Je to bez kontextu, který možná může chybět...
přidáno 28.10.2007
hodnoceno 8
čteno 1317(34)
posláno 0
,,Emu na scénu! Honem honem! Jedeme! Emu na scénu!“
Vyřítila jsem se z šatny, byla jsem zpocená a nohy se mi klepaly. ,,To je zlý, to je zlý. Dělej! Uklidni se!“
Přesvědčovala jsem sama sebe.
Doběhla jsem na scénu a postavila se na své místo.
Ztuhla jsem.
,,Sakra takhle nic nezatančím!“
Nikdy se mi tohle ještě nestalo. Byla jsem svázaná, jako zajatec někde v Africe. Zatracená Afrika!
,,Proboha zachraňte mě někdo!“
Kolem mě byly malý holky a předstíraly okvětní lístky růžového květu.
,,Emo soustřeď se, kveteš!“ Ozvalo se ze zákulisí.
,, Aha pěkně děkuju… Jak mám k čertu kvést? Jak se to dělá?“ Nikdo mě neslyšel.
Opona. Velký těžký kus do zlata zabarvené látky. Kéž by se nerozevřela: ,,Zastav se! Stůj!“ Křičela jsem na ní v duchu.
Dívky kolem mě se chichotaly a uculovaly. ,,Pššt!“ sykla jsem.
,,Musíš být silná! Silná!“ Opakovala jsem si jako nějakou kouzelnou formuli.
,,Jsem skvělá primabalerína! Ještě včera mi to šlo, není čeho se bát! Nic nezkazím!“ Najednou mi zatrnulo. ,,Umím se smát? Musím se smát! Usměj se, zkus to, dělej! Směj se!“ Vykouzlila jsem na tváři značně přitroublý úsměv, který opona jistě ocenila. Za tím těžkým kusem látky to pomalu utichalo. Violoncella začala ladit. Basy, pak housle. Tři zkušební brnknutí na harfu. Významné poklepání taktovkou. Ticho.
,,Ach ne, už…Už je to tady! Co mám dělat? Co mám dělat?“
,,Můžeme?“ Režisér ze zákulisí a mé plačtivé ,,ne“ v nitru.
Opona se začala sunout doleva.
,,Kveť! Kveť! Kveť! Sakra kveť!“
i]
přidáno 25.08.2008 - 19:27
mco s emi to libi..mam rada dila s baletkama...divadlem apod. . . tohle si umim predstavit uplne zive...jako bych tam byla... nikdy sem to tak ais nezazila,musi to bejt peklo...
btw peknej obrazek:)
přidáno 27.01.2008 - 21:42
Kveť, kveť, kveť..
..To mě donutilo k pousmání..
přidáno 17.11.2007 - 10:36
Přistoupím-li na to, že tam děj být nemá a že jde jen o zachycení okamžiku a pocitů trémy před vystoupením, pak si to užiju:-) Povedlo se.
P.S.: Nevím, jestli to byl účel, ale dvě věci mě tam pobavily (v tom dobrém smyslu), a sice ,,Umím se smát?" a ,,Kveť! Kveť! Kveť!"
přidáno 29.10.2007 - 14:21
.... ne, .... ne,.... tohle je naopak v kontextu .... nejkontextovatějším ....:-))
zapsat vnitřní pocity tak, aby je napsané dokázalo znovu vyvolat .... je prostě umění ... a všechno ostatní jsou jen kecy, ... Prostě ... Jo, ... já to cítím .. ..!!
přidáno 28.10.2007 - 20:41
niterní výkřiky... au... :-)
přidáno 28.10.2007 - 19:05
jako... nevim... je to proste stripek neceho... a to mi tam proste chybi... na to abych to mohl nejak vice hodnotit...
přidáno 28.10.2007 - 18:52
Možná by to ten kontext chtělo, ale i takhle jsou ty pocity pěkně vyjádřené
přidáno 28.10.2007 - 18:14
Omlouvám se ale jaksi jsem... nepochopil... :-(

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Balet pro pobavení : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ve světě otevřeného nebe...
Předchozí dílo autora : Vzpomínky

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
journeyman řekl o Severka :
Severku sice neznám osobně, viděl jsem ji na přibližně přesně jediné fotce (s prostějankem). Jedinej kontak, co spolu máme, je ten, že ji čtu. A stojí to sakra za to. Nejkvalitnější široko daleko. (Ano, toto je reklama!)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku