přání sami vysíláme a když se vyplní, sami je odmítáme...
přidáno 04.03.2013
hodnoceno 13
čteno 1004(12)
posláno 0
Choulím se ve stínu
činů…
Přání odešla
zůstala jen snůška pochyb…

Hledám víru
v ticho…
univerzální řeč Vesmíru
jedinou podstatu okolností

Nechci, ani to nejde
dát povel...
Víš…
to nám (jen) umírá Empatie

ikonka sbírka Ze sbírky: ... na pomalu
přidáno 07.03.2013 - 20:16
:-)díky, budu o tom přemýšlet.
přidáno 06.03.2013 - 18:57
PetrK.: taron: a nebo poptat se Švejka, jak to bylo s tím klystýrem.. :-)))))
přidáno 06.03.2013 - 15:26
PetrK.: tak prý se má vysílat asi tyto myšlenky : Stávám, se hubenějším a hubenějším...:)))
nemá se říkat :jsem hubený, jsem hubený, ale budu hubenější a hubenější...ale myslím, že nejlepší je moc se nepřecpávat a cvičit :)
přidáno 05.03.2013 - 21:21
PetrK.: :-)) děkuji za návštěvu!!!
přidáno 05.03.2013 - 20:45
s tím zhmotňováním násobených myšlenek jste mi pomohli: snažím se marně zhubnout; pořád o tom přemýšlím..musím je někomu poslat..
Nemusíme si nic přát, stačí jen tak vysílat, když se nudíme, a tak.:-) Hezký námět.
přidáno 05.03.2013 - 11:31
taron: pokud jsou bezpodmínečné, je výsledná nekonečná ... :-) máš pravdu, je to úžasné!!! :-)
přidáno 05.03.2013 - 11:20
valemart: anotace byla jasná, jinak bych se ale moc v tvé básni asi neorientovala, nebo bych nepochopila přesně, co nejpřesněji, co jsi chtěl asi říci...nedávno jsem četla, že naše myšlenky se násobí...ne 1+1 = 2 ,ale 1+1= 4 ..atd...atd....myšlenky se zhmotňují., ale to my dva už dávno víme :))) ale že se znásobují ? To je úžasné :))))
přidáno 05.03.2013 - 10:00
taron: Taron... děkuji Ti za Tvůj čas! ...čtu Tvůj koment a říkám si... že bych opisoval? Ale v lavici jsme spolu neseděli...? Napsala jsi, co jsem chtěl říct... ;-)
přidáno 05.03.2013 - 09:55
ngc 6334: Děkuji za zajímavý pohled. Ano myšlenky rodí myšlenky a drobnosti dotvářejí celek. Kolik si dokážeme vzít? To každý jednou sezdá. ale já věřím na dobré konce, tak jen príma myšlenky... ty clivé vkládáme do svých pocitových výslednic... pak můžeme vykročit očištění...
Ještě jednou Děkuji! :-)
přidáno 05.03.2013 - 09:51
Sucháč: Děkuji... :-)
přidáno 05.03.2013 - 09:08
pokud to chápu dobře, tak vím, že to, co vysíláme, to se nám vrací a často ve znásobeném počtu a my se pak divíme, a pokud přijde něco krásného, tak se nejen leknem, ale připadáme si i k tomu nedostateční a nepřipravení a myslíme si , že na štěstí nemáme nárok...

všichni jsme si tak podobní :)
přidáno 05.03.2013 - 08:58
..hluboce zádumčivé.. pochyby snad rodí nové myšlenky, nová rozhodnutí, a ano, mohou být poločasem rozpadu již neživého... vesmír.. inu, každý div a překvapení tryskající v duši je jako oknem do Vesmíru blízkého či vzdáleného, je známkou Života i empatie.. stačí rozhlédnout se a dobře se dívat, poslouchat, třeba (jen) na jarní kytičku či cvrlikání vrabčáčka :-)
přidáno 04.03.2013 - 23:50
Týýýjo, to je dobrý...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
poločas (rozpadu...?) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ma(j)lování
Předchozí dílo autora : (má) opus dei

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku