přidáno 03.07.2012
hodnoceno 3
čteno 1264(17)
posláno 0
Noc. Noc plná bolesti a strasti. Jen můra, je mi v této temnotě, podpořené jedinou uhasínající svíčkou a nedokouřenou cigaretou, společnicí. V den, ve kterém jsem o tebe přišla, se mi zhroutil svět. Vím je to jako z puberťáckých dojáků, ale ten den pro mě opravdu skončilo veškeré bytí. Cítím se tak sama, tak opuštěná. Jako kdyby někdo žil můj život, za mne. Pořád se snažím sebe samu přesvědčit, že se dá žít dál. I bez tebe. Můj mozek to chápe, ale srdce si nedá říct. Proč? Proč jen mám srdce silnější než rozum? Proč se jen nemůžu zbavit bolesti z tvé smrti ani po tolika měsících? Po celých třech letech. Už se ani nesnažím vycházet s lidmi. Vlastně už jen ležím v posteli, a koukám na tvou kytaru. Už na tu svou nedokážu ani hrát. Teď se jen snažím najít sílu, abych si vzala život. Tedy jestli se tomu, co dělám, dá říkat žití. Beru si strunu, která patří na tvou kytaru, a snažím se přeříznout si zápěstí. Vidíš, povedlo se.
Rudá stuha linoucí se po mém mrtvolně bílém zápěstí je fascinující. Pomalu přestávám vnímat vše okolo sebe. Už brzy. Brzy se setkáme.
Když jsem začala pomalu otevírat oči, skláněl se nade mnou šedooký černovlasý anděl. Konečně tě zas vidím Jaroušku, říkala jsem si. Jak jsem se mýlila. Byl to jen Martin, ten namyšlený, promiskuitní debil. Když už mě někdo nenechal jít za tebou, na věčnost, proč to musel být zrovna on? Proč zrovna tvůj, nepovedený, namyšlený a nadržený bratr? Ano jste oba z jedné rodiny, jedné krve. Oba jste tělem i duší šílení, ale jinak jste jako den a noc. Ty věrný, emocionální, dokonalý kytarista… a o něm jsem toho řekla již dost. Jak to, že se dokázal dostat do mého bytu? A najít mě zde?
přidáno 13.10.2012 - 11:36
Jako vypsání dobrý, kdyby to mělo mít větší literární ambice, tak by ten motiv chtěl trochu rozpracovat, takhle je to jen cákanec pocitů, který ale chápu, ztráta blízkého člověka bolí kurevsky moc
přidáno 04.08.2012 - 19:15
John Stix: Děkuji, nikdy jsem o sebevraždě ani nepřemýšlela, ze smutku se vždy vypíšu. Občas to pak vypadá, že mám sebevražedné choutky :)
přidáno 04.08.2012 - 18:35
velmi dobré, ale sebevražda není řešení

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ztráta : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Cítím
Předchozí dílo autora : Oprava vrátek, aneb Pat, Mat, Dat

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
mannaz řekla o Singularis :
Velice originální autor. S precizně napsanou prózou. Tvoří vlastní svět, který je opravdu jediněčný a stojí za to do něj vstoupit.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku