přidáno 17.04.2010
hodnoceno 2
čteno 1435(5)
posláno 0
Energií prosyceným vzuchem se rozlévala sluchuhodná hudba, okolí se tvářilo příznivě a shluk dojmů způsobil že se v něm vyskítaly, současné bogotní společnosti, myšlenky zhýralé. Avšak jen on rozpoznal správnost. Při každém pohledu do rozpustilých zraků se utvrzovalo myšlení, zda má opustit jemu nakloněnou společnost. V tentýž okamžik proběhla hlavou už tak zaměstnanou myšlenka, a co dál? Lidé potřebují míti ten lahodný úsek sebe pečlivě schovaný a nikým neobjevený stejně tak jako čas pro své myšlení.Jen lidé příliš důvěřiví ba hloupí odpovídají na otázky čiře a přímočaře. A tak se ukvapeně při vyfouknutí šedého kouře z cigarety zdvihl a raději naposledy pohlédl do nic netušících očí, doufaje při tom, že současný pohled rozptýlí jeho uvažování....nikoliv, zasunuv židli odchází dál.
Dobře jest člověku, který nemá rád jen pozoruje, namítl si ovšem otázku: Jest možné pak vůbec žíti. Vše je o přesvědčení, ať je sebevíce klamné.
přidáno 19.04.2010 - 22:38
No...mě to přijde dost srozumitelné, ale to bude asi tím že to byla jen současná myšlenka kterou jsem napsal na papír...když tak přemýšlím tak máš s tímto pravdu, já ti odpovím je to třeba myšlenka odpoutání se od předepsaných socialních hodnot...
přidáno 18.04.2010 - 12:10
Že to nemělo ani nadpis, tak jsem jaxi nepostřehl, o co v tom vlastně šlo. To byl záměr?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
--- : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Mysl v listu
Předchozí dílo autora : Niťka ležicí v povzdálí

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku