Pro nezkrotnou žádostivost, pro bezvěrný okamžik štěstí. Léto je tu!
přidáno 26.06.2012
hodnoceno 14
čteno 1423(32)
posláno 0
Bezvěrná letní noc,
vzývavá královna zcestí,
pro nezkrotnou žádostivost,
pro bezvěrný okamžik štěstí.

Den daroval noci výheň,
pojď, napij se z mých dlaní,
polibky uhasím tvou žízeň,
čekám tak dlouho ...
až staneš se mou paní.

Bezvěrná je tahle letní noc,
krásné je tvé bílé tělo,
tma prosí bohy o pomoc,
léto nad jarem zvítězilo.

ikonka sbírka Ze sbírky: (Bez)Vyznání
přidáno 30.10.2014 - 23:13
Amelie M.: a proc ne? ... nejde propadnout jen tak napul :)
přidáno 28.10.2014 - 16:42
.. jen jí nepropadnout příliš moc.. i takovou sílu, může mít bezvěrná noc.. ;)

ta mi sedla.. parádní
přidáno 26.08.2012 - 18:43
Sarllot Johan: to bude asi tím, že mi rozumíš .... vzpomínáš ?
přidáno 16.07.2012 - 23:36
Óó....pro mne je krásná...a basta.
přidáno 27.06.2012 - 23:32
PrimaDen: najifka: slnečnica: vsem dik :) at uz je nazor a taste jakykoliv ..
přidáno 27.06.2012 - 18:28
zaujímavé obrazy :)
přidáno 27.06.2012 - 16:15
bezvěrně a tak trochu lacině. nelíbí.
přidáno 27.06.2012 - 08:37
příjemné verše:-)
přidáno 27.06.2012 - 08:26
Yana: taron: Devils_PIMP: bodlinka: puero: Puero, víš, že´s mě přinutil se zamyslet? :) Dík!
BEZVĚRNÁ - neexistující termín, hra s písmeny, nechává prostor pro vlastní výklady - bez víry, nevěrná, anebo také bezmezně věrná (inspirováno okajděte :)). Ve spojení se zcestím však myšleno nevěrná. A štěstí ? Endorfiny - o to tu jde, jsou hormony štěstí. Je několik způsobů jak se k nim dostat :) dosíci okamžiku jejich blízkosti. Každopádně mě po delší době psaní bavilo, pohrál jsem si se slovy. Všem vám díky za komentáře a hlavně za to, že jste si to přečetli ...
přidáno 27.06.2012 - 07:17
Teda až na to pracné štěstí-zcestí, to bylo celkem stravitelné. U tebe jsme si zvykli číst erotická a eroticky podbarvená díla. Bezvěrná noc je zajímavý termín, ale ta básnička ho vlastně nijak neosvětluje. Člověk si pak musí říkat: dobře jde tam o věrnost nebo o víru? O věrnost k čemu a o víru v co?
přidáno 26.06.2012 - 14:09
Je moc, moc krásná... polibky uhasím tvou žízeň... Je opravdu krásná... :)
přidáno 26.06.2012 - 11:50
Jsem rad, že jsimse tu zase ukazal - moc rad ctu teve basne
přidáno 26.06.2012 - 11:01
No, nemám skoro slov, malinko mi něco nesedí v té první sloce, ale jinak téměř vzrušující letní skvost.
přidáno 26.06.2012 - 10:33
Krásná, ale jednou za měsíc ? To je málo...jsi nevýkonný...něco se sebou dělej :)))))))
Tma prosí bohy o pomoc....to se mi líbí nejvíce...tma prosí o pomoc ? Hm....je tam hrozný protiklad..Bůh je obrovské světlo ..tma a milenci a světlo...hm...no prostě paráda :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bezvěrná : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Mohla's mít hodně, snad krom trochy té lásky
Předchozí dílo autora : VLLSPP

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Yana řekla o Sucháč :
Realista, který se občas toulá v oblacích ( to je to první co mě napadne ). Vnímám, že má jasno, ale přesto tomu občas uniká a je mu dobře v tom rozervaném světě básníků, muzikantů, bohémů, a to se mi líbí. Vnímám, že stojí nohama pevně na zemi, ale rád se od země odpoutá. Píše básničky plné radosti ze života, z lásky, z lásky a obdivu k ženám. Ví své a když se občas přežene mráček, brzy ho nahradí sluníčko. A ještě si cením toho, že dokáže pochválit, povzbudit, ale i taktně zkritizovat. Sakra co napsat negativního??? Asi jen to, že ho vlastně vůbec neznám...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku