přidáno 24.08.2012
hodnoceno 5
čteno 983(20)
posláno 0
Měl jsem děsnej sen. Šel jsem lesem směrem kde je sedm jezer. V lese jedle, vřes, bez, keř vedle keře. Hleďme, zde leze šnek, vedle přeběhl jelen. Přes les zněl též zpěv křepelek: "Pět peněz, pět peněz..." Jen jsem vešel v les, zřel jsem jev, že přešel mne hned zpěv. Děd seděl kde zeje větev z jedné jedle. "Hej, slezte z té jedle," řekl jsem. "Nechte mě", děl ten děd,"chtěl jsem se věšet, že jsem slepec. Běžte, nechte slepce slepcem" "Nemějte ke mě despekt" řekl jsem. "Chtěl jsem jen přes les, leč, ještě nezřel jsem věšet se slepce." Chvěl jsem se děsem, že ten děd smekne se z té větve směrem kde je zem. Jen řemen měl jej nést, jež držel krk. "Nejde jen brečet, nelze jen v kleče trpět sterem běd. Též lze pět, že zde mě je lépe než někde v pekle, kde jde ten, jenž se věšel." "Měl jste s knězem nejprve vést řeč, než jste se chtěl věšet" řekl jsem. Kmet mlčel, věděl, že nechtěl jsem jej splést. Jen pes štěkl někde, kde je ves. "Měl jste recht" řekl ten děd. Slezl z té jedle přede mě. "Hle, zde jsem bez řemene, jež měl mě nést. Je lépe hledět vpřed. Lépe je slepce městem vést, než s blbem v krčmě pět" "Mějte se" děl ten kmet než se zvedl z kmene, kde teď seděl vedle mě. Hleděl jsem směrem kde děd šel lesem ven. Les se večerem tměl, jen řemen němě ležel přes ten kmen...
přidáno 09.12.2012 - 09:02
Dobrý nápad, už jsem viděl texty na souhlásky H (Hoří heršpická hospoda Hrbatý Hrozen) a P (Básnička na P), ale samohláska E mi připadá jako docela originální nápad. :-)
přidáno 24.08.2012 - 22:03
Pěkný
přidáno 24.08.2012 - 21:54
Zítra bude samé á ???

Dobrý :))))
přidáno 24.08.2012 - 18:35
tlesk tlesk. Moc se mi to líbí. :))
přidáno 24.08.2012 - 18:27
wau

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Děsně blbej text, kde je jen "e" : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tanečky

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
Hunter řekl o Dream :
Ta holka má v sobě smysl pro čtivej děj, talent na udržení pozornosti a už teď skupinu následovatelů. Best of luck... Snářko :D
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku