Ukázka z povídky „Problém tří těles“, ve které na scénu přichází… Inu jednoduše Kristýna. Mimochodem rád bych poděkoval skutečné Báře a Kristýně za inspiraci při výmýšlenTřetí ukázka z povídky „Problém tří těles“, ve které na scénu přichází… Inu jednoduše Kristýna. Ukázka navazuje na předchozí ukázku. Mimochodem: rád bych poděkoval skutečné Báře a skutečné Kristýně za inspiraci při výmýšlení námětu…
přidáno 25.07.2013
hodnoceno 2
čteno 1744(9)
posláno 0
  Zato slečna s baretem jeho vyprávění hltala očima: ,,A co bylo dál?" zeptala se a odmotávala si z prstu loknu, kterou si namotala během poslechu předchozí části. ,,Pak jsem si šel koupit cigára," odpověděl po pravdě detektiv.

  Co však slečně zamlčel bylo, že ho tam zaujala prodavačka. Přesněji řečeno její šaty - vypadaly jako koberec. A na tom koberci byla cedulka: „Kristýnka, v zácviku“.

  Lidé s prohozeným spánkovým rytmem mají težký život. Bludowský ten večer zkoušel usnout. Nešlo to. Mozek mu šrotoval jako o závod. Ale nic ho nenapadalo. Jako když tomu závodníkovi vypadne řetěz z kola - může šlapat, jak chce, ale nehne se ani o piď. Nakonec detektiv usnul vyčerpáním.

  „Druhý den byl pro mě plný překvapení,“ vyprávěl potom slečně. „Znáte takový ten vesnický rozhlas? Takové ty ampliony, co nimi na vesnicích starostové oznamují, kdy bude přistaven kontejner na svoz nebezpečného odpadu… Tak ten mě probudil.“

  Slovy se dá jen težko popsat, jak to zní, když takovým tím typicky ampliónovým zvukem (zní to jako rádio puštěné někde hodně hluboko v kanále) zní městem píseň „Girls Just Want To Have Fun“…

přidáno 25.07.2013 - 08:08
Zatím je to jen krátká ukázka, ale i tak obsahuje zajímavé nápady - prohozený spánkový režim, píseň ve vesnickém rozhlase. Těším se, až z toho bude celá povídka.
přidáno 25.07.2013 - 00:45
Mimochodem: takhle vypadaj ty šaty jako http://severak.soup.io/post/202404054/Image

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kristýnám, které měly včera svátek : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Když přijde na řadu láska
Předchozí dílo autora : Spící kráska

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
blokar
» narozeniny
Lacosta [16], Alice [12], naplicichleknin [7], ÁlaV [3]
» řekli o sobě
Severak řekl o Singularis :
Díky němu jsem tu: Prokliknul jsem se sem přes stránky jeho seriálu Ester Krejčí. Jinak jeho nápady a díla nejsou uplně hlavní proud, ale o to jsou v nich zajímavější nápady.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku