Brno dnes 12.15 Po operaci očí mi moje beruška řekla:"Já vidím." :)
přidáno 05.02.2015
hodnoceno 21
čteno 993(21)
posláno 0
Když ve světě potkáváš
jen šedivé stíny
a náhle teď poznáváš,
jak život je jiný,

vyměníš ráda dny černobílé,
za kouzelné a duhové chvíle
a máš jako maličká,
z očí dvě sluníčka,

A vzlykáš,
když říkáš,
nešidím,
já vidím.
přidáno 06.02.2015 - 23:51
korálek: Děkuji.
přidáno 06.02.2015 - 23:14
hezká a jak jinak - ze života :-)
přidáno 06.02.2015 - 15:20
mannaz, Zamila: Děkuji
přidáno 06.02.2015 - 15:17
Mám ráda dobré konce, zvlášť je-li to doopravdy :-)
Pamatuju se, jak jsem dostala své první brýle. Najednou mě překvapilo, že tráva není jen to slité zelenošedé, že jsou tam vidět jednotlivá stébla. Do té doby jsem si myslela, že to tak vidí každý.
Moc dobře znám ten pocit, když je dítě "pod kudlou". Jaké je čekání na výsledek, hrozné nervy i u banálního zákroku. Mělo by se o tom psát :-)
přidáno 06.02.2015 - 15:16
Kvalitní dílko. Velice silné obsahem, až to někde lehce nedokonalou formu prostě omlouvá. Jen to "nešidím" v závěru mi nějak nesedí. Přijde mi, že spíš ta beruška :-) byla (pasivně) šizena. PS: A jinak gratuluji ! :-) Musí to chtít velkou odvahu nechat si "sáhnout na oči", také o tom s pár dioptriemi přemýšlím ...
přidáno 06.02.2015 - 15:08
Yana: Možná je to ploché, jak píše Jiří, ale to mě napadlo v tu danou chvíli, když bylo po. Já vím, že teď tyhle operace běží jako po másle, ale nikdy nevíš. Já měla takový strach a pak zase radost.
přidáno 06.02.2015 - 15:02
vanovaso: Děkuji
přidáno 06.02.2015 - 14:16
Víš, možná by mohla viset na nástěnce dětského odd. té kliniky kde ji operovali, myslím že by mnohý citlivější rodič uronil slzu, jo, tohle je moc příjemné a je dobře žes o tom napsala
přidáno 06.02.2015 - 13:36
Moc přeju opět mnohabarevný svět...život...
přidáno 06.02.2015 - 05:49
Po pravdě řečeno, bez té anotace bych to správně nepochopil a přišlo by mi to takové ploché. Ta avizovaná skutečnost tomu dává zcela jiný náboj. :)
přidáno 05.02.2015 - 18:57
koiška: Není zač. Kdybych si vzpomněl na tu knihu, napíšu název...:-)
přidáno 05.02.2015 - 18:35
shane: Děkuji
přidáno 05.02.2015 - 17:58
koiška:
Tak to gratuluju! A přeju jí, ať vidí ze světa jen samé krásné věci...:-)
Jo, četl jsem takovou krásnou knížku od jednoho židovského autora, který jako kluk postupně ztrácel zrak, až viděl jen stíny a pak se přestěhoval do Izraele a dozvěděl se o metodě, co navrací zrak. A prohlédl, stejně jako jeho sestry, které se narodily s očními vadami a taky je odepisovali...
přidáno 05.02.2015 - 17:33
Amelie M.:Děkuji moc. Jsem šťastná, že to má za sebou a moc jí to přeji , po těch letech otlačeného nosíku od brýlí.
přidáno 05.02.2015 - 17:28
Lenča: Děkuji moc.
přidáno 05.02.2015 - 17:25
pěkné, znělé.. a já osobně ty její pocity velmi chápu.. kdysi, těsně po operaci, jsem se nemohla vynadívat na svět okolo sebe, na jeho ostré rysy a tak dál.. je to nádherný pocit :-) tak gratuluju!
přidáno 05.02.2015 - 17:10
Krásné :) Takové nádherné, silné zážitky stojí zato zvěčnit ve verších .)
přidáno 05.02.2015 - 14:29
Pajalord: Děkuji
přidáno 05.02.2015 - 14:28
silné a zajimavé :)
přidáno 05.02.2015 - 14:07
Orionka: Děkuji A je to opravdové, dnes jí operovali oči a opravdu mi řekla "já vidím." viděla špatně a měla hodně dioptrií a vady jako je zakřivení atd. Nosila brýle ,ale ten šok když se dnes podívala bez nich, tak právě tolik ostrého světla nečekala.
přidáno 05.02.2015 - 13:55
Jů, to zní opravdově, až mám chuť gratulovat :). Hezké, milé.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Já vidím : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : V bolavém ránu
Předchozí dílo autora : Ještě chvíli spolu

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Martin Patřičný řekl o (ne)známá_firma :
Před pár lety literatura přežila i svůj šílený nadbytek, těch, kdo píší, začalo být víc, než těch kdo čtou…ale – došlo k něčemu jinému: Tak dlouho se čekalo, že knihu zlikviduje televize, že knihy a čtení změní čtečky a audioknihy, o internetu nemluvě. Ale njestalo se to. Co se stalo doopravdy? Proměna je v tom, že vyhrály ženy. A vůbec nejde a nešlo o nějaké zápolení či o vítězství. Prostě jen daleko víc žen než mužů kupuje knihy, daleko víc žen čte a dnes myslím že i víc žen píše. Ženy zkrátka převzaly žezlo i otěže literatury a muži se sami odsunuli na vedlejší kolej, mimo mísu. Co všechno se muselo stát a stalo se od těch časů, kdy muži psali skoro všechny knihy a stvořili i všechny ženské postavy, o tom mám pár poznámek pod článkem. Literatura, královna kniha, byla vždycky něčím a nějak „ohrožená“. Teď tedy odkládá brnění a obléká košilku a sukni. Proměna literatury začíná. Co přinese, bůh suď. Nebo spíš bohyně?
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku