přidáno 23.06.2018
hodnoceno 2
čteno 1626(25)
posláno 0
V pokoji bylo šero. Otevřeným oknem dovnitř proudil čerstvý večerní vzduch. Štěbetání ptáků bylo přehlušeno hudbou z audio systému. Na repro bednách stálo několik zapálených svíček.

Seděl jsem na židli u stolu na kterém byl rozložen můj rozkreslený projekt do školy. Ale veškeré myšlenky na školu se mi z hlavy vypařili, když vešla. Měla na sobě černé síťované punčochy a mou košili. Její rozpuštěné vlasy jí sahaly až k pasu. Obkročmo se mi posadila do klína a sladce se na mě usmála. Ze zápěstí jsem jí uzmul černou gumičku a stáhl si vlasy do culíku. Jen by zavazely.

Playlist byl její. Znala ty písničky intimně. Houpala boky do rytmu, gradovala spolu s hlasitostí, měla to vše promyšlené. Přesně tohle na ní miluju. Když jsem ji chtěl vzít za boky, zavrtěla hlavou.

„Nesahat.“

Poslušně jsem se místo ní tedy pevně chytil židle.

Dráždila mne dlouho než mě konečně políbila. Mé dlaně navedla ke svému pozadí, které jsem pevně sevřel. Zasténala a kousla mě do rtu. Zvedl jsem se ze židle a odnesl ji pár kroků k posteli, na kterou jsem ji jednoduše shodil. Její smích na chvíli prozvonil celý pokoj.

Z punčoch se vysoukala sama, nevěřila mi, že bych je nepotrhal. (Schopný bych toho byl.) Řekl jsem jí, ať si košili nechá. Pod ní nic neměla a navíc jí slušela.

Sundala mi triko a pak mě šťouchla do ramene na znamení, abych se položil na záda. Opět mi usedla nad rozkrok, ale tentokrát byla zaneprázdněna rozepínáním mého opasku a posléze i džínů. Ty jsem si, spolu s boxerkami, svlékl sám.

Sedla si mi na obličej a já si ji vychutnával tak dlouho, dokud se jí neroztřásla stehna. Pak jsem ji, celou vláčnou, položil na břicho a vzal si ji zezadu. Ona se zvedla na kolena a předloktí, já klečel za ní, jednou rukou jsem ji držel za bok a druhou za vlasy. Když začala být moc nahlas, strčil jsem jí prsty do pusy. Nepomohlo to.
přidáno 01.03.2019 - 07:22
človiček: děkuju
přidáno 28.02.2019 - 23:44
Tohle nikdo nekomentuje,však každý si dosadí do této kulisy svoje herce,svoji třináctou komnatu pootevře se skřípěním dveří a ......klapka,režie..střih,jedem.odvážné sdílení.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
střípek : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : letmo
Předchozí dílo autora : B

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku