... zvláště s máslem!
přidáno 27.02.2014
hodnoceno 4
čteno 1285(9)
posláno 0
Bylo krásné ráno. Nadšeně jsme vyběhly z domu. Psí slečna se mnou smýkla po schodech tak, že jsem je bez ohledu na věk brala schody po dvou a obvyklou procházkovou trasu jsme prošly svižným tempem (spíš poklusem). Letmo jsem se pokochala nádhernými barvami podzimních stromů netušíc, že barvy nás jen tak neopustí.

Při návratu domů jsme musely překonat opravovanou silnici, prokašlat se dehtem zapáchající kouřovou clonou, s obratností kaskadéra přejít „plovoucí“ dřevěnou lávku a vyhledat pevnou půdu pod nohama. Byla jsem potěšená naší obratností a tak jsme v dobré náladě zamířily k domovu. Po chvíli jsem zaslechla tichoučké klapání, které postupně sílilo a rytmicky nás doprovázelo až k domovním dveřím, kde jsem s hrůzou odhalila původ zvuků. To už Čikina nekoordinovaně zvedala nožičky jako kankánová tanečnice, olizovala se, škrábala po čumáku a stepovala k bytu. Vypadala příšerně. Nohy měla obalené tuhnoucím asfaltem, na hlavě i po těle dokonalé maskovací šmouhy, jako by měla být nasazena do tajné vojenské mise, jedno načernalé ucho divně povislé a v očích zděšení.

Doma začal teprve ten pravý tanec. Holčička podupávala po podlaze a za doprovodu rytmického klapotu asfaltových tlapiček obratně uskakovala před hroudou másla, kterou jsem hodlala použít na odstranění nežádoucího maskování. Je to prý zaručený čistící prostředek. Po 20 minutách byla mastná po celém těle, ale přece jen jsme zaznamenaly částečný úspěch. Vyčerpaná honičkou jsem se vzdala, ale psí slečna pokračovala v očistě intenzivním olizováním másla ze všech míst, kam dosáhla jazýčkem, a tvářila se náramně spokojeně. Pochutnala si. Po týdnu nebylo po asfaltu ani stopy a její lesklá srst měla opět barvu zlatavé žemličky.
přidáno 09.01.2018 - 20:59
tak si říkám, jestli se z toho másla nakonec nepo.. :) tohle by mne vůbec nenapadlo, že by se dal takový problém řešit máslem.. každopádně pro pejska asi nic moc zážitek.. i když působí úsměvně
přidáno 10.03.2014 - 16:35
Veľmi pekné a dobré zakončenie :))
přidáno 28.02.2014 - 13:45
Stuka: Děkuji. Nejen pravdivý, ale psaný s láskou ke čtyřnohé společnici.
přidáno 28.02.2014 - 13:33
Milé. Mám doma tiež psíka, takže takéto príbehy zbožňujem. Predpokladám, že je pravdivý.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Černá je dobrá. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Bez minulosti
Předchozí dílo autora : Kutil - nedotýkej se.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku