...a některé jsou Bílé.
přidáno 04.08.2017
hodnoceno 9
čteno 916(30)
posláno 0
Některé noci bolí
a ty sedíš vedle mě tak tiše
křehký, křehký jsi pod mým dotekem
na mostě nad Mlýnským potokem.

Ukradnu ti ještě chvíli
a z cigaretového kouře nakreslím vzpomínku
víš, některé noci bolí, a jiné
jiné jsou zase Bílé.
přidáno 07.06.2018 - 15:46
Dívka s něžnou duší odkojená klasiky a nesmělý chlapec, žádný Vilém Dobyvatel, který sice ví, že ženy jsou krásné nástroje, ale nevyniká v umění je rozeznít, neví, jak na to a ostýchá se zeptat, co by se jí líbilo. Je z toho celý špatný a pak až příliš podléhá mottu dnešních mladíků:

Když ti z koutku visí válec,
pak jsi správný světa znalec.

Ale dívka ho má i tak ráda, s celou tou jeho nesmělostí, (ze které se ale může dostat!) jak správně podotkl kmotrov. :-)
přidáno 07.08.2017 - 23:21
Yasmin: Ach ano, na tom mostě stalo se mnohé.. :-) Moc děkuju za krásná slova!! :-)
přidáno 07.08.2017 - 23:19
kmotrov: Je to přesně tak, jak říkáš, moc děkuju za krásný komentář! :-)
přidáno 07.08.2017 - 23:16
Náčelník Holá Ruka: Původně to bylo zamýšleno volnoveršově, nicméně výsledek dopadl takto :-) .

Bílé noci... to je asi spíš na individuální interpretaci, v tomto případě však vychází z knihy od Dostojevského. Bílé noci sice bolí, ale mimo to jsou i plné naděje (i když většinou víme, jak to dopadne..), a jak říká kmotrov - jsou tak hrozně jasné.. a bolí trochu jinak ;-) :-)
přidáno 07.08.2017 - 23:03
taron: Děkuju! :-)
přidáno 07.08.2017 - 14:17
Tak křehce uchopená, tak moc je krásná, ten konec je opravdu povedený. Nádhera. A ten most... jak důvěrně ho znám :-)
přidáno 05.08.2017 - 11:38
Náčelník Holá Ruka: Bílá noc - je vše vidět. Nejpoetičtější moment celé básně a skvělá pointa. Pokud je muž křehký pod tvým dotekem, asi se neprojevuje jako muž, přesto ho máš ráda. Tohle téma tu nebývá časté.
U mě hodně dobrý.
přidáno 05.08.2017 - 10:17
taron: Tedy! Tuhle poznámku jsem čekal od sebe!

Já tedy přiložím jiné-bílé, mohla ses asi držet jenom volnoverše. Jinak to je hezky obrazotvorné a je to mnou podporovaný formát dvou krátkých strof, ale ten závěr tomu bohužel ubírá, asi že nevím, jaký je rozdíl mezi Bílou a bolestivou nocí... Ale to už chyba je mezi židlí a klávesnicí na mý straně.
přidáno 05.08.2017 - 08:44
verš dotekem, potokem mě tam vadí, neboť ostatní je bez, jinak dobré, výborné, má to šťávu, je v tom cit.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Noci : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : A kdesi pod srdcem umíraj motýli.
Předchozí dílo autora : Prý lidé se milují

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka, štiler
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
shane řekl o Nikytu :
Milá, temperamentní a okouzlující dívka, se kterou se dá bavit prakticky o všem. Má rozsáhlé zájmy i všestranné znalosti a obdivuhodnou inteligenci. Skvěle veršuje česky i anglicky a nemá problém s plynulým přechodem mezi těmito jazyky. Svého času mne poctila svým přátelstvím i důvěrou a zahrnula mne spoustou informací i veselých historek. Náš kontakt spíš připomínal running commentary! Byl jsem rádcem, důvěrníkem, arbitrem ve věcech života i prvním kritikem některých dílek. Někdy jsem se dost zapotil, protože mé znalosti mají díry a mé IQ , ač slušné, na Menzu nestačí... Milá Veroniko! Nevím, kdy a kde se zas potkáme, ale chci Ti poděkovat za všechny ty krásné chvilky tady s Tebou. Bavily mne veselé historky ze života psích slečen i z Tvého vlastního, nutila jsi mne přemýšlet o věcech, které by mne jinak míjely a řešit to, nač bych si jindy netroufal. Bylas má múza i inspirace, Tvá důvěra mne těšila i zavazovala. Well, přečetl jsem si s údivem, cos tu o mně prohlásila a na chvilku jsem ztratil řeč! Snad právě jen Tvá nepřítomnost v kritickém okamžiku zabránila globální katastrofě...;o)))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku