z připravované novely Konec lesa, žánr této části je předmluva nebo upoutávka
přidáno 09.07.2016
hodnoceno 5
čteno 1210(16)
posláno 0
Už jsem ti říkal o té novele co píšu? Jmenuje se to Konec lesa. Je to o tom, jak takový dva zoufalci - kluk a holka, spolu odjedou do lesa skovávat se před světem... Nakonec se všechno pokazí. Počasí a tak, bude povodeň... Vytopí to chemičku... Ten kluk tam tu holku zachrání... Budou tam zapomenutý léky... Taková ta nemoc s ředěním krve. Znám pár holek, co jí maj, stačí si jen zjistit, jak se to jmenuje... Bude to o samotě, o lidských odlišnostech, o tom co provádíme přírodě a o chemických továrnách...

Je to takový experiment. K tomu mě přivedl Karel Čížek... Nepíšu to, jak to jde za sebou. Píšu to, na co mám zrovna náladu, a pak to na konci poskládám.

Bude to temný. O krvi, přírodě a lidským nepochopení. O chlápkovi, co rozváží zpoždění... Budou tam pasáže o fotografování továren. Toulání v poušti uprostřed města...

Je to hodně podle pravdy. Příběh podle skutečnejch událostí, co se nikdy nestaly...

A víš jak to všechno vzniklo? Původně jsem chtěl jen napsat něco o lásce...

Asi jsem fakt nemocnej a měl bych se léčit...
přidáno 04.07.2017 - 20:24
Zamila: nenapsal, ale existuje k tomu osnova - http://vmezerach.svita.cz/blog/konec-lesa
přidáno 04.07.2017 - 18:07
Severak: Tyjo, to je dobrý, užs to napsal? :-D
přidáno 11.07.2016 - 21:18
Singularis: Meluzina: spíš je to asi upoutávka než předmluva
přidáno 11.07.2016 - 19:01
Mno, pokud je to zejména problém žen, tak tipuju spíše trombózu, tedy riziko vzniku krevní sraženiny. Jeden z dříve nepříliš často zmiňovaných vedlejších účinků hormonální antikoncepce, který se může zkombinovat s dědičnou predispozicí. Téma se mi docela líbí, ale vzhledem k faktu, že psaní nás často zavede trochu jinam, než jsme původně chtěli, pak souhlasím, že bych nechala předmluvu, až dopíšeš to dílko.
přidáno 09.07.2016 - 07:46
Předmluvy doporučuji psát až nakonec. Pokud to píšeš předem, nazval/a bych to spíš "záměr". Tou "nemocí s ředěním krve" myslíš hemofilii? ( https://cs.wikipedia.org/wiki/Hemofilie )

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Konec lesa : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Oko potvora
Předchozí dílo autora : Záchvaty mlčení

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Sebastián Wortys řekl o Singularis :
Systematick-á/ý genderfluid intelektuál fascinovan-ý/á veřejnou hromadnou dopravou, kter-á/ý mě kontaktoval(a) v reakci na závěr knihy Vtiposcifilo-z/s-ofie a mou aktuální poptávku po lidech společných zájmů. Díky n-í/ěmu jsem se, podobně jako Severak, dozěděl o psanci.cz.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku