přidáno 04.05.2014
hodnoceno 5
čteno 917(8)
posláno 0
3. 5. 1927
Dnešní noc jsem vůbec nespala. Ležela jsem s otevřenýma očima a když všichni spali, vyplížila jsem se ven. A vrátila jsem se s hromadou... vzpomínek! (To jste nečekali.) Turnov v noci je krásný. Pohybují se tu jen zkrachovalé existence, tudíž fascinující lidé. Ale vrátila jsem se brzy, aby nikdo nepoznal, že jsem pryč. Myslím, že alespoň tohoto úkolu jsem se zhostila téměř dokonale... Myslím, že ve tmě se mi líbí víc než ve dne. Ve tmě nejsou žádné otravné pohledy znechucených "normálních" lidí.
Ano, jsem s tím trapná, ale cirkus je už za pět dnů!Moc se těším. Ale teď k jiným tématům. Po tom, co jsem byla celou noc vzhůru, jsem usnula hned po obědě a probudila jsem se pozdě odpoledne. To jsem zvědavá, jak budu spát v noci.. Jestli vůbec.
Je legrační, jak se všechny dívky kolem mého věku do někoho zamilují. Já nemám do koho. Všude okolo mě jsou mí chlapečtí vrstevníci ulízaní maminčini mazánci, co chodí "študovat". Pche! Hnusí se mi. Brala bych nějakého žebráka nebo tak, ale v blízkém okolí žádný není. Škoda.
přidáno 05.05.2014 - 07:26
Jašterička: Díky :)
přidáno 04.05.2014 - 20:11
Je to super. Teším sa na ďalší diel :)
přidáno 04.05.2014 - 18:08
Singularis: Díky :)
Aidlin: Jak plánuji, tak ano, rozjede se. :)
přidáno 04.05.2014 - 16:38
Je to pěkný. Líbí se mi to. Těším se na další díly :) A snad se to, doufám, ještě rozjede :)
přidáno 04.05.2014 - 15:59
"To jste nečekali." - To mě moc pobavilo :-D

Je tam řada věcí, které stojí za zamyšlení, ale i takových, které zní "legračně", zvlášť při srovnání s dnešní realitou.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Freak Show 3 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Freak Show 4
Předchozí dílo autora : Freak Show 2

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
shane
» narozeniny
cechinoskaros [13], Aikami [12], sara kostkova [11]
» řekli o sobě
Umouněnka řekla o Sucháč :
Vděčím Ti za mnohé... Slova to nepopíší, ale až jednou budu držet své první poetické dílo v rukou, vždy budu s vděčností vzpomínat na člověka, který mi dal pocit, že někam patřím a zavedl mne k lidem, kteří mi pomohli zrovna tak. Bez Tebe a Tvé sbírky by nebylo mnoho světla, které mne táhne nahoru a nutí mne být lepším člověkem. Děkuji a nechť se naše cesty i nadále kříží. :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku