Takový je život, taková je láska, slova, úvaha, nic nového pod sluncem...
přidáno 10.12.2016
hodnoceno 20
čteno 1237(22)
posláno 0
Prý ...

zamilovaná bytost
slíbí modré z nebe.
Ale já ne,
jsi chlap, co bys s ním dělal !
To ty mi ho přines a já přikryju se
když budu nahá ... a bude mi zima.

Stoupla jsem si na špičky
a rukou sáhla do oblak.
Uloupla jsem krystal ledu
a dala ti ho jako dar.
Na oplátku čekám...

na slova
na lásku
na něhu
na city
na kamínek...

Dárkem či slovem
bys mě rozmazlil ?
A to bys mi prý dal
vše co máš...
A na co čekáš?

Bože a kdy ... v dalším životě ?

Asi jsem sarkastická...
přidáno 22.10.2022 - 00:33
Líbila.
přidáno 22.05.2018 - 22:07
Amelie M.: Děkuji Am, tvůj komentářík moc potěšil :-)
přidáno 22.05.2018 - 21:15
.. moc pěkně uchopená.. :) prostě.. jo, líbí.. skvělý a neotřelý! :)
přidáno 07.04.2018 - 13:18
človiček: Díky za hezký komentář :-) souhlasím s tvým názorem )
přidáno 06.04.2018 - 23:29
V nedávání je také skryto modré z nebe,abych byl přesný tak v nedostávání se rodí většina emocí ,často velice,velice hodnotných.
přidáno 31.01.2017 - 22:12
Atti: Moc děkuji, to mě obzvlášť těší :-)
přidáno 30.01.2017 - 18:50
Krásná. :) Básničky sice nejsi můj parket, ale tahle se mi moc líbí.
přidáno 13.12.2016 - 21:28
vanovaso: Moc děkuji, Van, jsem ráda, že oslovila ...
přidáno 13.12.2016 - 20:32
Líbí se mi moc... souzním...
přidáno 11.12.2016 - 20:18
kmotrov: Díky za komentář. Moc se mi líbí - ano,když se slibuje tzv.modré z nebe, tak je to nejen hmotné ,ale právě o "duši"-(proto je tam zmíněno že čekám
na lásku
na něhu
na city
na kamínek...
a dát prostor a svobodu v definitivním slova smyslu asi není možné - myslím že ne v partnerském vztahu. Ale pojem je to krásný... :-)
přidáno 11.12.2016 - 16:09
Já jsem se občas letos podíval na modré nebe a vzpomněl si na Goethova slova, " modrá barva má v sobě dálku" a hleděl na oblohu, už nebyla modrá, vyděl jsem v ní ten neohraničený nekonečný prostor. Tudíž by se dalo říct, že když chceš dát chlapovi modré z nebe, chceš mu tím dát dálku, nejvyšší svobodu. Tu která stojí na nejvyšším stupni duchovního vývoje. Ale skutečně, pokud zůstane jen chlap (omezen svým já) co by sní dělal...
přidáno 10.12.2016 - 09:48
Yanishka: Moc díky, těší mě, že jsem se trefila do vkusu a líbí se :-)
přidáno 10.12.2016 - 09:46
Idara: Děkuji moc :-) jsem ráda, že se líbí .
přidáno 10.12.2016 - 07:56
Nádherná úvaha, přesně můj šálek kávy
přidáno 10.12.2016 - 01:17
Nikytu: Díky za přečtení a komentář. No nebyla ani myšlená jako báseň. Jsem si vědomá té struktury . Spíše je to zbásněná úvaha, řeč, vyznání , možná je to nezařaditelné, ale v tomto případě mi to nevadí. Díky za pochvalu - možná mě napadne ještě nějaké vylepšení, ale prvotní úmysl byla myšlenka , přímá a bez obalu.
přidáno 10.12.2016 - 01:07
Idara: Děkuji za zastavení a komentářík - jsem ráda, že se líbí )
přidáno 10.12.2016 - 01:06
shane: krásný komentář, díky :-)
přidáno 10.12.2016 - 00:43
Eh, k čemu je ti modré z nebe?
Toť duchna trochu studená...
Raději sám bych přikryl Tebe,
má touha žhavost slunce zná!
-)
!
přidáno 10.12.2016 - 00:35
Má takovou hodně různorodou strukturu, což mě při čtení rušilo. Škoda. Moc se mi naopak líbí, jak báseň začíná a druhá sloka, ta je moc krásná! :-)
přidáno 10.12.2016 - 00:15
Pěkné :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
I taková je láska : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Házím kostkou života
Předchozí dílo autora : Měla jsem rytíře

» narozeniny
EmoticoneDonie [13], KOMFORNOT [11], ewon [11], Samael [10]
» řekli o sobě
wojta řekl o "Autor"sám :
Nemám rád, když mě nutí, dělat něco z chutí. To se mě právě stalo, že chci vložit další ,,dílo" a hle, nejde to. Nejsem dosti aktivně kritický a počet vložených děl, začíná převyšovat počet kritik. Jistě, mohl jsem to přejít mlčky, zkritizovat nebo pochválit jiného autora- autorku, mohl jsem .... . Ale to se neslučuje s mým naturelem, avšak dříve, než-li začnu pěnit, bych se měl zeptat sám sebe k čemu to všechno vlastně je ? Někdo moudrý napsal, že inteligenci nelze jednoznačně definovat, ale je to zhruba stav přizpůsobení se lidem, kteří nebyli ochotni se přizpůsobit. Je to věc názoru, ale abych dostál pravidlům, budu kritizovat - sám sebe. Pravidla to nezakazují, navíc já se dostatečně znám natolik, abych věděl, co si mohu jako kritik k sobě, jako autorovi dovolit, mohu se proto plně opřít do významu díla, které jsem jako autor napsal a které současně, jako kritik kritizuji. Jednou jsem měl napsáno v posudku: v kolektivu je oblíben i když jej svým jednáním, často rozvrací. Tenkrát jsem se zlobil, dneska tomu musím dát za pravdu.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming