Nevím, co do dalšího dílu. Poradíte?
přidáno 20.05.2014
hodnoceno 4
čteno 996(14)
posláno 0
Dnes jsem na ulici viděla zvláštní dívku. Měla úplně stejný střih vlasů, ale blond, a stejné zelené oči. Začala jsem uvažovat, že kdybych se narodila rodině jen o pár domů dál, byla bych úplně jiná. Mí rodiče by měli víc peněz. Bydlela bych v domě, který by byl jen naší rodiny a zvala bych si tam ten typ "kamarádek", co jsem pozorovala ve škole. Určitou dobu s tebou kamarádí, jste nerozlučná dvojice, ale pak uvidí nějakou lepší a BUM!, přátelství je zničeno. A když bych byla v tom domě, mohla bych se zamilovat do nějakého ulízaného šprta, se kterým by jsme měli další ulízané šprty. Někdy jsem ráda, že jsem právě v této rodině.
Dobře, začínám být jako nějaké odpočítadlo, ale cirkus je za čtyři dny! Koukala jsme na cenu a jsou to přesně mé celoživotní úspory. (Kolik to tak mohlo být?) Ale cítím, že tenhle cirkus je důležitější než nesmyslné syslení. Uvidíme, jestli je ten pocit pravdivý.
přidáno 27.06.2014 - 06:53
ja jsem asi neco extra, ale jsem z toho takovy hodne rozpacity. Pokud budes pokracovat v tak kratkych kapitolach, proc ne? Udrzis si tak ctenare /prijde mi ze na psancich jsou lidi zvykli cist kratky basne tak ctou kratke povidky, ale to je muj subjektivni pocit, mozna/. Behem tech ctyr kratkych kapitolek tam mas docela dost informaci, mohla bys toho vyuzit a trozvadet tak pribeh pres rodice, nebo jak rika singularis s temi gangy. V roce 27 jich asi bylo kvanta. Hlavne se toho neboj a rozvadej myslenku, ja si treba rad poctu delsi kousek, kde je trochu vic rozvedeny nejaky pribeh...
přidáno 28.05.2014 - 15:39
Singularis: Fajn, díky moc :)
přidáno 26.05.2014 - 18:54
Jinak, obecně co se týče hledání inspirace, doporučuji dívat se kolem sebe. Na ulici se občas dějí (nebo mohou dít, když se zapojí fantazie) dost zajímavé věci.
přidáno 26.05.2014 - 18:52
Napadl mě námět na pokračování: Nepohybují se po té čtvrti nějaké chlapecké gangy? Zkus o nějakém něco napsat. Napiš třeba, jaký k nim má Hell vztah, případně co si o nich myslí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Freak Show 4 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Freak Show 3

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Sokolička :
děkuju ti za to, žes mě hned neodsoudila a i přes ty /hádky/ sis ke mně našla cestu. i já k tobě.vážim si tvejch komentářů. seš faájn Marcelo..;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku