přidáno 28.10.2020
hodnoceno 3
čteno 639(12)
posláno 0
A kdyžs položil mou hlavu na tvé rameno, věděla jsem, že nemám přimhouřit oka.
Neměla jsem ti podlehnout.
Ale co naplat. Stalo se to a teď jsem v tvé pavučině lapená moucha.

Chycena v pavučině, která se mi líbí. Zamotaná hlavou i tělem.

Vzdej se a poddej se pavučině. Uplet si ji, znáš ji nejlépe. Dovol si dovolit si aspoň ve tmě, choulit se do hedvábných vlnek touhy.

A mocná ruka nechť schová se do kapsy a zašije, zašije.

Nebýt tu teď spolu v tomto proudu, tak víme, že spolu i zemřeme.

Nenechme plynout čas jak roky. Nenechme odvát v dáli čas.
Prosím už pro jednou buďme svoji. Se vším respektem, touhou a pokorou.

Dej mi chvíli a klidně nás skryji. Vykopu příkop a tunely. Pojďme se ztratit do jiné říše, kde světlo majáku břehy nemyjí.

Padá rosa na naše stehna, klišé vychází nad obzorem. Melu o tom že jsi má hvězda a přitom vím, jak těžké poslouchat to je.

Vyraz mi slovo jako můj dech. Vyrazme spolu s větrem v zádech. Poddejme se už konečně tomu tlaku. Ať říká si kdo chce co chce, my dokážeme přehodit páku.

Tak pá, packu a čumáček. Polibek na čepici. A nechat si zdát o lánech, kde schoulíme se do pavučiny.
přidáno 20.11.2020 - 11:31
hezké a romantické :) líbí se mi téma času
přidáno 01.11.2020 - 19:25
Tady Amor nestřílel šípem.Že by brokovnice? (-:
přidáno 30.10.2020 - 10:37
Roztomilé vyznání.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vyznání, přiznání, poznání, neznámí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Patos
Předchozí dílo autora : A běž

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Lacosta [16], Alice [12], naplicichleknin [7], ÁlaV [3]
» řekli o sobě
pocitová řekla o Delivery :
mam tě ráda!! a sem hrozěn ráda, že sem si tě přečetla někdy už strašně dávno na literu a teď tě čtu dál...hlavně seš ale skvělá slečna, co mi pomáhá a že tu seš, je dobře. a zasloužíš si úplně nejskvělejší život, a ty ho budeš mít, určitě.....seš to přece ty teress :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku