lásky". Nějak mi to vypadlo....
přidáno 18.12.2008 - 13:29
shane :hezky jsi to napsal....a slovo klišé...se mi také nelíbí.
přidáno 17.12.2008 - 12:33
čistá láska, hmmm, klišé, hmm, obávám se, že láska se jinak než slovy označujícími se jako klišé, vyjádřit snad ani nedá, je to o způsobu vyjádření, o interpretaci lásky. Užít to klišé tak, aby to klišé nepřipomínalo.

Mi osobně se to líbí
přidáno 17.12.2008 - 12:20
díky, díky,díky ... láska je jedna ...
přidáno 17.12.2008 - 11:34
Spartakus:
Kritiku, važ víc slova svá,
když žena srdce otvírá!
Jazykem Lásky tady píše,
tak nehledej v tom žádné klišé!
Toť pravdivá jsou slova pouhá,
že sama je a noc tak dlouhá,
a touha v srdci tajená
k miláčkovi je cílena.
Ach Bože, co bych za to dal,
kdyby mi takhle někdo psal!
Na křídlech bych já hned
přeletěl třeba celý svět,
není nic, co bych nezdolal,
a pak bych celý se jí dal!
To její krásné vyznání
rolničkou něžně vyzvání
a Ty o klišé píšeš tu!
Cožpak jsi zcela bez citu?

P.S. Kdosi moudřejší než Ty a Já kdysi pravil: " Jak věčně jednotvárné a neměnné jsou výrazy Lásky! A jak bohatě a tvořivě se člověk vyjadřuje, když nadává! "
Zamysli se nad těmi slovy i nad sebou samým! Co vlastně žádáš od života a co Ty sám jsi mu ochoten dát? Jaký je podle Tebe smysl toho, že žijem, když čistá Láska je pro Tebe klišé?
přidáno 10.12.2008 - 09:40
nejsem básník, píšu to tak, jak to cítím ... a že jsou verše dlouhé, s tím si tedy hlavu nelámu ...
přidáno 10.12.2008 - 06:56
Originální , neoriginální, jednoduché, složité....na tom přece nezáleží, když je to napsané upřímně a s citem.. a pro někoho.A je to znát. Mě se to líbí.Proč stále něco předstírat a na něco si hrát?Někdy je v básních tolik složitých metafor, že někdy nechápu, co tím autor chtěl říci...copak to je dobře?
přidáno 09.12.2008 - 20:05
mě se to celkem líbí, ale taky bych to rozdělila- řádek na dva pod sebe.
přidáno 09.12.2008 - 09:53
Tak tohle je jen další klišé, jak obsahově, tak i formou, navíc za použití poměrně ohraných rýmů. A ke všemu jsou jednotlivé verše až přespříliš dlouhé. Možná by neškodilo každý verš rozdělit na dva a použít rýmování nic-a-nic-a... aspoň trochu by tak zanikly ty ne moc originální rýmy... ale i tak by to byla jen stylistická úprava...
Jinak nejsem zastáncem právě toho, co jsem napsal. Že je to klišé apod., ale tady se to nedá vyjádřit jinak. Snad bych jen řekl, že touha po někom druhém a odloučení od něj by se dalo vyjádřit poněkud poetičtěji a s trochou metafory, více básnických obrazů. Hlouběji vyjádřit tu prázdnotu v sobě, než jen slovy: Potřebuji Tě jak drogu...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
touha : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : a dál?
Předchozí dílo autora : pokora

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku