přidáno 22.08.2012
hodnoceno 9
čteno 1414(18)
posláno 0
Věřím, že příběh ve své podstatě není děj. Příběhem je cokoliv, naprosto cokoliv, od těch nejmenších částeček až po celé vesmíry. Každá věc, každý člověk, všechno živé i neživé, všechno má nějaký příběh, všechno tím příběhem žije nebo existuje a tím se svým příběhem v podstatě stává. I Vy jste příběhy, i já jsem příběhem... všichni jsme příběhy.

Je pro mě velmi těžké vybrat nějaký ze svých příběhů, který bych Vám vyprávěla. Mám příběhy maličké, jako jsou všelijaké romantické ságy o tom, jak se k sobě dva snaží dostat, nebo o velkém dilema, která ponožka je vlastně levá a která pravá. Pak mám ty velké, o velkých lidech, Démonech a filozofických otázkách, na které se hledají odpovědi jen velmi těžko. A pak i ty největší o celých Vesmírech a Bozích kteří je stvořily. Některé jsou vtipné, jiné smutné, romantické, brutální, s myšlenkou i bez myšlenky, a myslím, že příběh, který by natchnul Vás všechny bych nenašla, ani kdybych přečetla všechny knihy světa a poradila se s tím i se samotným Všemohoucím.

Proto jsem se rozhodla, že nebudu vyprávět příběh o něčem, ale Příběh s velkým P. Řeknu Vám něco o Příběhu, v jeho řeči Regro. Regro je velmi mocný Bůh, protože zná všechny příběhy světa. Všechny příběhy světa. Je téměř čtvrtinou celé moci Všemohoucího, je totiž jeho součástí. Ví naprosto vše o všem...
přidáno 28.07.2013 - 18:28
jsme z krve, z masa, z kostí,
ze vzpomínek snů a příběhů
-- Trababand: Vlaštovky http://www.youtube.com/watch?v=rP2EfJGQY3A)

Jinak u toho „boha“ Regra by se dalo pochybovat o tom, zda zná všechny příběhy. Otázka zní, zda tedy zná i svůj příběh? Ale to už je teorie množin, a to sem nepatří :D
přidáno 28.07.2013 - 15:24
S prvními dvěma odstavci plně souhlasím. Je o tom nádherná píseň od Within Temptation (Never-ending Story).

Poslední odstavec se podle mě tváří jako začátek nějakého delšího vypravování, ale to vypravování zde chybí a bez něj je pro mě ten odstavec zbytečný.
přidáno 22.08.2012 - 16:28
Wow, moc se mi to líbí. Takové, zajimavé, něco v tom je. Určitě se zkus vrhnout na poezii, kdybys potřebovala třeba s něčim poradit, zeptej se tu kohokoliv, většina ti s poezií poradí, pomůže, nebo tak, mimo jiné, jestli chceš, rád ti třeba pomůžu sám.)))
přidáno 22.08.2012 - 13:24
:))
přidáno 22.08.2012 - 10:38
Lusy: Díky :)
přidáno 22.08.2012 - 10:32
Hmm ten začátek mi připomíná moje časté myšlenky.. Moc pěkné
přidáno 22.08.2012 - 10:23
Devils_PIMP: Ne, to zatím nemám, díky
přidáno 22.08.2012 - 10:19
Na 16 - dobrý - mas poezii?
přidáno 22.08.2012 - 09:28
nenatchlo, ale nadchlo mě to. z velké části.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Příběh : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pohlcení

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o korálek :
Moc milá, sympatická a srdečná osůbka, s kterou se dá bavit prakticky o čemkoliv. Píše moc krásné básně a píše vždy od srdce. Rozhodně stojí za přečtení. :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku