S rýmy je to tak úmyslně. Není to ani volný ani to není přesné. Jen mě to tak napadalo po sobě.
přidáno 01.09.2013
hodnoceno 4
čteno 1058(12)
posláno 0
Prostě ty chvíle beznaděje,
kdy má před sebou jen fotky,
řekni mi, co se s tebou děje,
-řekni mi kde jsi.

Dálka je nenávistný soupeř,
dává ruce do okovů,
když se jí poddáš- zemřeš,
jsou to cesty bez zákrutů,

srdce se pod tíhou drtí,
nechci se vzdát tebe,
v rukou své lyrické smetí,
střípky bez naděje,

počkám tady nad propastí,
počkám, až se ke mě vrátíš,
dny se stejně ale krátí,
snům se přesto neubráníš,

vídám tě v nich,
bílý plamen,
složený z knih,
nezapomeň,

čekám tady,
pod hvězdami,
věrná nebi
a tvé skráni...
přidáno 06.09.2013 - 18:53
Meluzina: Děkuji za kladné i kritické hodnocení. :) Příště se pokusím s tím něco udělat.
přidáno 06.09.2013 - 16:49
Na mě trochu moc uměle tvořené. Jakoby ten pocit ještě dost neovládl tvé prsty, kterými ťukáš do počítače, jakoby ještě nenabyl jasné kontury a ani propracovaná forma to prázdno nezachrání. Přesto je to kvalitní výtvor a některé momenty jsou moc pěkně pojaté.
přidáno 01.09.2013 - 15:07
puero: Byl to zas po dlouhé době jen pokus o něco s rýmy. Děkuji za komentář. :)
přidáno 01.09.2013 - 10:03
Hm, ten začátek takový nic moc, nemastný neslaný, jakoby bez hlavní myšlenky. Pak to trochu začalo nabírat kontury a já pomalu začal chápat, o čem ta básnička je, takže zhruba vprostředku se dostavilo uspokojení, že to má nakonec teda téma, ale pořád mi tam chybělo to básnické Básnično. A to máš až na konci. Teda, kousek je ještě v předposlední sloce - to nezapomeň. To je hezká sladká tečka, hodná básníka. Tam si dovedeš pohrát se slovy nejlíp. Možná je to kýč jak bič, ale vždycky zabere, vždycky účinkuje jak má. Tak nějak vážněji a přitom ,,pastelkově" - skoro jako by do zbytku té básničky vůbec nepatřil.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Čekám tady : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Duch orla
Předchozí dílo autora : Milovat/psát

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
Trochublázen řekl o Leslie :
Až vznikne učebnice v příštím století, jen jedna umělkyně bude v ní jistá, že nová generace otočí list a při četbě těžko skryje stopy dojetí. Básnířka mimořádná, vesmírných kvalit, z jiného asi světa, z hlavního města, nejde to slovy popsat, vím, měl bych přestat, zkrátka je dokonalá, jak víc ji chválit? Kdysi též bagatelu napsali pro ni, se spoustou je pocitů a samá krása, za mě jen dík, že jsi tu, což není zázrak, tím vzdávat hold géniu, před ním se sklonit. Na tuhle zapomenout se prostě nesmí. Pokud to snad nevíte, říká si Leslie.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku