povídečka v duchu sex na veřejnosti - ze začátku okecávačky, tak neusněte, ale vzala jsem si k srdci komenty u předchozího díla a dala si víc záležet, tak snad to bude lepší :)
přidáno 31.10.2013
hodnoceno 3
čteno 4666(23)
posláno 0
            Jsem v Hradci na internátě. Richardovi jsem nejednou kladla na srdce, ať se za mnou staví „na kafe“. Trvalo mu to jak psovi sraní. Ale jednoho krásného jarního dne, kdy Vás sluníčko probudí ze spaní, vykouknete z okna, nadechnete se čerstvého smogu z kolem projíždějících aut, zkontrolujete si hodiny na věžičce hlavního nádraží a řeknete si, jak pěkný Vás čeká den, mě doopravdy zazvonil telefon s neznámým číslem. Koukám zasekle na vibrující telefon v ruce a přemýšlím, kdo mě může takhle po ránu otravovat. Normálně to nedělám, ale zvědavost mi nedala a přeci jenom jsem ho nakonec zvedla. „Čau Bětuš, Spíš? Tak nespi, zrovna jedu přes HK a napadlo mě, jestli nechce skočit někam na kafe?“ koukla jsem se na hodinky. Bylo 7:30 a já jsem měla namířeno do školy. Pochopitelně jsem se tam strašně těšila, až se zase budu koukat na ty jejich ospalý rypáky a poslouchat vyprávění o účtovací straně "DAL a MÁ DÁTI" od naší učitelky, co má tak pro ucho příjemný a krásně notující hlásek. „Tak jasně, že jo. Dám si do studenťáku razítko a vyrazíme. Ale ne, že se za půl hodiny zdekuješ a já budu celý dopoledne čumět v Hradci sama!“ to byl zase jednou nápad… „Tak O.K. sejdeme se na terminále za 20 minut…“
            Hodila jsem svojí léty používání polorozpadlou, nicméně pořád dokonale fungující tašku přes rameno, vzala si pytlík na svačinu a mašírovala jsem si to pro snídani a pak přímočaře směr terminál. Ten jeho džíp byl mezi těmi rachotinami jako jídlo od mámy mezi jídlem ze školní jídelny. Holky dostali poselství vyřídit třídní knize, že jsem u doktora. Jen co mě zahlídl, že se blížím, pootevřel dveře a s radostí mě vítal. Objal mě, jednu ruku mi položil na nohu a políbil. zajela jsem mu prsty do vlasů a přitiskla si ho k sobě. Konečně jsme byli spolu sami za bílého dne. Pokaždé jsem se museli trapně někde v noci schovávat. Tohle mělo naprosto jiný náboj, žádný inkognito, klidně jsme se mohli chytnout za ruku, dát si pusu, kde se nám zlíbilo, prostě žádný stres. Jeho v HK nikdo nezná a všichni mí známí byli ve škole.
            „Tak kam vyrazíme?“ s odpovědí jsem chvíli váhala, zapřemýšlela jsem. „co třeba trochu sexu na veřejnosti?“ měla jsem na sobě delší rozevlátou černou sukni a pod ní nic, aby měl lepší přístup. V první sekundě se na to moc netvářil, ale po chvíli souhlasil. Nejdřív jsme šli na zmrzlinu. Točil jí mladá slečna s hlubokým výstřihem. Ríša se jí nekoukal do očí ;) Dneska byla čokoládovo-vanilková. Nejlepší kombinace jaká může být, ještě když je to ta poctivá čokoládová, co nejenom tak vypadá, ale i chutná. A jako doplněk ta vanilková s černými tečkami od vanilky a vyváženou chutí. Takovou prostě jinde nedostanete. Provokativně jsem ji olizovala a cucala, se zájmem se na mě díval. Nabrala jsem ji na jazyk, přitáhla si k sobě a vášnivě se s ním skousla. Během okamžiku nám roztála v ústech a naše jazyky zavalila ta božská chuť. Nedovolila jsem mu ucuknout. Líbilo se mu to. Líbali jsme poměrně dlouho, až jsem začala cítit, jak mi roztávající zmrzlina kape po ruce. Odsála jsem se od něj a začala zase provokativně lízat a přitom se mu upřeně dívat do očí. Jeho pohled byl smysluplný. Bylo vidět, jak se těší, až si stejně budu hrát s tím jeho a potom si něj pomalu nasednu. Nejdřív na krajíček a pak stále hlouběji a hlouběji. Provokovala jsem ho a pohrávala si s ním. Když už jsem měla skoro slízáno, nabrala jsem si do pusy velkou porci, kornoutek zahodila, obejmula ho a zase se s ním začala líbat. Ruka mi sjela pod jeho kraťasy. Jemně jsem se ho dotýkala a hladila ho - fungoval dobře, rychle začal nabývat na objemu. „ Tak už bychom snad mohli jít, ne?“ vypadlo z něj nadrženě.
            Popošli jsme o kus dál do Šimkových sadů. Zastavili jsme se u jedné odlehlé lavičky. Strčila jsem do něj, aby se posadil. Chytla jsem ho za ramena, přehodila nohu a obkročmo na něj sedla. Líbali jsme se. Projela jsem mu rukou ve vlasech, pokračovala jemně špičkou prstů po krku, přes hruď a milimetr po milimetru sjela až mezi jeho nohy. On mi strčil ruku pod sukni „kde máš kalhotky?“ „Měli kufr a říkali něco o Rakousku…“ Potutelně se usmál, zabořil své prsty do mě a jemně jezdil prsty po mém mokrém poštěváčku. Silně mě chytl za hlavu a vášnivě a nadrženě se se mnou líbal. Vytáhl je a dal mi je olíznout. Jazykem jsem je dráždivě olízla, a když je pomalu vyndával z mé pusy, jemně jsem o ně zavadila zuby. Je vidět, že ho to dost vzrušuje. Neustálý, hluboký pohled do jeho očí ještě stupňuje jeho chtíč. Popotahuju jeho kraťasy o kus níž. Na obou bylo znát, že jsme už dost rozpálený. Pomalu nasedám na jeho téměř kamenného čůráka, v okamžik, kdy zajíždí do mé vlhké kundy, oba spokojeně vydechneme a přivřeme oči. Zlehka se na něm pohupuji. Ruce strká pod mé tričko a mezi prsty mi mne ztvrdlé bradavky. U toho mu okusu ucho a funím přímo do ucha. Kolem procházeli lidi, ale nikdo nic nezaregistroval. Vědět, že nás někdo může pozorovat, bylo dost vzrušující. Musela jsme se s ním líbat, abych byla ticho. Chytl mě za zadek a chtěl zrychlit tempo, nedala jsem se. Kdybych zrychlila, tak už by se spousty lidí začali otáčet a nevydržela bych držet jazyk za zuby. Přece jenom mi to nedá. Nadzvedávám se a on začíná přirážet. Je tam až po koule a přiráží stále rychleji. Cítím, že už to mě jde, hlavně ať se neudělá o pár sekund dřív. Stihla jsem to. Bouřlivý orgasmus mi prochází celým tělem a musím se mu zakousnout do triky, abych tolik nekřičela. Ještě pár přírázů a vrcholí i on. Znaveně pokládám hlavu na jeho rameno a cítím, jak se jsem plná jeho výstřiku a ještě poslední kapky do mě proudí. Mlčky jsme si vychutnávali dojezd orgasmu, krásný.
            Nechtělo se mě z něj dolů. Sáhl do kapsy pro cigaretu, připálil nejdřív mě a pak sobě. Bez toho by to snad nešlo, každý kuřák ví, že existují 4 nejlepší cigarety - po ránu, po jídle, po jointu a po orgasmu. Takový malinkatý doplněk po celém aktu. Teď už by to chtělo jenom postel, svalit se do ní, pustí film a mazlit se, chvilku si dát oraz, udělat si pořád steak s hranolky a tatarkou a rozdat si to ještě jednou. Bohužel takovéhle možnosti v parku nejsou. Nezbývalo nic jiného, než si utřít vytékající mrdku a pokračovat dál. Čas neuvěřitelně utekl a už musel zase jet. Rozloučili jsme se na terminále letmým polibkem, nechybělo pár komentářů typu - bylo to super, máš krásnou píču, mohl bych jí mrdat furt apod. Opravdu nádherné dopoledne, doufám, že se zase brzo zastaví....
přidáno 19.11.2013 - 14:49
aaaa to de..připomíná mi to moje cesty za mou wywolenou....DDDDyaman
přidáno 01.11.2013 - 22:16
trochu mi tam chybí takové ty vynalézavé eufemismy, které občas mají jiní autoři tohohle žánru
přidáno 01.11.2013 - 15:37
„Měli kufr a říkali něco o Rakousku…"
Haha, početl jsem si.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
V parku na lavičce : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sex za peníze
Předchozí dílo autora : Kolaudace ve dvou

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
Yana řekla o Sucháč :
Realista, který se občas toulá v oblacích ( to je to první co mě napadne ). Vnímám, že má jasno, ale přesto tomu občas uniká a je mu dobře v tom rozervaném světě básníků, muzikantů, bohémů, a to se mi líbí. Vnímám, že stojí nohama pevně na zemi, ale rád se od země odpoutá. Píše básničky plné radosti ze života, z lásky, z lásky a obdivu k ženám. Ví své a když se občas přežene mráček, brzy ho nahradí sluníčko. A ještě si cením toho, že dokáže pochválit, povzbudit, ale i taktně zkritizovat. Sakra co napsat negativního??? Asi jen to, že ho vlastně vůbec neznám...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku