přidáno 02.11.2009
hodnoceno 8
čteno 1305(21)
posláno 0
tvůj pohled je pro mě psychotropní
nemůžu odolat mu nikdy, zírám
tvůj dech je pro mě holotropní
nemůžu odolat mu nikdy, dýchám
tvůj polibek je pro mě halucinogenní
nemůžu odolat mu nikdy, líbám
tvé prsy jsou plny omámení
nemůžu odolat mu nikdy, sním
tvůj osud je i můj, tak energetický
nemůžu odolat mu nikdy, věštím
tvůj průběh je mým a je tak extazivní
nemůžu odolat mu, běžím
jsi život můj a jsi tak návykový
nemůžu odolat, střílím
přidáno 07.11.2009 - 19:37
pánové, četl jsem to. Sem rád za vaše názory a i za to, že zahazujete svůj čas chozením na můj prof s mejma výplodama chorýho mozku
přidáno 05.11.2009 - 23:01
zaplnili jsme tu už tolik místa, že si toho ani nevšimne. A na tvých slovech něco bude ano. Vlastně je to jako s hudbou, nové styly a způsoby s sebou nesou možnosti jak překračovat hranice žánrů a to sebou nese i otázku je-li třeba hudba ještě hudbou, když se v ní nehraje ani nezpívá...a ani já se necítím vyřešit problém co ještě je a co už není básnička.
přidáno 05.11.2009 - 22:56
puero, nechci se tu zabredavat do diskuze, jaka ma poezie byt nebo nema... :) vis, ze s tebou vetsinou souhlasim... ale nekdy to tak byva a nekdy ne... kazdy vyuziva ruzne prostredky ve sve tvorbe... kdo by rekl, ze se basen muze skladat z kratsich a delsich car? ted se to uci decka na stredni... morgerstern a dalsi ocasi... myslim, ze tady to je jeste dobre a basni se to nazvat da a nejake poeticno se tam mozna i najde.. :) tvuj nazor je samozrejme jen tvuj... spise jsem chtel oponovat otaznikovi (doufam ze v tom nebude hledat nejaky zamer)...
přidáno 05.11.2009 - 22:49
chybí mi tam jistý melodramatický aspekt, něco co dává slovům víc než funkci informativní. Slova by v poezii měla mít hlavně funkci popisnou, to mi tu chybí.
přidáno 05.11.2009 - 22:46
neříkám že nemá, ale postrádá to jisté prvky, které dělají básničku básní, osobně mám taky rád cizí názvy v poezii (jsem futurista).
přidáno 05.11.2009 - 22:43
tak ja se teda mateje zastanu... a nezavisle na nasi diskuzi jinde ti otazniku chci oponovat a to velmi silne... jak muzes napsat, ze se slova, byt cizi, do poezie nehodi? dyt to je naprosta blbost... takovy poetismus, dada, surrealismus, civilismus... to vse melo silny vliv na poezii ve sve dobe... a ve vsech smerech se takova a jeste horsi slova uzivala.... myslenku to podle mne taky ma... ale pro tebe je asi jednodussi tu basen rovnou odsoudit a ani se nad ni nezamyslet... vyhrady bych mel... neni to nejak dokonala basen, ale tak daleko jako puero a otaznik nezachazel... neco do sebe to ma...
přidáno 05.11.2009 - 21:29
tohle vlastně není báseň
přidáno 05.11.2009 - 21:26
Pardón, ale dost ubohé... bez myšlenky a ty cizí slova se do poesii naprosto, ale naprosto nehodí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
drop-in : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : tok myšlenek s myšlenkou uvnitř
Předchozí dílo autora : kult Laureánský

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku