Případ zlodějíčka z doby Rakousko-Uherska, s využitím postav
z legendární "čtyřky" v pražské Bartolomějské ulici.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Můj první pokus o povídku nebo první kapitolu. Fáze jedna, překonání strachu z delších textů. Hodila by se mi rada i kritika, ať vím jestli má smysl pokračovat.Nechce mi to udělat okraje odstavce,i když je tam mám. V procesu.
![]() ![]() ![]() ![]() |
...
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Aj Ty si raz určite navštívil veľké mesto. Nie každé ťa uspokojí, no niekto pre svoje uspokojenie v ňom urobí všetkol
![]() ![]() ![]() ![]() |
Italský vyšetřovatel Marco Adamo řeší případ mrtvých dětí v okolí klášterů...
![]() ![]() ![]() ![]() |
Zdravím. Jsem tu nový a rozhodl jsem se zkusit napsat povídku. Jeden případ Sherloka Holmese. Je to opravdu značně amterská mikro ukázka. část první kapitol příjezdu na panství. napište mi prosím jestli to není zase tak špatné, abych věděl, jestli má smysl psát dále, děkuji. můžete mi napsat na Emal.. Omlouvám se že je to kousek, ale pokud bude alespoň jeden zájemce kdo to dokáže číst a nebude si myslet že je to o ničem, tak napíšu celou povídku. Předem děkuji za veškerou odezvu.. UPOZORNĚNÍ: zatím zde nejsou mrtvoly ani vyšetřování. Jde jen o příjezd a seznámení s prvním obyvatelem hradu. Omlouvám se za případné chyby..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Zase jedna ze starších
![]() ![]() ![]() ![]() |
Čtvtá část
![]() ![]() ![]() ![]() |
Třetí část
![]() ![]() ![]() ![]() |
Druhá část
![]() ![]() ![]() ![]() |
První část
![]() ![]() ![]() ![]() |
Volně inspirováno písničkou „Marion Lee" od skupiny
Greenhorns
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ukázka z povídky „Problém tří těles“, ve které na scénu přichází… Inu jednoduše Kristýna. Mimochodem rád bych poděkoval skutečné Báře a Kristýně za inspiraci při výmýšlenTřetí ukázka z povídky „Problém tří těles“, ve které na scénu přichází… Inu jednoduše Kristýna. Ukázka navazuje na předchozí ukázku. Mimochodem: rád bych poděkoval skutečné Báře a skutečné Kristýně za inspiraci při výmýšlení námětu…
![]() ![]() ![]() ![]() |
z kontextu vytržený úryvek z připravované detektivky Problém tří tělěs. Zajímavé na něm je to, že ukazuje vědecké zkoumání povodní.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Úvodní část právě rozepsané detektivky.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Příběh o detektivovi a hledání nacistického pokladu.
A taky o drátovodu, něměcké pečlivosti, slečně s červeným baretem, pomníčkách a hloubkových lžích.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Povídka o spolupráci Toma Linka a Nikoly Pong při sledování pana Kobolta.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Rozepsaná povídka o prvním případu detektiva Bludowského.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lehce depresivní detektivka proložená koledami
![]() ![]() ![]() ![]() |
1|2
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» nováčci
Rozverná matka» řekli o sobě
wojta řekl o "Autor"sám :Nemám rád, když mě nutí, dělat něco z chutí. To se mě právě stalo, že chci vložit další ,,dílo" a hle, nejde to. Nejsem dosti aktivně kritický a počet vložených děl, začíná převyšovat počet kritik. Jistě, mohl jsem to přejít mlčky, zkritizovat nebo pochválit jiného autora- autorku, mohl jsem .... . Ale to se neslučuje s mým naturelem, avšak dříve, než-li začnu pěnit, bych se měl zeptat sám sebe k čemu to všechno vlastně je ? Někdo moudrý napsal, že inteligenci nelze jednoznačně definovat, ale je to zhruba stav přizpůsobení se lidem, kteří nebyli ochotni se přizpůsobit. Je to věc názoru, ale abych dostál pravidlům, budu kritizovat - sám sebe. Pravidla to nezakazují, navíc já se dostatečně znám natolik, abych věděl, co si mohu jako kritik k sobě, jako autorovi dovolit, mohu se proto plně opřít do významu díla, které jsem jako autor napsal a které současně, jako kritik kritizuji. Jednou jsem měl napsáno v posudku: v kolektivu je oblíben i když jej svým jednáním, často rozvrací. Tenkrát jsem se zlobil, dneska tomu musím dát za pravdu.