Dostali jsme za úkol napsat fejeton, profesorkou byl schválen s vyčteným pravopisem. Přiznám se, s pravopisem jsem na tom špatně.
přidáno 18.06.2012
hodnoceno 3
čteno 1825(16)
posláno 0
Je nedělní, dubnové odpoledne, poslední v tomto roce. Sedíme s mámou, tátou, dědou, Alešem a Petrem na terase a povídáme si. Že budu mít zas jednou podívanou, námět na další historku z rubriky táta kutil, mi došlo hned, jak táta začal komentovat naše vrátka: „ Nemáme kliku, musíme jí udělat.“
„Ale to budeme muset vyřezat do sloupu díru frézkou.“ opáčil Petr, tátův kolega Moravák.
Ani ne za pět minut začala podívaná, táta, v kraťasech a pantoflích, počal konat. Jiskry létající všude kolem, mu padaly především na skoro holé nohy.
„Bezpečnost především,“ říkala jsem si. Vyřezali díru a začali montovat kliku.
„Tahle se tam nevejde“
„Tahle je moc malá!“ volali na sebe. Hlavní je připravenost, heslo našeho táty.
Konečně našli správnou kliku, která sedí jak velikostí, tak i postavením vložky. Ale zjistil, že díra ve sloupku je zbytečně široká a tím pádem klika pozbývá svůj význam.
„Tak to zavaříme.“ Ozval se Aleš.
Začali zavařovat. Jak jinak, než plně vybaveni ochrannými pomůckami, tedy pantoflemi, kraťasy a pozor tentokrát navíc brýlemi. „Být tady nějaký papaláš z EU, ten by se asi divil, jak se u nás bere bezpečnost práce poctivě.“ Prolétlo mi hlavou.
Když konečně, po dvou hodinách urputné práce a námahy, několika puchýřích a spálených nohách dokončili svou velkou akci, začali strhávat plot. Takže sice máme vrátka s funkční klikou, nová vrata, ale tím oplocení zahrady končí. Není nad užitečnou prací strávené odpoledne.
přidáno 23.11.2013 - 15:50
Není to špatné, humor i nadsázka tam je (jen se to dalo trochu víc rozepsat), a chyby jsem ti vypsala. Líbilo se mi to.
přidáno 22.07.2012 - 17:28
Z mého úhlu pohledu bych to zařadila spíš do krátkých povídek..:-)

Ale je to taková typická situace.. Pardon, ale prostě, chlapi kutilové... :-)
přidáno 19.06.2012 - 11:09
Vnímám tam tu komičnost situace(-:

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Oprava vrátek, aneb Pat, Mat, Dat : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ztráta
Předchozí dílo autora : Zřím

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku