Taky jedna starší básnička.
přidáno 19.10.2012
hodnoceno 7
čteno 1330(11)
posláno 0
Jde zástup smutný mezi kříži,
jen anděl smrti na něj shlíží,
však nerozumí smutku tomu,
vždyť vrací se zas duše domů.

Když vadne list a končí den,
tak vždy je anděl přítomen,
byl první kdo nás vítal na svět,
a jednou povede i na zpět.

Se smrtí jde věrný brach,
černý stín ten démon strach,
však zeptejte se stromu v lese,
zda před pilou se strachy třese?

A jestli pták co volně krouží,
smutkem ze smrti se souží?
Zas stane se jen tím čím byl.
než nebe křídly okouzlil..
přidáno 22.10.2012 - 11:36
zvířarta nežijí v čase-v psychologickém čase ve formě budoucnosti jako představy,nebo miulosti jako vzpomínek ve smyslu nějakých emocí. Smrt je problém mysli,času-kde není čas není strach ze smrti. Potom je smrt jen to,co je. Kdo se naučí žít v přítomnosti,co nejvíc to jde,má o hodně problémů míň. Člověk musí používat paměť,jako vzpomínky na něco,ale nemusí se v tom plácat pořád. Nikdo nikomu nic nenadělil-myslím nějaký Bůh-člověk si všechno nadělil sám,a tak se do toho během věků zamotal,že neví čí je.
přidáno 20.10.2012 - 07:39
taron: No šla bych na to selským rozumem.. Zvířata mají instinkty, tedy se i množí, "co to jde"...
Jde o zachování se.. Není to tedy důkaz toho, že se "obávají" smrti?
Těžko říct tedy, jestli se to v rámci zvířat, dá popsat slovy lidí, že jo... I když to rozlišování já jsem člověk a kdo je víc, nemám ráda...

Fakt se těším, až někdo vynalezne mluvítko se zvířaty, to bude asi sekec mazec..:)
přidáno 19.10.2012 - 21:19
Zorik: No..myslím , že určitě ne tak jako my lidé ...myslíš, že chápou ,že jednou na stáří zemřou ? Pokud je teda nesežere divá zvěř ? Myslíš, že to chápou ? Já nevím ...Mají instinkty...ale přemýšlí nad smrtí , jako my ? Já fakt nevím ...
přidáno 19.10.2012 - 16:46
taron: Jen tak pro zajímavost, z čeho soudíš, že se zvířata netrápí smrtí?:)

Báseň jsem pochopila po svém a po dnešku mi udělala dobře..
přidáno 19.10.2012 - 16:40
GULI: Proč se zvířata netrápí smrtí ? Proč nepřemýšlí o konci ? Proč my jsme schopmi toto dělat .....lidem byla dána do srdce touha po věčném životě.....(- z Bible) Evoluce je hloupá , dala nám něco , co je pro nás zbytečné, když to neexistuje ..touhu po věčném životě.....k čemu nám je ? Ta touha ...na co vznikla ? Naprosto zbytečná věc, která nám akoráte znepříjemňuje život ...
přidáno 19.10.2012 - 14:56
Nikka: Není nutné "plakat" to není pohřební řeč-kdo porozuměl ok-kdo ne-taky ok..:-)
přidáno 19.10.2012 - 14:15
ukápla mi slza

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
O SMRTI : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : PRAMEN ŽIVOTA
Předchozí dílo autora : KDO HLEDÁ..

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Severka řekla o black.heart :
Má srdce, ve kterém kvetou černé kopretiny....omamně voní, zůstává svá...moc si vážím našeho přátelství květinko ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku