existuje slovo "zletma" ?
přidáno 17.07.2018
hodnoceno 8
čteno 1173(21)
posláno 0
Měla vlasy barvy červeného vína a chodila bosa. Smála se nahlas a vzdychala tiše. Pořád si něco pobrukovala. Když jsem si četla, luštila křížovky.




Spojoval nás nedostatek jiných vrstevníků a láska k přírodě. Zvala jsem ji na procházky a ona mi byla modelem. Mrkala na mě zpod slamáku, který mi drze sebrala z hlavy, a spoušť jen cvakala. Když mi vrátila klobouk, vzala mi fotoaparát.

Stalo se to nějak přirozeně, jakoby omylem. Ležely jsme v opuštěném meruňkovém sadu a koukaly skrz větvě do nebe. Povídala jsem jí něco o britském romantismu a ona se otočila na bok a jemně mě políbila na tvář. Zmlkla jsem. Usmívala se a koukala na mě. Políbila jsem ji na rty.

Dotýkaly jsme se navzájem pod širým nebem a větvemi stromů. Čas plynul kolem nás. Vyhrnula jsem jí sukni až k pasu. Bloudila jsem prsty přes její lýtka a kolena až na stehna a výš a dál. Její dlaně proplouvaly mými vlasy, tiskly má ramena. Její rty se zabydlely v ohybu mého krku.

Bylo to něžné a vzrušující. Pak, růžovou ve tvářích a polonahou, jsem si ji vyfotila. Fotku jsem si založila do diáře a pod ni napsala: Persephone, léto 2018.
přidáno 02.09.2018 - 21:35
dejf: to je hezké :) (já bych chtěla hodinky s vodotryskem :D )
přidáno 02.09.2018 - 20:43
chtěl bych se dočíst víc
přidáno 19.07.2018 - 08:31
Jolly: mě taky :D
přidáno 18.07.2018 - 10:36
Dickens: to mě těší :) Mlčeti Zlato: díky!
přidáno 18.07.2018 - 10:32
Mohou existovat i slova, která si vymyslíš. Toto mi však připadá, že naprosto normálně existuje a nezapomeň: Google není Čech ;-) To napsané je okouzlující.
přidáno 18.07.2018 - 08:24
Úplně to vidím.
přidáno 18.07.2018 - 07:22
Jsoucno: díky. já totiž myslela, že "zletma" normálně existuje, ale google ho nezná.
přidáno 18.07.2018 - 00:33
Něžně smyslné. Všední a docela pěkně napsané. Nevím, jestli existuje "zletma", ale když existuje OC Letmo, tak zletma asi taky.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
letmo : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : variace
Předchozí dílo autora : střípek

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku