Komentáře :

k dílům | k deníkům | k obrázkům
přidáno 09.07.2008 - 16:06
komentářů54(44.)
Nemůžu odolat, protože jsem se dneska výborně zasmála - u komentářů obou stran. Co takhle to nechat na pokoji?
přidáno 09.07.2008 - 16:04
komentářů3(2.)
ještě že existuje tužka a papír...děláš správně, že uvolňuješ přebytečnou energii...jinak by ti z ní mohlo prasknout srdce...*
přidáno 09.07.2008 - 16:00
komentářů5(2.)
Taky píšeš verše očima do stropu?...;)
přidáno 09.07.2008 - 15:58
komentářů16(14.)
Ta je obzvláště dojímavá a lehká a jemňoučká...jako všechny Tvé. :)
přidáno 09.07.2008 - 15:57
komentářů3(3.)
vidím jiskření poezie...krásné ;)
přidáno 09.07.2008 - 15:56
komentářů8(6.)
jak málo slov stačí k vyjádření tak nádherné myšlenky...;) moc pěkné...*
přidáno 09.07.2008 - 15:54
komentářů3(2.)
Hodně citlivé dílko...;) *
přidáno 09.07.2008 - 15:52
komentářů14(13.)
Je hezká, milá, upřímná a protknutá takovým tím jemným strachem, který možná patří ke štěstí. Anebo k životu. Och.
přidáno 09.07.2008 - 15:51
komentářů54(43.)
jeeeee :D tady je ale zajimava diskuze. kdyz autorka rika, ze to je dopis, TAK TO JE DOPIS. je jedno komu, na forme nezalezi taky. z takovehoto dopisu ma clovek moznost dozvedet se vic, nez z obycejneho. protoze je plny zajimavych myslenek.

Romule Romule... aspon nenadavej kazdymu. nevim, jaci lide tve dokonale sonety obdivuji, ale rozhodne ne vsichni. a neopravnuje te to k chovani se jako nekdo nadrazeny.. jestli podle tebe nemaji zdejsi dila kvalitu, tak jdi na nejaky profesionalni literarni server.. podle toho, co o sobe rikas se tam o tebe jen poperou. nebo komentuj tak, aby jsi neurazel a neshazoval.
přidáno 09.07.2008 - 15:19
komentářů7(6.)
mě se líbí...možná ji docela i chápu...a hlavně vystihuje moji náladu...je to fajn, díky...=)))
přidáno 09.07.2008 - 15:14
komentářů10(9.)
takovou vzpominku na skolu bych taky chtel.. :-] pekna
přidáno 09.07.2008 - 15:12
komentářů13(7.)
Romule.. nezklamal jsi :o]
přidáno 09.07.2008 - 14:24
komentářů4(1.)
Vím, cos asi chtěla vyjádřit Ivanko, ale občas mi to tam nějak rytmicky skřípe. Například bych číslici nahradila slovy sedm, určitě by to působilo líp. V poslední sloce bych ve druhém verši přidala slůvko však (z výšin však bývá strmý pád), podle mě by to bylo rytmičtější, ale protože poezii a její stavbě moc nerozumím, tak tenhle názor ber s rezervou. Jinak zdravím!
přidáno 09.07.2008 - 13:51
komentářů11(5.)
na mně to zapůsobilo, takže nevím, proč to tady ludmil tak opěvuje.)
přidáno 09.07.2008 - 13:46
komentářů11(4.)
děkuji Ludmile...
nejkrásnější je však...ty "obrazy" na vlastní kůži prožívat...*
přidáno 09.07.2008 - 13:44
komentářů8(3.)
velice chytlavé
přidáno 09.07.2008 - 12:39
komentářů8(2.)
to znám, pěknej hnus ... jo, život a láska .. svinská kombinace.
přidáno 09.07.2008 - 12:16
komentářů11(3.)
Buch buch buch. Láska je jako šíp, jenž vypíchl Janu Žižkovi z Trocnova oko, když poklidně ležel na hradním dvoře. V básni jsou zajímavé, netradiční obrazy pro vysvětlení lásky. :)
přidáno 09.07.2008 - 11:59
komentářů54(42.)
jen jeste dodam, ze te tady chci, i kdyz te tak casto nectu a pisu ti spatnou kritiku, tak uz jen proto, jak pises, tak tu patris vice, nez kdo ostatni...
přidáno 09.07.2008 - 11:28
komentářů54(41.)
je to spatne dilo. to bych snad napsat mohl. delivery uznavam, protoze obcas napise neco opravdu trefneho a dobreho. ne celou basen nebo tak. spise urcite verse. tohle dilo v sobe nic takoveho neobsahuje. tolik ke kritice dila.
puera a zorika chapu, ale nesouhlasim s nimi. rikat, ze neco neni tak, jak autor chce aby to bylo, je naprosta blbost. dopis to je, uz jen proto, ze je to v nazvu. tecka. nic jineho.
nechci te odrazovat, teres nebo tak, ale jestli te otravuje, ze ti tu lidi nadavaj a pises ty svoje veci jen pro par lidi, nech si to treba pro svuj blog nebo co ja vim. s temito nazory se proste musis smirit, at sou jakkoliv blbe...

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

Wprices.com

Životní náklady - Všechny ceny na jednom místě

© 2007 - 2025 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming