Taková vzpomínka.. :)
přidáno 11.01.2012
hodnoceno 5
čteno 985(9)
posláno 0
Vážený pane řediteli, vážené paní profesorky, páni profesoři, milí rodiče, přátelé, ostatně všichni zde přítomní.

Dovolte mi, abych Vás jménem všech letošních maturantů naší školy přivítala zde, v sále kulturního domu Ideon, u příležitosti maturitního plesu SOŠ a SOU Pardubice.

Byl rok 2007 a dívky z oboru oděvnictví si pořizovaly svůj první krejčovský metr, svoje první krejčovské nůžky, bez kterých by se neobešly. Studentky a studenti oboru Management obchodu a služeb vstupovali do budovy naší školy se svými znalostmi, pomyslným základním kapitálem. Letošní maturantky oboru Kosmetička si pořizovaly kosmetické kufříky, ve kterých dodnes ukrývají kouzelné štětce a barvy k vytvoření obrazu na ženské tváři.

Uběhl rok a my jsme přeze všechny překážky postoupili z jednoho centimetru na druhý, podařilo se nám rozšířit základní kapitál, barev a štětečků přibývalo.

Po dalších deseti krocích jsme se ocitli na třetím centimetru. Na trhu se objevila nová společnost, která se naštěstí nestala konkurentem a poskytla nám spolupráci, zákazníků přibývalo.

A dnes? Majetky obou podniků jsou velmi slušné a převážně ženská část veřejnosti si nás nemůže vynachválit. Čtvrtý centimetr máme na dosah.

Ale mýlíte se myšlenkou na to, že jsme to tak bravůrně zvládli sami.
Bez našich třídních profesorek, vás - rodičů a přátel bychom to nezvládli.

Tímto Vám všem chci za letošní maturanty vyjádřit svůj dík a přeji Vám příjemnou zábavu.
přidáno 16.03.2012 - 19:08
Proslov na MP jak má být, líbí se mi.
přidáno 11.01.2012 - 18:48
No, asi ten projev by měl být hodně procítěný, takhle my to tady u obrazovek, no , přečtu si to nahlas a procítěně, a určitě můj prožitek bude lepší.....u mě dobrý:)
přidáno 11.01.2012 - 00:40
Procítěnosti - hodne jednoduše řečeno
přidáno 11.01.2012 - 00:37
Devils_PIMP: Pardon, čehožtože? :D
přidáno 11.01.2012 - 00:25
Pokud v tom bylo dostatečně patosu i etosu tak proc ne?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Proslov na MP : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Co chci?
Předchozí dílo autora : Blízkosti srdce

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku