přidáno 04.01.2016
hodnoceno 16
čteno 945(23)
posláno 0
Z výšky spadli na zem
dvě srdce jako z olova.
Kdo vinen je
když nikdo nechtěl zabít
a každý chtěl jen milovat.

Tak zabíjí se láskou.

A v koutě ptá se blázen:
jaké by jsi bylo
kdyby ses nám
přece jenom
narodilo?

ikonka sbírka Ze sbírky: Na solar
přidáno 06.03.2016 - 11:52
princeznacarodejkaZ: Děkuji za návštěvu :).
přidáno 06.03.2016 - 10:49
Krásné, láska je trnitá, jak růže, voní ale píchá, bolí i hřeje.
přidáno 31.01.2016 - 18:01
koiška: Děkuji :).
přidáno 31.01.2016 - 16:10
Bolestivé téma, hezky vyjádřené.
přidáno 29.01.2016 - 11:19
Nikytu: Ano, jsou to těžké věci... které se mohou přihodit až příliš lehce. Díky za komentář.
přidáno 29.01.2016 - 11:14
Musí to být hodně těžké rozhodnutí. Ať už jsou okolnosti jakékoliv. Myslím, že nejen blázen si položí tu otázku: co kdyby?
přidáno 27.01.2016 - 09:05
Tom Cortés: Je to opravdu o interrupci. Díky za zastavení.
přidáno 26.01.2016 - 19:22
Orionka: Je to opravdu o nenarozeném dítěti, nebo je to dítě metaforou té lásky? Tak či tak je to dost silné.
přidáno 13.01.2016 - 09:04
Amadeo´´: Moc děkuji. Těší mě, že mě bereš jako autorku, která se vyjadřuje k těžkým tématům a nutí přemýšlet. Není to tak vždycky, ale občas se o to snažím, ráda chodím čtenářů "proti srsti" :).
K tvojí otázce - ano, obojí je hrozné. Muž (nebo aspoň většina mužů) tohle podle mě nenese tak těžce jako žena, ze které nikdo nemůže sejmout konečné rozhodnutí, která je do věci zatažena přímo svým tělem a která si výčitky ponese asi do konce života. To je ten blázen v koutě mysli, který se občas ozve.
Těší mě, že jsem ti ukázala nový úhel pohledu :). A za snílka buď rád.
přidáno 12.01.2016 - 19:47
Když jsem si přečetl název díla a podíval se na autorku, tušil jsem, že to bude báseň s těžkým, ne-li kontroverzním tématem. A je to tak. Dalo by se na to dívat z mnoha úhlů pohledu, polemizovat o tom, co je správné a co ne, a nakonec by stejně zůstalo jen to slůvko kdyby. Při přečtení mě ale napadla jedna otázka. Otázka co je horší. Zda to, když se ptají „“Jaké by jsi bylo, kdyby ses přeci jenom narodilo?“ nebo v opačném případě „Kde bychom byly, kdyby ses nenarodilo?“…

Ale k Tvé básni… z komentářů pode mnou jsem pochopil, žes ji upravila a tak nemám možnost srovnat tuto verzi s tou původní ale… líbí se mi, jak jsi to zachytila. Nikdy mě nenapadlo nebo spíš, nikdy jsem o tom takhle nepřemýšlel, že se pouhou láskou dvou lidí dá zabíjet a že to jde vlastně docela snadno. Za to může asi ten snílek ve mně… Nechápu, že s tou svojí naivitou stále přežívá...
přidáno 06.01.2016 - 08:48
Amelie M.: Yana: Yano, moc děkuji, potěšila jsi mě. A trošku jsem to upravila, aby odpadlo "jsi se".
přidáno 05.01.2016 - 19:47
tak ta je z reálného života :-) myslím že se ti to hezky povedlo vyjádřit, možná že Am. poznámka není od věci, ale je to slovíčkaření, důležitý je ten smutný obsah
přidáno 05.01.2016 - 18:11
Amelie M.: Díky, jsem moc ráda, že se líbí :). Taky by to tak šlo, ale líp mi to zní takhle dlouze, kvůli rytmu.
přidáno 05.01.2016 - 14:32
Orionka: vím, že v tomhle jsi kovaná víc, tak jen můj osobní postřeh.. neznělo by líp "jaké bys bylo, kdyby ses..".. mě ta "jsi" trošku zasekávají, ale jinak se mi báseň líbí :-)
přidáno 05.01.2016 - 10:25
miroslawek: Aha, to jsem netušila, o reálném životě nevím nic :). Díky za prostý komentář.
přidáno 04.01.2016 - 17:40
A to si představ, že reálný život umí přinést ještě daleko zapeklitější situace, tohle je prosté morální dilema se smutným koncem.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zabít láskou : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zapomenutá válka
Předchozí dílo autora : Kráva jedna zmalovaná

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Mari
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
rry řekla o mr Scraper :
Úplně moc skvělej kluk:) a taky úžasnej básník:) Jeho básničky prostě mají duši a tak to má být, ne?;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku