Vím, že je to špatné. Pro někoho. No a co?
přidáno 03.05.2014
hodnoceno 2
čteno 868(15)
posláno 0
2. 5. 1927
Dnes jsem jednomu legračně vážnému muži ukradla cigaretu. V jedné zapadlé uličce jsem vyzkoušela kouřit a chutná mi to. Má to... zajímavou chuť a uklidňuje to. Asi si někdy koupím cigarety v trafice. V nějaké, kde mě neznají. Ale ještě nevím.
Možná bych mohla něco říci o naší rodině. Jsme hodně chudí. Bydlíme v domě se třemi jinými rodinami. Rodiče jsou rádi, že jím alespoň částečně pomáhám s obživou. Mamka je švadlena. Zašívá lidem oblečení. Tedy zašívala by, kdyby k nám chodili nějací zákazníci. Všichni chodí k jiným lidem, kteří jsou, jak říká máma, "z lepší společnosti", a po nás ani pes neštěkne. No, samozřejmě že nějaký pes po nás štěká, ale nevědomky. Taťka nedělá po většinu času nic. Ale někdy si ho zavolají, protože je dobrý v rozeznávání rostlin. Ale opět, lidé si prvně jdou k jiným lidem, ne k lůze.
Já už se tak těším na cirkus! Dnes jsem viděla oknem nějaké lidi malovat plakáty. Byli na nich sloni a žirafy a klauni a dívka s křídly. Ale nevím, ta dívka byla na plakátech už minule.
přidáno 21.12.2014 - 01:53
uživatel smazán
Hello,
My name is patricia horoho, , i saw your profile today and became interested in you, i will also like to know you better, i want you to send an email to me so that i can send you my picture for you to know whom i am, BECUASE I HAVE SOME THING VERY IMPORTANT TO TELL YOU.Here is my email address (patriciahoroho333@hotmail.com)
přidáno 03.05.2014 - 18:44
Začíná to vypadat ještě zajímavěji než minule. A ta poslední věta ("Ale nevím, ta dívka byla na plakátech už minule. ") tomu dodává takový nádech neobvyklosti a zajímavosti.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Freak Show 2 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Freak Show 3
Předchozí dílo autora : Freak Show 1

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
Yana řekla o ŽblaBuňka :
je zvláštní kolik lidí se skrývá pod ťímto nickem. Laskavý básničkář, milovník života, žen a vína, romantik, gentleman, rádce, vnímavý člověk, mudrc, požitkář, poeta, vtipálek, pohodář a tohle všechno je jeden člověk Žblabuňka
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku