cítím, že přichází nějaký bod zlomu, nevím co přesně, ale vše se jistě vyjasní...
přidáno 28.02.2013
hodnoceno 19
čteno 969(19)
posláno 0
Jdi a dívej se, člověče…
Tvá chvíle
ne vždy nastane
když o ní víš

Tak neusni!
Očekávej…
Avšak mezi tím žij
bez hříchu… (víš, to by bylo fajn)

On totiž přichází čas
tvý zpovědi!
Ne Bohu
S o b ě …

přidáno 02.03.2013 - 17:32
PetrK.: Děkuji za koment! ;-).... já bych chtěl Krále... :-))
přidáno 02.03.2013 - 14:22
Skvělé!
Btw, "konfrontovat" sebe sama je opravdu těžší, než řešit okolí, nebo dokonce Boha:-); budu se tedy "modlit", aby Boha nenahradil (třeba) pan prezident.:-)
přidáno 28.02.2013 - 16:09
ngc 6334: já děkuju za Tvůj čas nejen k přečtení ale i ke komentu, který mi udělal v jednom místě..."ale neměli bychom během svého letu slepě vrážet do křídel andělů " príma pocit... a ZA TEN DĚKUJI JEŠTĚ JEDNOU...
přidáno 28.02.2013 - 15:50
napadá mě: ..jsme sami sobě nezměrným prostorem, najít v něm cestu může být nejednoduché.. možná proto, že častokrát v duchu kráčíme po všech cestách, někdy dokonce zkoušíme létat.. ale neměli bychom během svého letu slepě vrážet do křídel andělů :-) .. děkuji za příjemné zamyšlení u tvé básně..
přidáno 28.02.2013 - 15:20
valemart: No, Bóbika vážně radši ne... :-)...
přidáno 28.02.2013 - 13:55
taron: Děkuji!!! jednou tu statistiku podtrhnu, sečtu, podělím a budu hnedle moudřejší! ;-) :-)) Jsem Rád za Tvou návštěvu!
přidáno 28.02.2013 - 13:47
jo..rozhlížej se a přemýšlej o všem, co vidíš a cos poznal :)
pěkná :)
přidáno 28.02.2013 - 12:12
inkoust: myslíme že je jasné co jsme si vytýčili, někdy když to přijde, znejistíme, nebo je cesta jiná od představ, jsme rozladění. Když se ale podíváme upřímně, na vše i na sebe a třeba očima druhého, dokážeme si připustit že je podstatný obsah, ne cesta? I se pousmát se a jít dál s už povědomím prožitého? ...tak to jsem si přál sdělit... :-)
Děkuji za Tvůj čas i myšlenku. :-)
přidáno 28.02.2013 - 12:00
Líbí se mi to. Jen mám dojem, že ta první sloka vyznívá trochu nejasně, a nebo jsem neporozuměl. Na mne to dělá dojem, žes chtěl říct, že ne vždy nastane to, co člověk vnímá jako něco, co by se stát mělo a kolem čeho třeba váhavě krouží nebo přešlapuje.
přidáno 28.02.2013 - 11:20
puero: opus dei, jako má určitá osobní duševní instituce, co by paralela s existující Vatikánskou... hledal jsem v sobě název, který mě bude vnitřně vyhovovat, tento jsem vybral... :-)
přidáno 28.02.2013 - 11:17
Miro Sparkus: děkuji za Tvou návštěvu a komentář, protože má smysl. já si připadám víc jako ten, co píše pocity v nějaké mě vyhovující formě, než co by básník, Ty jsi vyjádřil svůj pohled a to je dobře. Já vnímám formu jako takovou po svém¨, mě vyhovující, nemohl bych jinak, to bych se sám sobě zpronevěřil. a to je dobře, nebuďme stejní a vnímejme svět milionem očí, jedině tak budeme
poznávat...
p.s. s tou čínskou restaurací jsi mi udělal radost, mám rád východní životní filosofii... a i kuchyni... ;-) jen ne prosím "Bóbika!":-))
přidáno 28.02.2013 - 11:09
janubalinka: děkuji za Tvou chvíli. :-)
přidáno 28.02.2013 - 11:08
Homér: Homér: tomu se nedá utíct... ;-) Děkuji za Tvou zastávku! :-)
přidáno 28.02.2013 - 11:08
Viviana Mori: děkuji... a jsem rád, že jsem mohl být toho příčinou.. opravdu! :-)
přidáno 28.02.2013 - 09:59
Zajímavá, i když já bych uvítal trochu větší propracovanost. Takhle mi to spíše přijde jako trochu delší moudro z čínské restaurace, (v tom dobrém slova smyslu) než jako báseň... ale je to dobré a líbí se mi to...
přidáno 28.02.2013 - 09:56
je to zajimavě pojaté zvláštní líbí ...
přidáno 28.02.2013 - 09:28
No, je to taková veršovaná výzva. Není to zlé, ale proč právě opus dei?
přidáno 28.02.2013 - 09:10
Oh, ještě že se nemusím zpovídat
přidáno 28.02.2013 - 09:07
Velmi dobrý postřeh, jsem ráda, že jsem si ji přečetla zrovna dnes, čekají mne totiž v nejbližších dnech hodně důležité věci a ne všechno asi bude "dle bontonu". Jo jo, velmi, velmi pravdivé. Nakoplo mě to! :-))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
(má) opus dei : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : poločas (rozpadu...?)
Předchozí dílo autora : Na pomalu…

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku