Skladba, která pod mýma rukama vznikala postupně, s láskou a nenávistí, celkovým zmatkem a změtí kouřů v hlavě, tak snad se bude líbit.))
přidáno 16.02.2015
hodnoceno 10
čteno 1126(19)
posláno 0


No





words





needed.
přidáno 16.03.2016 - 23:29
To bych si asi netroufl říct, že hudbě rozumím, spíše ji jen vnímám a miluji… Ale to Ti myslím asi vysvětlovat nemusím :-) Jistě to máš také tak. Já učím španělskou kytaru ale věnuji se také hře na klavír a Tvá skladba mě velmi zaujala. Jsem rád, že jsem tu na ni narazil. A že ji chceš mít právě v této podobě, tak jak je, tomu rozumím a chápu to. Tak přeji hodně tvůrčích nápadů při komponování…
přidáno 16.03.2016 - 17:27
Amadeo´´: Děkuji za komentář!)) Lze z něj cítit, že rozumíš hudbě! Hraješ na něco? Skladbu určitě do D moll dát nechci, ty hluboké tóny jsou čistým výrazem mých pocitů a jiné by nebyly upřímné. Ale nebráním se tomu to vyzkoušet!)) Skladeb více mám, některé čekají na video a zveřejnění. Můžeš mne najít na youtube jako Lenora. Tam mám nahrané dvě skladby i s videem - Hyperlapse a poté Sleeping Beauty.
přidáno 16.03.2016 - 14:04
Tvá dnešní báseň mne zavedla až tady. Poslouchám a moc se mi tato skladba líbí… máš talent a cit pro hru na klavír, jde to poznat už z prvních tónů a z toho, kolik vystavěných poloh ta píseň obsahuje. Možná bych měl jenom jednu maličkost ale tu rozhodně neber jako kritiku. Nezkoušela jsi někdy tu skladbu zahrát o tón výš, tedy v D moll? V některých pasážích se mi to zdá pro klavír dost nízko a myslím, že by to tu skladbu ještě víc oživilo. Jinak je ale opravdu moc povedená… Máš takových víc?
přidáno 07.02.2016 - 22:42
Nikytu: Ach, děkuji ti!)) určitě opraš a tvoř, neboť není nic krásnějšího, než hudba, nedotčena jakýmkoli zlem!)) Jinak - ke skladbě mám již i video, najdeš mne na youtube pod Lenora - Hyperlapse. Tak kdybys měla zájem, mrkni!))
přidáno 06.02.2016 - 02:32
Líbí se mi. :-) Mám klávesy, ale jako samouk jsem se mnoho nenaučila. Ale až si najdu víc času, opráším je a zkusím znovu. :-)
přidáno 17.02.2015 - 11:30
Nádhera, skvělé, tohle fakt obdivuju :) Moc se mi líbí ty změny - drama, a pak to zvolnění...
Zakládám si pro další a další kochání a snění...
přidáno 17.02.2015 - 08:11
Moc pěkný, barevný poslouchání. Ano, je to taková filmová muzika. Plná zajímavých nápadů. Líbí se mi.
Taky bych chtěl umět pořádně hrát na klavír :-)
přidáno 16.02.2015 - 21:34
mám klavír obecně dost ráda, takže za mě velmi pěkný.. úžasný pasáže, úplně to protéká pod rukama.. :)
přidáno 16.02.2015 - 21:27
pěkný, sice tam není ani slovíčko, ale pěkný.

Akorát si myslím, že k tomuhle se moc zpívat nedá, nemá to tak zpěvnou melodii. Tohle vidím spíš na filmovou hudbu. :-D
přidáno 16.02.2015 - 20:58
Je to moc pěkný :-) Až by se dalo říct, že i hodně kvalitní :-D Hrála jsem něco přes 12 let na klavír na škole, teď už si jenom tak brnkám do pohody, takže mi tohle nějak chybělo :-) Líbí se mi ty postupný gradace a tak trochu zmatečný hraní si s notama :-) Máš na to vůbec noty ? Nebo je to kompletní nezapsaná improvizace ? :-) A jak lovíš noty pro levou ruku ? To by mě taky zajímalo :-) Popř. nezdá se Ti ten závěr už moc vysoko ? Jinak ale fakt pěkný :-) Ještě bys do toho mohla něco zazpívat :-D ;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
A tangle of smoke : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vy-nikam
Předchozí dílo autora : Břidlicový smích

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku