přidáno 01.07.2013
hodnoceno 2
čteno 768(3)
posláno 0
Dnes Esterka vstává s radostí. Jedou totiž se třídou na poznávací výlet! Bude dvoudenní, na Kvildě a budou tam spát v penzionu o několika pokojích.
Před školou už stál autobus. Všichni žáci nastoupili a zabrali si místa. S Ester nikdo samozřejmě sedět nechtěl, ale to jí ani nevadilo, ráda byla sama. Kdyby do ní aspoň spolužáci, kteří seděli za ní, nešťouchali pořád něčím do zad.
Když dojeli na Kvildu, šli se ubytovat. Pokoje byly po 4 až 6 osobách a žáci se rozdělovali. „S Esterkou spát nebudu, to radši budu spát venku!“ vykřikla spolužačka Lucie, která jí byla, mimo další dvě dívky, přidělena. Ester se to velmi dotklo, ačkoliv s Lucií taky spát nechtěla, protože se jí bála. Otočila se a utekla. Běžela k silnici. Pak roztáhla ruce a letěla směrem k lesu. Občas vylétla a posadila se na nějaký strom a kochala se nádhernými výhledy na šumavské kopce. Pak se vydala přes Modravu na Rokytskou slať. Tam přistála, prodírala se rašelinnou klečí, obdivovala vzácnou rašelinnou květenu a hlavně byla nadšená rašelinnými jezírky. Na jejich březích číhaly rosnatky okrouhlolisté na zbloudilý hmyz, aby doplnily zásoby dusíku, a nad hladinou se proháněly vážky a šidélka. Bylo tam tak nádherně! Nejraději by tu zůstala navždy. Po nějaké době, když se dostatečně pokochala, se zvedla a letěla zpět do Kvildy. Letěla kolem cedule označující začátek obce. Přistála na zemi a plížila se k penzionu. Schovala se tam za strom a pozorovala, co se děje. Neboť se už setmělo, bylo jí jasné, že ji budou hledat. A také že ano. Nemohla však najít odvahu se ukázat. Spolužáci a pan učitel třídní běhali po okolí s baterkami a volali ji. To mají o ni najednou starostí. Vyslechla též jeden rozhovor mezi spolužáky: „Určitě tady někde je, není blbá.“ „Ona blbá je.“ Tak to zrovna Esterku moc nepotěšilo.
Se srdcem až v krku se nakonec objevila u penzionu. Přiskočila k ní jedna spolužačka a řekla jí, že pokoje přerozdělili, že s Lucií spát nebude. Pak se přihnal pan učitel třídní s ostatními žáky. Pustil se do ní, co to provedla a že by jí nejraději naplácal. Proč má všechno odnést Esterka? To nikoho nezajímá, PROČ to udělala a jak se cítí? Bylo jí to moc líto, že se pan učitel zlobí, ale na druhou stranu ji trochu těšilo, že mu na ní záleží.
Nakonec se tedy šlo spát. Zítra je naplánován výlet do okolí. Druhý den se tedy třída vypravila za poznáním šumavské přírody. Esterka se courala vzadu, aby si mohla občas odletět na průzkum, aniž by si toho někdo všiml. Vlétla do lesů, létala nad potokem… No, užila si to parádně. Škoda, že zítra bude muset zase jít do školy.
přidáno 03.07.2013 - 21:58
Mně se líbí jak popisuješ ty obrazy, které vidí když létá. Stále vnímám po svém. Odlétá od problémů do svého vlastního světa.
přidáno 01.07.2013 - 22:11
Tahle série mě jistým způsobem fascinuje. V prvním díle jsem si myslel, že by se svým spolužákům mohla pomsít nějakým kobercovým bombardováním. ale teď mi došlo že by se ta atmosféra jakési naděje zkazila příchutí béčkového filmu.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vzduchem bez křídel 3 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vzduchem bez křídel 4
Předchozí dílo autora : Vzduchem bez křídel 2

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Katies [16], Wyrez [15], snehurka [14], cik [11], Dali [11], kdyztocitim [10], Dickens [7], [5], lucidsubstance [3], NeuroSoul [1]
» řekli o sobě
BorůvkaB řekla o mannaz :
Autorka s duchaplnou prózou i poezií, člověk si ji prostě musí zamilovat. Jsem ráda, že čte mé básně i mé povídky a vděčím jí především za pokračování ve Vlkodlačí hrozbě, kterou čte i příjemně komentuje. Těším se, až si od tebe zase něco přečtu! :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku