přečtěte si vy co jste mi psali komentář
přidáno 18.11.2008
hodnoceno 3
čteno 1481(23)
posláno 0
Já vím že se výjimečný píše tak jak se píše, tohle je vážně jen chyba tisku tak mě tak to hned nekamenujte, nejde tu o pravopis ale o myšlenku. Taky vím že se ke 3. a 6. pádu váže "mNě", ale poslední dobou mi mírně poblbává klávesnivce tudíž se může stát že mi sem tam vypadne písmenko a já si toho nevšimnu, tak díky za upozornění a jinak vám moc děškuju za krásný komentáře a hlavně za upřímnost ;-)
přidáno 07.11.2012 - 11:17
děškuju :D Ja mam plno preklepu. Ale tady me to pobavilo
přidáno 22.11.2008 - 12:31
prostějanek nekamenuje :) ale najde i takové chyby, co se jako chyby netváří ;-)
přidáno 18.11.2008 - 20:24
To rozhodně nemělo být kamenování :)... to se zase omlouvám já, jestli to tak působilo :)... upozorňovala jsem na ty chyby, protože to kazí celkový dojem :)... Kritika nemusí být jen blbost, která tě uráží, může i inspirovat :)... Uznáš určitě sama, že když přečteš nějaké myšlenkově moc pěkné dílko plné hrubek, nelíbí se ti tolik... Jak píšeš v profilu, čeština je krásný jazyk... a je škoda ji kazit, nemyslíš?? :)... A většinou stačí jen chvilka na pročtení textu a případné opravy... Určitě to není zahozený čas, věř mi :)... Přeji spoustu tvůrčích sil :)...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Omluva : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nostalgie
Předchozí dílo autora : pětkrát o mně s hvězdičkou*

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku