chudáci bezdomovci
přidáno 04.08.2009
hodnoceno 6
čteno 1096(13)
posláno 0
Čekání na červeného paňáčka,
zelená, oranžová, docentovo kóma,
přitakání, stěhování, žití,
nad kolejištěm Jižního Předměstí,
vlaky brzdí, lidi zvědavě šmátrají se z okýnek,
cikán, bezdomovec, dvanáct let žije v lese sám,
zbyla mu jen víra, vaří si guláš z milodarů od kostelů,
zbytek dává ježkům a byl rád, že si promluvil s člověkem,
rypadlem psal na šachtě o charakteru umělého kráteru,
sanskrtem dláždil chodníky našim krokům jdoucím, vedoucím,
kroutící žížala, co marně strká hlavu do betonu,
položil jí na hlínu,
na podzim mu zamrzá úsměv ve stanu od hodné paní,
a v zimě zamrzá mu všechno ostatní,
s jinovatkou na víčkách,
rampouchy na vousech,
s gulášovou zmrzlinou,
kožichem z ježků chránícím ho před kopanci,
vrací lahve co nevrátil jsi ty,
je to ekolog,
dopije zbytek,
vydrolí se do okolí,
do par včerejších mraků,
odplul=nekrolog

Po včerejším stěhování, vybalím si krabice,
feng shui, nábytek podle kytek, obrazy, dvě kytary,
mám pět dní na nápsání bakalářky...pfffffffffffffffffffff,
dá se to zvládnout, neklid ovládnout?
radši bych dělal tisíce „užitečnějších“ věcí,
mermomocí nad promocí snáší se stín mého dosavadního i budoucího života,
vzdělání tě nezachrání, to je pouhá výmluva,
omluva v druhém trimestru
přidáno 29.08.2013 - 14:52
Homér: To jsem ráda :-). V pohodě. Koukám, že tobě po alkoholu hlava jede jak splašená :-). Já už většinou jen usínám... :-(.
přidáno 29.08.2013 - 14:07
mannaz: Né, neštvala, sorry za ten opileckej blábol.
přidáno 27.08.2013 - 07:40
Homér: Jseš na mě nějak moc složitej. Až se mi zdá, že jsem tě nějak naštvala. Nezaručuju, že ti nehodím zase někdy komentář. Máš toho hodně co říct, a to mě baví, jen si někdy u toho čtení připadám, že jsem docela pitomá. A tady jsem měla radost, že jsem snad něco pochopila. Takže tak. A vegetarián nebuď :-).
přidáno 27.08.2013 - 02:36
mannaz: Je to vlastně první koment k tomuhle pseudointelektuálskému šrotu, takže dík za všechny co jsou stejnak mimo jako já. Teď jsem si to přečetl a jsou tam zaznamenány věci z minulosti, které se staly v určitém krátkém období kolem Chodského náměstí.
přidáno 27.08.2013 - 02:18
mannaz: Chce vážně slyšet komentář k mojí tragicky starý výlevce? Nechceš radši sbírat šustí z palem? Tu fotku fotil můj nejlepší kámoš na svým prvním a posledním majálesu. Je rád, že napodruhý udělal výučák z automechanicismu. V Dobříši. Hluboš nevyšla. Mě majáles nebavil, ani když jsem na něm byl oprávněně. Prej je dobrej Trutnov. Nechci nic a můj fotr si koupil v 53 hondu 700, volal jsem mu kvůli úřednostem. Jsem blázen nebo jsem úplně normální člověk, kterýmu je jedno, že je někde na virtuální stránce? A co tebe, těší tě spíš zájem nebo nezájem? Hlavně neřekni, je to tam uprostřed srdce. To je fakt lepší slyšet smrdíš, odpovědět na to něco neurčitého a jít spát na gauč. Odepsat ti na komentář k básni, kterou jsem napsal, nevím o tom, zejtra si jí přečtu, ale fotku si pamatuju. Jo, tu bábu za plotem, co chtěla cígo fotil ten michal, co ho znám od tří, pěti let. Dneska byl zrovna po druhý po třetí v Plzni. Strašné oplétačky, než jsme se setkali, bál se jet enkem. Kebab, já vegetarijánskéj box, protože jsem se stal na měsíc vegetariánem, U Nováků, Hifáč, Pohoda. Zlatej Květák, tam si alespoň můžu pokecat s masožravým barmanem. Hovno, povrchnost mít se rádi po roce a půl nevidění se. Jak ta kráva z Livingstone, kvůli takovejm lidem si jezdím odpočinout do zahraničí. Beru nejmíň ze všech, necelejch dvanáct tisíc měsíčně. To tě moc nevzrušilo viď? Poslední svý věci zakončuju věcma s kterejma na 73 procent nesouhlasím. Nebo jo? Hm a pff a prd a vořech, casual wear, osamocenci s morčaty, psycho knihovníci, ultraďáblové, lidi co pijou kávu, a přitom je jim z ní blbě, ťukači, když je to nejmíň potřeba. Zdárek, párek. Lidi bez důvodu. Kozy položený na stole.
přidáno 26.08.2013 - 14:58
Z toho, co jsem od tebe četla (a nekomentovala, kůže líná), je tahle pro mě pochopitelnější a má jednoznačnější myšlenku. Pracuješ s obrazy, tady jich není tolik, ale o to jsou jasnější. Velice lidské.
No a s tím koncem tak úplně nesouhlasím. Vzdělání je jedna z mála cest, jak se zachránit (tím nemyslím jen to vzdělání posvěcené papírem, ale všeobecně, a nejen pro ekonomickou stránku věci, ale hlavně pro osobní užití). Víš ty, jak mě štve, kolik toho nevím, jak těžko do svýho stárnoucího mozku cpu něco nového? :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Před termínem, po termínu, na koho pak svádět vinu? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Docent
Předchozí dílo autora : Fet pod ret

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku