Neumím rozdávat, tak už se přestaň snažit ...
přidáno 10.07.2012
hodnoceno 21
čteno 1461(25)
posláno 0
Mohla's mít hodně, snad krom trochy té lásky,
neumím rozdávat, tak už se přestaň snažit,
nečekej něhu, nedělej zmatky,
jdi do nebe, já v pekle se budu smažit.

Nechci, ať proteče život mezi ctnostmi,
za každým novým ránem vítat večer,
chceš nový začátek, já volám, ať to skončí,
jdi pryč, jdi do nebe, už mě ...

Nežádej o to, co nemohu dát,
nech ležet, neber.

ikonka sbírka Ze sbírky: (Bez)Vyznání
přidáno 30.10.2014 - 23:18
Amelie M.: mylis se, tohle neni loner ....
přidáno 28.10.2014 - 19:14
tfuj.. loner jak vyšitej.. ;) báseň je ale suprová.. znám taky jednoho takového.. lonera..
přidáno 26.08.2012 - 18:48
Sarllot Johan: sám nevím co to bylo, vlastně málokdy jsem schopen popsat co mi je. Je to na Tobě, abys mi to řekla, nebo na dalších, kteří to vidí, když to čtou ...
přidáno 16.07.2012 - 23:33
naštvání,smutek,rozhodnutí,rozhodně ne pohoda....tak ke mě promluvila tvoje báseň.
přidáno 11.07.2012 - 18:57
loner: O.K., v pořádku .
přidáno 11.07.2012 - 16:47
taron: je lhostejno, jestli ti při smíchu tečou slzy, nebo se ve strachu směješ. Nakonec jde o to, co cítíš. Buď je ti fajn, nebo je ti pod psa.
přidáno 11.07.2012 - 12:44
Pěkné jako vždy ;)
přidáno 11.07.2012 - 10:07
Yana: dik za komenty. Co je vlastne romanticke? Je to neco, co je nezne, bezproblemove? Mozna ano, potom tahle vec romanticka neni ....
přidáno 11.07.2012 - 09:40
loner: Hm...pláč a smích ? Někdo pláče tak , až se tomu začne smát a někdo je tak veselý , že mu tečou slzy z očí...myslím , že mezi pláčem a smíchem není rozdíl skoro žádný....., když nadáváš svému dítěti ? Občas se směje, ale má v očích slzy....proto nechápu tvou reakci na můj koment.....možná jsi jen reagoval na své pocity....na to jak se cítíš zrovna ty...co v tobě ta reakce vyvolala....už končím , je mi to jedno...máš pravdu, nemůžu za to , promiň .
přidáno 10.07.2012 - 23:57
Jo, ještě mě napadlo, jestli je pro někoho konkrétního, tak to je pro ni hodně bolestivé. Takového tě neznám.
přidáno 10.07.2012 - 23:25
No, mě to až tak nepřijde lonerův styl, pro mě se v básních prezentoval převážně jako romantik, tenhle lyrický subjekt mi moc romantický nepřijde. Spíš: "Urvu co jde, ale zase, nejsem necita, proto se mi kliď z cesty, nebo ti ublížim, ty čistá duše. Chceš po mně moc, chceš po mně větší, než malé množství lásky." Ale ať je to jak chce líbí se mi ta báseň, chápu jí a jsem ráda že jsi zase něco vložil.
přidáno 10.07.2012 - 16:51
loner: Výborně...takže..asi takhle...čistě hypoteticky...kdybych byla tou ženou , které jsi to psal...tak musím být smutná a nesmím tam dát smajlíky, i když mi třeba není do zpěvu...jinak se tě to dotkne a přemýšlíš nad tím , že má reakce je novodobě : ty voe....
A jenom čistě hypoteticky..nebudu tě srát a nebudu čekat něhu, dělat zmatky , nebudu se snažit, nechám tě ležet - spokojen ?
Tfuj , to se mi ulevilo :)))
A přemýšlel jsi někdy, že i ona by ti třeba nebyla schopná dát to , co ty jí nechceš dát ? Tím pádem jsi ji o to , že mohla mít hodně - obral !
Láska ? Láska má tisíce podob...a pokud nechceš dávat trochu lásky...pak co můžeš nabídnout ? Nic ...
přidáno 10.07.2012 - 14:19
taron: jak jsem psal. nemůžeš za to ... a nesouhlasím mezi pláčem a smíchem je dost zásadní rozdíl.
přidáno 10.07.2012 - 13:30
loner: Co to je TY VOE ? Nerozumím...a co mám dělat ? Mám brečet ? Skoro za vším dávám smajlíky, ať mi je jakkoliv...lepší je úsměv, než pláč..- tomu se říká popírání sáma sebe...asi ani né tak toho celkem dobrého komentáře ....
Je ti ještě něco divného ? A za co ještě nemohu ? Nebo mohu ?
To "ty voe" je jako ty vole ? Teď jsem to asi pochopila...víš, chápu celkem opožděně ve věcech , kterým nerozumím a na které nemyslím...protože taková prostě nejsem ... jo a za to si můžu sama...protože jsem až moc blbá , můžu tam dát smajlíka ? Dám ho tam...tak se nezlob :)
přidáno 10.07.2012 - 12:51
taron: víš to mi je divný? že napíšeš celkem dobrý komentář a zazdíš to smajlíkem na konci, který popře pšechno, cos napsala ..... asi to bude novodobé TY VOE a nemůžeš za to ....
přidáno 10.07.2012 - 12:25
není rovnováhy a když, tak voní po šafránu...
přidáno 10.07.2012 - 11:32
kdo může, nechce a kdo smí, nemá. nedá se nic dělat
přidáno 10.07.2012 - 11:30
loner: Třeba tu, co od tebe něco žádá a chce brát....třeba jí do toho něco - někdo nutí...tak to vidím já - ale asi nechá ležet ...je to bolavé ...ta báseň..a pravděpodobně hodně bolí tu , pro kterou byla napsaná :)))

Jinak se mi líbí...je to tvůj styl...
přidáno 10.07.2012 - 11:10
Devils_PIMP: Ayla: dík, :) nechť je po vašem ... vlastně to tam původně bylo ...
přidáno 10.07.2012 - 09:41
...hezká pocitovka...ale souhlas s devilem! ;)
přidáno 10.07.2012 - 00:54
Ahoj lonere, to ze te mam rad - te nohuzel neochradi pred placnutim ores prsty za to lasky-vrasky (fujky) to se dela zlobivy loner

Jinak je to prijemna rekl bych pocitova mini

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Mohla's mít hodně, snad krom trochy té lásky : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Lítost v sevřené pěsti
Předchozí dílo autora : Bezvěrná

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku