Jakobych už nikdy neměla šanci najít samu sebe...
přidáno 18.07.2013
hodnoceno 7
čteno 1287(17)
posláno 0
Skutečně. Už nevím, co mám dělat.
Tohle je jeden z těch dnů, které jsou konečným dílem nekončících měsíců trápení. A přes všechnu bolest, strach a slzy, chtěla bych mluvit a nemohu. Cítím, jak mne to stravuje zevnitř a nemohu s tím nic udělat. Nebo mohu a jen nevím co... jsem beznadějná.
Chvilku se všechno zdá tak slibné, krásné a konečně to vypadá, že to nejhorší je zažehnané, kdepak. Pak přijde tvrdá rána, která mě srazí opět zpátky a ukáže, že to nejhorší se mě stále drží.
Mám chuť křáčet a nadávat, rozbíjet věci kolem sebe a tvrdit, jak se všechno spiklo proti mně a jim... Jenže to nejde, vím, že tak to není. Jen to moc bolí a neumím si s tím poradit, zdá se...
Copak tohle jde... Jde takhle žít...
přidáno 19.07.2013 - 13:42
MakiLayla: co způsobuje ty krásné chvilky a co zase ty špatné?
přidáno 19.07.2013 - 13:27
MakiLayla: určitě někomu na tobě ještě záleží jenom to nedokáže dát najevo
přidáno 18.07.2013 - 19:49
MakiLayla: Znám takové pocity :) Neboj, ono to přijde :) Jednou přijde někdo, kdo ti tu sílu dodá :)) Mohou to být přátelé, nebo láska :) Dej tomu ještě trošku času :) Věř mi :) Taky stále ještě bojuju, ale věřím, že jednou ( i když nebudu mít sílu)... Že jednou to bude dobré :)
přidáno 18.07.2013 - 18:44
micromys: a děláš s tím něco?
přidáno 18.07.2013 - 18:10
Taky to tak mám.
přidáno 18.07.2013 - 16:40
mannaz: Díky, ale proč si to nemyslím. Už několik let si říkám, že to musí jít, ale nejde... Já už jsem unavená... Nejsem tak silná, abych to zvládla...
přidáno 18.07.2013 - 16:38
Jde. A musí to být lepší.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pohlcení : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Příběh

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Singularis řekla o BorůvkaB :
Inteligentní a zajímavá autorka. Škoda, že píše hlavně básně. I když někdy nedomyslí všechny souvislosti, její próza má hlavu a patu a dobře se čte. Z jejích zápisků doporučuji "Černá a černobílá".
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku