dle skutečných událostí, které se nestaly, nebo staly úplně jinak
přidáno 02.07.2016
hodnoceno 13
čteno 1790(20)
posláno 0
Víš, já si s nima moc nerozumím. Dostávám takové záchvaty mlčení - najednou se zaseknu a nedokážu promluvit.

Jednou se mi to stalo, když jsem byl na takovým tom rychlorande. Seděl jsem tam, nedokázal říct ani slovo a čas ubýval.

Zajímavé bylo, jak se s tím jednotlivé slečny vyrovnaly.

Jedna, ta si toho vůbec nevšimla, pořád si mlela tu svou a cink - byl konec jejího času.

Další, ta se mě ptala na nějaké otázky a já tam jen seděl a krčil rameny. Myslela si, že její otázky nechápu, tak to zkoušela dál a dál. Na konci se pak omlouvala.

Byla tam jedna, začala tou větou: Tak mi o sobě něco pověz. Nadechl jsem se, ale nedokázal nic říct. Ona chvíli kysla a pak spustila. To jste celí vy chlapi. Ženská se vás na něco ptá a vy ani nedokážete odpovědět.

Ale nejlepší byla ta poslední. Taky nemluvila. Jenom tam seděla, mrkala na mě a občas se usmála. Když došel její čas, dala mi mlčky papírek s číslem.

Potom jsme si parkrát zavolali. Mlčeli jsme společně do telefonu a výborně jsme si přitom rozuměli. Hezky dýchala.

Bylo to skvělý. Mělo to jenom jednu drobnou vadu - nedokázali jsme se nějak na ničem domluvit. Ani vlastně nevím, jak se jmenovala.

(z připravované novely Konec lesa)
přidáno 04.07.2017 - 18:08
:-D To je fakt dobrý :-D Na to se těšim :-)
přidáno 11.07.2016 - 21:19
Meluzina: je to věčné téma, to máš pravdu. V té novele bude zmíněno víckrát, jen tento děj nebude (pravděpodobně) rozveden.
přidáno 11.07.2016 - 18:55
Tohle je skvělé! Opravdu si ráda přečtu něco dalšího! Skoro mi připadá škoda, že to označuješ za tématickou odbočku. Hledání "té pravé" či "toho pravého" se mi zdá jako věčné téma a problematika seznamek, tindru a podobně rozhodně není vyčerpaná.
přidáno 09.07.2016 - 16:59
líbí :-)
přidáno 06.07.2016 - 10:31
Severak: To ma teší, ale iba som napísala, ako to vnímam, nič viac. ;). Skláňam sa pred Tebou, Miky.
přidáno 05.07.2016 - 19:59
Veľmi dobré.
přidáno 05.07.2016 - 18:47
Zajímavé zkušenosti. Dokážu si to představit. Já bych asi patřil/a do té druhé kategorie - ptal/a bych se na otázky a divil/a se, že mi nerozumíš. Na povídce se mi líbí, že má "sad ending" (opak happy endu), je to takové neotřelejší a překvapilo mě to. Těším se na další projekt, který dovedeš do zdárného konce. :-)
přidáno 04.07.2016 - 14:16
slnečnica: wow! Tak to je pro mě velká pocta.
přidáno 04.07.2016 - 12:05
Hezké :-) mile popsané situace, které se staly i nestaly ...
přidáno 04.07.2016 - 11:14
Severak: Pre mňa absolútny TOP za poslednú (dlhšiu dobu) Veľmi vydarené, fakt. Prvá próza, ktorú založím. ;)
přidáno 04.07.2016 - 10:03
timelady: pokračování bude, ale o něčem jiném (toto je tématická odbočka)
přidáno 03.07.2016 - 23:54
Neotřelé :))
přidáno 03.07.2016 - 22:35
tohle je tak hezké, něžné, naivní a smutné zároveň :) doufám, že nám připravíš i menší pokračování :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Záchvaty mlčení : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Konec lesa
Předchozí dílo autora : Pozdrav z hor

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku