protože nesnáším oranžovou a také kvůli ní...
přidáno 26.01.2013
hodnoceno 8
čteno 959(24)
posláno 0
        Žvýkačky bez chuti, přežvýkané;
        do obalu zpátky namačkané...
        Linie myšlenek roztroušené;
        navážu je zpátky nezkušeně...
        Zelená je barva(?)
        marné beznaděje

přidáno 28.01.2013 - 20:04
taron: díky :) ano, každý to může vidět jinak.... ta surovost tu hraje prim, možná jako jediná...
přidáno 28.01.2013 - 14:11
mě se to líbí..i když může třebas mít pravdu Vivi...tak přesto mě to oslovilo a vo to jde,....jo, ta žvýkačka , souhlasím ..surové , ale takové opravdové ...
přidáno 26.01.2013 - 15:38
puero: Násilná rýmovačka - asi ano. Vlastně určitě ano, když se na to zpětně podívám. Jak už jsem napsala, je to možná tím, že jsem se spíš zaměřila na fotografii - která sice vznikla až po napsání textu, ale strávila jsem nad ní více času... Myslím, že pojem:"násilná rýmovačka" k tomu dost sedí. Násilné v tu chvíli bylo zřejmě všechno, protože to bylo opravdové a zakládalo se to vše na realitě.
Díky :)
přidáno 26.01.2013 - 15:34
Viviana Mori: tvé hodnocení mě nutí se zamyslet. Možná proto, že sem si dala víc záležet na fotografii než na samotném textu, vypadá to takhle. Je vlastně přepsaná z papíru - hned, bez úprav. Možná je problémem i to, že mám strach měnit to, co napíšu, protože to poztrácí prvotní smysl. Proto tohle, proto je tady tak, jak tu je. Ačkoliv je pravda, že nad poslední větou jsem přemýšlela, tak je (možná) taková propracovanější.
Děkuji za názor :)
přidáno 26.01.2013 - 15:30
Devils_PIMP: jsem ráda, že se líbí, ačkoliv to vlastně ani nemá být líbivé
přidáno 26.01.2013 - 10:32
Tedy je to sice násilná rýmovačka, ale nehledě na to, má to silný poetický náboj. Je to oduševnělé. Ty žvýkačky tomu dodávají nádech opravdovosti a zároveň surovost. Ta zelené to černobíle napsané tušení obohacuje o takový jedovatý odstín. A obrázek má grády!
přidáno 26.01.2013 - 07:52
Nenech se zmást... tvoří to dobrý dojem, nicméně mi čtenářský zážitek kazí poněkud nepadnoucí rýmy přežvýkané/namačkané, roztroušené/ nezkušené, protože ačkoliv ti počet slabik sedí, což oceňuji, tak takový rým vytvoří spíš velký škobrt a ono to pak vypadá, že ti nejde rytmus, ačkoliv jak říkám, rytmicky v pořádku, ale zvukomalebné to není a okulahodné také ne. Konec se povedl. Oceňuji snahu. Trochu víc si pohrát se slovy, najít lepší rýmy a bude to ok.
přidáno 26.01.2013 - 01:37
Tohle má víc sily než by se mohlo zdát - líbí se mi celá sakumpérum

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
(k)vůliNí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : HleDání
Předchozí dílo autora : Bez(vz)dechu

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Woÿta
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
NoWiš řekl o dvakredencedekadence :
Jednou mi hasila obličej, když jsem se popálil. Dodnes mi tam nerostou vousy. Prý to pak chutnalo jako karamel. Jednou mě popálila. Rusalka bez rybníčku, bolavá duše, námět na mý nejkrásnější básně. Kupodivu pořád šťastná, i když byste to do ní neřekli. Bolavá a šťastná. Jako odřený koleno v létě. Mám tě rád. Koleno, poleno.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku